morgen meiden,
jacqy vandaag de dag...jeee..genieten en ben benieuwd naar je verslag.
phoebe ook al bijna op de helft..wat vliegt de tijd..rot dat wat last van je darmen hebt.
rimke cursus overleefd hahah..en fijn weer met zijn 3e vandaag en morgen ook..en een gesprek op je werk..die dingen bijven kut. hoop dat ze vol lof over je zijn hahah
linda wat gaat het vlot in het huis..en joh dat je vader zo slecht is met zijn rug..snap nu ook dat je veel voor hem doe, maar wel fijn dat ie gisteren jou zegels overnam.
bieb, wat stom van het zh zeg..die werken een beetje langs elkaar..hoop dat jullie snel een plekje in een verz.huis vinden, want anders kost het allemaal een berg geld dat zh.
en wat luchtige zomer kleding scoren..heb toen grote rokken en broeken gekocht bij de hans en zeeman..vind het anders veel te duur..van die tenten waar je net geen stokken voor nodig hebt whahahah.met een verhoogde band voor over je buik..soms vind je wat in zulke winkels.
ehm wie nog meer.
ohja april, balen een nega test en ook geen ongie ?? met je mannetje was je toen ook niet langer overtijd voor je posie teste ?
sterretje staks lekker met vakantie..waar gaat de reis heen, frankrijk weer ? of wat anders ? Ik wil ook best zon looprek voor lois, maar me vloer is erg glad ben zo bang dat het te hard gaat en dat ze ligt..die loop fietsje heb ik ook gezien..die wil ik ook.
en al voorbereidingen voor de verjaardag van je meisje ?
Lois ligt nog te maffen..lekker hoor..huisje is glad ..straks naar der fruit ff een wandelingetje is nu nog droog en vanmiddag ga ik lekker met de voetjes van de vloer..heb nergens zin in..de grote schoonmaak komt wel als ik straks werkloos thuis zit, want denk dat het lang gaat duren.
tja zeggen de mensen om me heen, als je werken wil is er werk..
juist als je werken wil hahahahah,wil ik helemaal niet..je denkt toch niet dat ik in een fabriek ga staan inpakken ofzo..ben niet desperet ofzo hahah.
maar goed we hebben 3 huis aan huis bladen, waar weer geen passende vacature in stond..grr...wel een adv.van me werk...grr...
gisteren zeiden ze nog, wel balen ..het liep net allemaal zo lekker...ja hallo..jullie willen me niet houden..heb wel gezecht als je je bedenkt en toch iemand voor 2 dg wil, maar ze willen echt 3 dg..
hoop ergens dat dat bedrijf zo op zijn gat gaat....dat zij ook de klappen gaan krijgen net als al het andere garagebedrijven..voorals nog gaat het zo goed dat ze gewoon iemand voor 3 dg willen...zucht....
xx bambi