Klusbabes 35!!!

hallo meiden,

even snel want moet zo weer gaan werken, super lief van jullie dat jullie allemaal duimen hoop dat het gaat helpen, het is net ingebracht moest even 15 min blijven liggen maar mag gewoon alles doen. het wachten is dus begonnen!!!!
hoop ook dat het in 1 keer raak is maar vind dat ze daar wel raar over doen in het zh je krijgt gelijk al hormonen voorgeschreven voor evt. volgende keer en zo dus ik zeg nou hoop dat het maar 1 x hoeft haha
bij mijn man hadden ze 3milj zaadjes maar de beweegelijkheid was 20% iets onder het gemiddelde want je moet voor iui minstens500.000 over houden en dit zijn er 600.000 hoe was dat bij jou phoebe?

nou dikke kus

ga van het weekend carnavallen maar jullie horen het wel weer.

liefs anoeska

hoi meiden,

joepie onwijs balen meid, toch ongie geworden
happy zoef zoef...kwam weer ff voorbij, bloeddruk oke ?
anoeska, het wachten is begonnen..hoop ook zo dat 1 x genoeg is.
bieb en anoeska veel plezier met carnavallen.
rimke rot van je migraine zeg..en van het weekend weer aan het werk.
linda balen dat je op de bank slaapt..dat gesnurk ook...en heel de makro leeg gekocht..lekker ze.hihihi

jacqy hoest ermee ?
sterretje??

nou alle boodschappen zijn binnen..de wii word geinstaleerd en heb een heerlijk cake gebakken ...mmhhh..sonja ? wie is dat ?   dat lijnen lukt de afgelopen weken niet echt..gelukkig ben ik ook niet aangekomen,..maar sta dus ff stil.
Lois ligt lekker te maffen..en ik had ff snel tijd om te reageren..
wil zo nog ff tv kijken..tussen lois der wakkere periodes in hahah

ben een beetje moe..pffff..of gaar...das denk een beter woord..
zo tijd voor koffie met cake hihihih

ga weer..xx bambi

he meiden,

ben er ook weer eens! haha,. zo druk de laatste dagen...

bambi, geniet van je cake!! ik kom eraan! hihi Wel goed dat je niet aankomt. kun je tenminste wanneer je dat wil weer verder, en ben je dus niet terug bij af! ahah

Rimke, migraine en werken dit weekend. geen goede combinatie! succes meid!

Anous, spannend meis. het "werk" is nu gedaan. en nu maar duimen!! ik duim mee hoor!

joepie, wat balen toch ongie geworden. eigenlijk wel verwacht, maar toch een tegenvaller altijd... worden spannende tijden voor jullie he! sterkte!

bieb, heb je gezien, maar weet t ff niet meer. oja, je was bij de vk geweest en een hartje gehoord. gaaf he!

weet t verder even niet meer...

hier alles goed. donderdag naar de 9 maanden beurs geweest. erg gezellig maar onwijs druk!! kan vast niet goed zijn voor al die zwangere dames!
Met ons en tom zijn ouders gaat het ook weer goed. waren er woensdag en alles goed. zelfs cadeau's gekregen enzo! nouja, zal wel! hih

nu lekker weekend. tom is werken tot vanavond laat. gezellig!!! haahah morgen word de kelder leeggehaald door tom en mijn broertje. ligt nog vol met puin van de verbouwing 2!!!! jaar geleden! hahaha dus heb even een bulky gehaald.

fijne dag allemaal!

kus jacqy

hey meiden

rimke; werkse vandaag meid en hopelijk heb je wat meer tijd om te eten vandaag, en had je zo'n hoofdpijn weer gisteravond, hopelijk kom je de dag door vandaag zonder hoofdpijn. en maudy bloedneusjes ach wat zielig zeg, komt dat door de verkoudenis? maar gelukkig eet en drinkt ze wel goed.

bambi: haha de wii geinstaleerd nou dan kunnen jullie spellen voor jullie leven hahaah, en jlekker een cake gebakken heerlijk,

anoeska;   mijn duimen draaien voor je meid, hopelijk is het gewoon net als bij phoebe in 1x raak, en veel plezier met de carnaval.

jacqy: druk druk druk haha en met je schoonouders alles weer goed gelukkig maar, en morgen wordt de verbouwingsrommel opgeruimd hahaha ach zolang het niet in de weg heeft gelegen maakt het weinig uit.

zo joey had vanmiddag izjn brandweermannenpak aan en we zouden in de carnavalsoptocht meedoen, en om half 1 waren we er en om 1 stonden we weer buiten want joey wilde naar huis toe en was weer heel verdrietig. Joey heeft en hekel aan harde muziek en drukte om zich heen, met sinterklaas was ik met hem naar de sinterklaasshow en liep ook daar toen na 10 minuten weer naar buiten,
Hij heeft er dan wel heel veel zin in maar als we er eenmaal zijn dan wil ie zo snel mogelijk weer naar buiten, de lieverd maar ik blijf toch proberen want ik wil toch geen dingen hem ontnemen en zolang hetmoet ga ik gewoon weer na 10 minuten weer weg haha
Dus we hebben vanmiddag maar tegels voor in de wc besteld hahaha, en ik ga nu effe naar me schoonouders toe.
ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

he lin,

arme joey! sommige kinderen kunnen er gewoon echt niet tegen. ach, en dan zijn de tegeltjes maar uitgezocht toch??
heb trouwens je buikfoto gezien, echt schattig hoe hij er een kusje op geeft! haha

die rommel heeft inderdaad niet in de weg gelegen. maar de troep uit de kinderkamer moet nu naar de kelder natuurlijk, dus moet de kelder eerst leeg! hahaha

zo mijn broertje ophalen. blijft ie gezellig slapen...

kus jacqy

jacqy: leuk he die buikfoto, tom moet morgen nog maar even een andere foto maken , en haha inderdaad als je de babykamer wilt uitruimen dan meot eerst de kelder leeg,en wel gezellig datje broertje helpt en blijft slapen.

even bij me schoonouders geweest, en joey is net gedoucht en die gaat zo op bed en i kmaak het ook nietlaat ik ben echt bekaf, hopelijk mag ik vannacht weer slapen maar we zien het wel weer.

meiden fijne avond allemaal en morgen lees ik bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

iedereen het carnavalsweekend overleefd?? en heeft iedereen zich gedragen??

het was rustig hier gisteravond , om half 10 ben ik gisteren op bed gegaan, en ben gelijk in slaap gevallen en om half 4 was ik wakker vannacht tot 5 uur en ben toen nog even in slaap gevallen gelukkig,
zometeen even schoonmaken en daarna even naar me nicht toe die viert haar verjaardag.
ik ben er vanmiddag ngo wel eventjes

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Iedereen het carnaval overleefd gisteravond?? Rimke, hoeveel gekke heb jij geholpen?? haha

Lin, veel plezier op de verjaardag!

Heb heerlijk geslapen! meer meer meer!!! hahaha
De mannen zijn net gestart met de kelder. ik kom wel kijken wanneer het klaar is! hihi

voor mij is het vandaag wasdag! moet ook af en toe gebeuren he!

fijne zondag!

x jacqy

Terug
Bovenaan