Klusbabes 35!!!

Bambi; nou fijn dan, zijn ze je gewoon vergeten. ALs je niks had gezegd zat je er nu nog....wel fijn dat alles verder oke is met Lois. En heerlijk geshopt.
Leuk zo een kraammand, hoop dat ik dat ook krijg haha
Toe maar een wii voor zn verjaardag, ach moet kunnen

rimke; leuk toch dat je als inspiratiebron dient,echt een eer, toch?

Joepie; niet altijd zegt een lagere temp wat. Kijk naar mij, hoog altijd 36.7 op dag van test 36,2 (normale temp), en toch zwanger!!!! heel raar maar waar. Dus we hebben nog hoop!

Joepie, bijna naar huis

Onze bank wordt morgen afgeleverd. Is opnieuw gestoffeerd, dus ben benieuwd hoe die eruit ziet Weet alleen niet of ik morgen zelf dan thuis ben, dus zal de andere bank maar nog niet meegeven haha

straks weer thuis heerlijk op bank ploffen,hoop dat mn mannetje gestofzuigd heeft enzo, die was al vroeg thuis. Maarja als ik vraag of hij wil stofzuigen, dan wordt hij boos omdat hij het al 'uit zichzelf wilde doen'. maarja, als ik het niet vraag, dan is het ook niet gedaan. Snappen jullie het nog?

ben net gebeld door Jonge gezinnen voor aanbieding van magazine Ouders van Nu. Heb zo een actie voor 3 maanden, wel gelijk gezegd dat ik geen verlenging wil, dus tegelijkertijd opzeggen. Als blijkt dat ik t wel leuk vindt, kan ik altijd nog abonnement nemen.

ga nu maar s mailtje sturen naar sportschool, waarom ik al weken niet geweest ben, en dat ik niet meer kom voorlopig. Misschien is yoga daar wel wat voor mij, maar ga liever zwemmen....

toedeloe

hallo meiden,

het is weer lang geleden maar mijn man zit thuis en heeft bijna altijd de computer, haha
maar joepie zag dat je icsi gaat doen, wel balen maar je moet maar zo denken dat er toch nog iets is het is niet veel anders dan iui alleen je eitjes worden buiten de baarmoeder bevrucht, weet dit toevallig omdat vrienden van ons ook hiermee bezg zijn, alleen die lopen in gent in het ziekenhuis want zijn zaad was zo slecht dat ze hier niks voor hun konden doen en daar dus wel, dus er is bijna altijd hoop. hoop dat het goed gaat, alleen snap niet met die voorbereiding op iui want ik krijg zaterdag mijn eerste insiminatie maar wij hebben volgens mijn geen voorbereiding gehad hoor je dat pas op de dag dat je het zaad heb ingelverd?
en rimke je naam is al vernoemd las ik leuk zeg!!
linda heb even op hyves je foto's zitten bekijken van je verbouwing maar ziet er groots uit! worden alle huizen zo gedaan of niet?
en phoebe had het al een keer gevraagd was het zaad van jou man ook van mindere kwaliteit want dat weet ik niet meer?

wij krijgen dus zaterdag onze eerste iui moet vanavond mijn   prygnill spuit zetten en dan word het dus ook afwachten!!
ga van het weekend wel lekker carnavallen alleen zonder drank!!

jullie horen het nog!

liefs anoeska

Hey dames,

Jullie zijn echt lief...

Anous, spannend zeg, ik hoop dat ze lekker blijven zitten...eentje tenminste! (of 2, hihi)
En inderdaad carnaval zonder alcohol, maar dat heb je er graag voor over he!?!
En ik snap dat het verschil heel minimaal lijkt, maar er moet bij mij veel bloed worden geprikt en er moet dus een punctie gedaan worden om mijn eitjes weg te halen...
Je moet veel hormonen slikken om meerdere eitjes te krijgen, ook moet je spuiten...en als we IUI konden doen, zou dat waarschijnlijk gewoon in mijn cyclus zijn, omdat ik erg regelmatig ben.
Dus het was voor mij wel even heftig...maar ik heb alles er voor over...

Even uitleg over ICSI...

Het is eigenlijk hetzelfde als IVF...dus je krijgt hormonen en je ze houden bij hoe je eitjes groeien...dan krijg je een punctie, ze halen de rijpe eitjes weg, die zuigen ze eruit...dan ga ik naar een uitrustkamer en dan moet vriendje met een box waar mijn eitjes in zitten  naar een ander ziekenhuis in de buurt. Daar moet hij een zaadlozing opwekken en dan de box en zijn zaad inleveren daar...dan moet hij daar wachten en bij IVF zouden ze de zaadjes bij de eitjes doen en kijken hoeveel er bevrucht worden, maar omdat vriendje antistoffen aanmaakt ging dat waarschijnlijk niet goed, dus zoeken ze onder een microscoop echt de beste zaadjes eruit en spuiten ze één zaadje met een heel dun naaldje door het eicelschilletje...dus hij zit dan echt al in het eitje...dit doen ze met al die eitjes die ze eruit hebben gehaald...
Dan moet vriendje met die box weer naar ons ziekenhuis en dat inleveren en dan mag hij mij weer meenemen, haha...

Dan een paar dagen wachten en dan gaan ze, afhankelijk van een aantal factoren, één of twee eitjes inbrengen en dan maar afwachten...dan krijg ik ook nog weer medicijnen om de innesteling te bevorderen...

Een heel verhaal ,maar dan weten jullie een beetje hoe en wat...

Bieb, zou haast weer wat hoop krijgen, maar moet het echt niet doen...haha...

Als er nieuws is, horen jullie het wel!

Liefs Joepie

Zo, het huis weer aan kant, fles voor morgenochtend staat klaar, net nog even snel lekkere verse appelmoes voor maudy gemaakt, haar eten voor morgen avond wordt ontdooid...............en nu,   nu lig ik lekker in bed.............what's new. Vind het zo heerlijk in bed, zou er de hele dag wel door kunnen brengen..............
Had maudy net haar laatste flesje gegeven, ze dronk heel goed en lekker rustig (is meestal een partij gezwiep en gespartel) en ze viel lekker in slaap in mijn armen.........ben heerlijk een uur zo met haar blijven liggen............zalig!!! Wat een feestje toch! Viel bijna zelf in slaap..........whahaha!!! Helaas werd ze wakker met een nare droom dus moest ik haar nog troosten ook, dikke tranen, rode wangetjes, zielig. Maar goed, dat moment neemt niemand me meer af.............

Lin: een zere doos, aha! Had ik ook heel vaak, enorm pijnlijk. Vervelend voor je, je bent ook weer lekker druk geweest dus ik hoop dat de reiki mevrouw je in slaap kan krijgen............

Bambi: zo zo, een wii, ook maar overstag!? Wahaha, lijkt me ook enorm geinig.
En een kraammand maken voor je zusje, leuk!! Af en toe eens wat kopen. Lois is dus weer goed gekeurd, en lekker gegroeid! Grappig, ze is  een halve cm kleiner dan Maudy een week of 2 geleden.........maar keurig volgens de curve gegroeid en daar gaat het om..........wat een zootje zeg, trouwens daar.......dat ze je zomaar vergeten.........alsof je niets anders te doen hebt...............sukkels. Kan ggebeuren maar toch.....

Bieb: spannend, ben benieuwd of de bank mooi is geworden! En je hoorde het hartje bij de VK, wat gaaf he.............zo ontroerend elke keer weer, dat er echt een levend mensje in je groeit! Lekker gaan genieten, en leuke reacties van je collega's! Super voor je! En qua mannen...............ik snap je helemaal hoor! Zo gaat het hier ook............zucht!

Anoes, ik brand zaterdag een kaars voor jullie! Spannend voor jullie hoor! Ging het prikken wat? Raar lijkt me, jezelf moeten prikken....................ik hoop dat de eerste de beste keer raak is!! Ik duim me suf!

Joepie: icsi dus.........vrienden van ons hebben ook icsi gedaan. Is uiteindelijk twee keer spontaan zwanger geworden............bijzonder he? Meid, hou je kalm, hoe lastig ook..............ik weet dat het voor mij makkelijk praat is, maar ik weet niets anders te zeggen............sorry! Het is gewoon ongelooflijk hard en kut...........het zou niet moeten mogen zo eigenlijk...........takkezooi............maar goed, ik denk aan je!!

Nou, morgen om 6 uur de wekker weer, ik ga lekker maffen.........
Tot morgen!

Bedankt voor het duimen en hopen meiden, maar het heeft niet
geholpen...ik ben net ongesteld geworden. De teleurstelling valt mee, want we hadden ook eigenlijk niet anders verwacht!

Liefs Joepie

goeiemorgen meiden

joepie: evengoed heel balen dat je toch ongi bent geworden, en wat een verhaal over dat isci (als ik het goed schrijf), ik hoop echt voor jullie dat het gewoon zometeen in 1 poging zover mag zijn, kop op meid, en probeer positief te zijn, maar dat lukt je denk ik wel.

rimke; lekker even met maudy liggen koetellen op bed heerlijk en de arme schat eng aan het dromen en net wat je zegt dat moment met bij elkaar liggen pakken ze je niet meer af,
werkse vandaag.

bieb: ik ben benieuwd of de bank naar je zin is, het is toch weer even spannend als je het dan weer terug krijgt en of het de goed kleur is enz. haha en goed dat je de sportschool even afgaat bellen,   anders dan blijf je voor niks betalen en dat is voor jouw portemonnee ook niet leuk.

anoeska; zaterdag de eerste poging iui, mijn duimen draaien meid en ook voor jouw hoop ik dat het gewoon gelijk de eerste poging raak mag zijn.. en wat mijn verbouwing betreft haha bij ons als er een huis grondig wordt verbouwd, hebben ze bijna allemaal wel zo'n grote aanbouw en een stuk aan de woonkamer hahaha

heb ik nou iedereen gehad anders sorry, ik heb weer met me dekbed en alles beneden gelegen en ik denk niet dat ik vanavond een poging ga nemen om naar boven te gaan, ik vind het goed, grrrrr, tom zit nu beneden en steeds ik ben zo verkouden met andere woorden is dat dan sorry, maar ik reageer er even niet op.

ik ga me klaarmaken om te gaan werken en ik ben er vanmiddag nog eventjes.

xxx linda

Joepie; toch ongi geworden, jammer maar je had je er wel op ingesteld...
Gelukkig is er toch nog een kans met icsi, ook al gaat het net een stapje verder dan de andere behandelingen. Ik hoop echt dat het snel aanslaat bij jullie

Linda; verkouden meis? lekker onder warm dekentje blijven. Heb trouwens de fotos van de verbouwing gezien, jeetje lekker bezig zeg. Maar je krijgt er wat moois voor terug. Die banner die jij erop hebt staan van aantal dagen dat je baby geboren wordt,kan ik die gewoon van die site afhalen? of hoe heb je dat gedaan? wil ik ook wel

Anouska; zaterdag al de behandeling! kaarsjes branden doe ik ik niet, maar zal zeker voor je duimen!!!

Rimke; wat een mooi verhaal dat je zo lekker met maudy hebt geknuffeld. Alleen jammer dat ze huilend wakker werd, ach dan kan je haar extra knuffelen

Ben trouwens flnk aan het lezen over BV. ik heb altijd gezegd dat ik dat niet wil, meer omdat ik geen gehannes aan mijn borsten wil, als mannetje er al naar kijkt, dan ren ik al weg, en heb ze altijd lelijk gevonden. Maar heb ook gezegd dat ik er wel over na wil denken, want zo ben ik dan ook wel.
Waarsch wil ik het dan wel proberen maar ik wil niets opgedrongen worden, lukt het niet dan niet, lukt het wel dan prima. En de 1e kraamhulp die mij wat opdringt, die kan opzouten haha
Ach, we hebben nog even om er over na te denken

straks even poetsen hier in huis en dan klaarmaken voor vanmiddag, carnaval vieren.
Zal niet thuis zijn denk als de bank komt, dus geef die andere bank nog maar niet mee haha, straks hartstikke lelijk

tot ????

Terug
Bovenaan