Goedemorgen!!
Gister een enorme migraine gekregen dus geen puf meer om te reageren, sorry!!!
Ben met een valium op bed gaan liggen na de laatste fles van Maudy, en het gaat nu wel weer iets, hoop dat het weg blijft. Baal er van, ging zo goed..............moet gewoon de rest van mijn leven zwanger zijn vrees ik, dan heb ik in ieder geval geen koppijn.......
Anoes: succes vandaag!!! Het kaarsje brandt...........hoop dat het helpt, en dat het je mee gaat vallen!! Denk aan je!
Bieb: hoe is de eerste avond carnaval geweest?? Raar zonder alcohol of niet.............hoop dat je het een beetje volgehouden hebt............
Lin: heeft de reiki nog geholpen, heb er over heen gelezen denk ik..............
Sterretje: hoe is het bij jullie??
April: waar ben je meis? Hoop dat het een beetje gaat met je rug??
Phoebs: lekker aan het genieten?? Shop till you drop............het is zo leuk, die voorbereidingen en zeker bij de eerste heb je daar lekker de tijd voor lijkt me.........
Bambi: hoe is het werken gegaan? En is Lois al weer wat beter te pas??
Hoe gaat het ondertussen met je zusje??
Happy: zoef zoef, zag je voorbij vliegen hoor..........lekker genieten lieverd!!
Joepie: kun je het al een beetje een plaatsje geven? Zal wel even tijd nodig hebben...........denk aan je!
Nou, ik moet vanmiddag weer aan het werk, hoop dat het niet zo'n gekkenhuis is als gister..........letterlijk en figuurlijk............wat een idioten heb je toch............en wij kunnen het opknappen.............sukkels.
Had gister echt maar een kwartiertje om wat te eten en te drinken en toen was het weer rennen en vliegen.................
Zometeen weer even boodschappen met Maudy doen, is erg snotterig en heeft steeds bloedneusjes, die slijmvliezen zijn natuurlijk nog niets gewend..........zielig...........maar ze eet en drinkt nog goed dus wat dat betreft..........wil dinsdag nog even naar het CB om haar te wegen...........wil toch even zeker weten dat ze voldoende binnenkrijgt...............lijkt me wel, maar toch, ook gewoon leuk om te weten............