Klusbabes 35!!!

mannetje is alweer naar buiten gestormd.Zijn broer is nu buiten met de kids aan t spelen, zullen wel weer gaan voetballen.

Blijkbaar was zn moeder bezorgd, want morgen komen 2 broers samen op bezoek, en die hebben ruzie. Ach, ze zullen waarsch er niks over zeggen, ja, of die ene begint te zeuren, die tegen ons laatst ook al zeurde

Dinsdag had broer gesprek in ziekenhuis. Schoonma zou eerst moeten revalideren dan naar verpleeghuis. Eerst zeiden ze dat t niet hoefde, en waarom wij t huis hadden opgezegd. Ja, wat dacht je, dat had t andere ziekenhuis gezegd. En wij vonden ook dat t niet langer ging trouwens. Vanmorgen belde t ziekenhuis dat ze geen revalidatie hoeft, want gaat op zich wel goed, en nu met spoed verpleeghuis zoeken. En dat ze uitbehandeld is, dus zolang ze in ziekenhuis is, moet ze eigen bijdrage betalen. Hoeveel dat is?
Belachelijk, Roermond neemt helemaal geen contact op met Eindhoven volgens ons, tegen ons zegt ED dat ze niet meer thuis kan wonen en Roer vindt t maar raar dat wij t huis hebben opgezegd. wat een communicatie zeg....
nouja, t zal allemaal wel

Oja, heb vandaag naar werk gefietst, goed he? toch 20 min, beetje beweging kan geen kwaad. En was ook zo mooi weer. Morgen tot 8 uur werken, en daarna naar 2 vriendinnen. Eentje weet nog niet dat ik zwanger ben, verrassing.

genoeg geluld. Ga lensjes uitdoen, en kijken of er nog wat op tv komt

toedeloe!!

hey meiden

ik heb gelezen maar ik kom net thuis van de zwangerschapsyoga en ik heb hoofdpijn, ik ga zo naar bed,

rimke; de cursus voor vandaag weer achter de rug, en je hebt lekker naaar een slapende maudy gekeken, en morgen komt fons terug maar dan heb je dus zo te lezen ook weinig aan jullie dag samen, wel jammer,

bieb; wat is dat nouw eer voor raar gedoe zeg over je schoonmoeder, zegt het ene ziekenhuis wle revalideren en niet meer naar haar eigen huis en de andere zegt weer wat anders, en hopelijk vinden jullie snel een geschikt verpleeghuis.
Wat die bv betreft, als je er niet achter staat moet je het zeker niet doen want dan kan het ook zo zijn dat de melk niet aanschiet enz, en als ik borstvoeding zou gaan geven dan krijg ik 5 uur extra zorg dus dat valt ookwel weer mee, vind ik.

april: een negatieve test, en toch een week overtijd, was je nu steeds keurig op tijd ongesteld. ik hoop voor je dat de test snel positief mag worden.

jacqy; voor morgen een hele super mooie dag toegewenst en ga heerlijk van die dag genieten meid, en ik ben heel benieuwd naar je verslag van de trouwerij.

Ik ben vandaag verstandig geweest en ik heb geen spaarzegels gedaan, me pa heeft mijn wijk gedaan,
En morgen komt de schilder joehoeee in plaats van volgende week dus helemaal super, volgende week donderdag komt nu de behanger maar dat ook nog eerder worden, dus ik moet morgen even vliegend naar de winkel of me vloerbedekking al binnen is,d us het gaat helemaal super toppie ik ben blij hahaha,

meiden ik ga stoppen, morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

@linda: Wat sneu dat joey zijn straat mist. En hij wordt alweer 4, jeeminee dat gaat snel. En de 2e wordt ook een jongen. Ik moet zeggen dat er de laatste tijd in mijn omgeving veel jongetjes worden geboren. Veel gezinnen met 2 zonen.
@april: Wat rot dat het negatief is, maar kan het niet zijn dta je te vroeg hebt getest? Was je trouwens regelmatig ongi voorheen of niet? Rimke vroeg het al, maar ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe het met je rug gaat. Ik dacht dat je daar nog aan geholpen zou worden, of vergis ik me?
@phoebe: alweer bijna 20 weken, jeetje zeg, wat gaat dat snel. En nog steeds veel last van vermoeidheid? Zo zie je dat iedereen weer anders zwanger is. Ik hoop dat je gauw weer energie krijgt. En mogen we weten wat het gaat worden of blijft dat geheim?
@rimke: Ik ben erover aan het denken om daar nog eens heen te gaan. Maar anders meld ik me tegen die tijd wel even. Als je dan toch in de buurt bent . Als je bij CenA nou een maat 86 broekje haalt die je omhoog kunt doen met een knoopje, dan kan ze die nu al omhooggetrokken aan als (lange broek)  maat 80 en later in het jaar (augustus) omlaag als maat 86. Die jurkjes zijn niet super, vooral niet als ze gaan kruipen en zo. Maar ja, ik heb ze, dus doe ze haar maar aan.

Ik weet niet of rimke of bambi het vroeg, maar een rollator hielp bij haar wel. We hebben eerst een loopwagen gehad, waar ze dan steeds kort in mocht. Alleen hebben ze dan geen goede loophouding. Toen we het idee hadden dat ze dat wel kreeg hebben we de rollator gekocht en daardoor leren ze echt goed hun evenwicht te bewaren. Er is echter ook een loopfiets (7,50€ bij bart smit of toy... waar ze dat ook een beetje op leren)
Even verder lezen.

@bieb: wat veel vragen. ff kijken.
April en ik hebben bv gegeven. En ja je krijgt extra uren, maar dan heb je het over maximaal 4 uur extra. Zit jij bij thuiszorg noord-limburg voor kraamzorg, of hoe heten ze ook alweer? Ik heb er geen klachten over gehad.
Die zwangerschapsgym zit een vergoeding aan, maar ik heb het via thuiszorg gedaan en het koste maar 25,- En wat fijn dat er ook na de bevalling nog bijeenkomsten zijn. Ik heb me daarvoor weer apart voor moeten aanmelden, maar door de zomervakantie waren er te weinig aanmeldingen, helaas.

@bambi: Nog een paar keer en dan zit het er weer op. Dat van die hemdjes ben ik ook niet meer vergeten. Heb ze echter niet gehaald, destijds, maar staat wel mooier onder bepaalde kleding. Ach joh, ze kijken maar lekker de andere kant op als het ze niet bevalt.

@linda: nu heb je nog niet verteld wanneer jullie waarschijnlijk in je vernieuwde huis kunnen.
En wat goed dat je pa de zegels heeft gedaan. Misschien een vreemde vraag, maar is jouw pa met pensioen of werkt hij nog?
@bieb: wat een gedoe met de familie. Is ook overal hetzelfde.
De H&M in maastricht heeft zwangerschapskleding. Op de woonboulevard heerlen is nog een prenatal en babyplanet en die hebben ook zwangerschapskleding. Wat ook lekker kan zitten zijn die linnen broeken met touwtjes, maar het hangt ervanaf hoever je bent, want op een gegeven moment zitten ze strak aan de benen. In Echt liggen nog 2 zaken alleen weet ik niet of ze zwangerschapskleding hebben.
@jacqy: ik ben benieuwd naar je verslag. geniet!

Heeft nog iemand iets van anous of happy gehoord?

Nou,  vandaag naar een verjaardag geweest. Morgen flink opruimen, poetsen en de was doen. En als ik geen zin heb, moet het van het weekend. De week erop vertrekken we nl. 2 weken op vakantie. Er blijft familie thuis voor de katten, dus dat is ook alweer een geruststeling. Dus als jullie me vanaf volgende week missen, weten jullie waarom.

goeiemorgen meiden

sterretje; als het zo doorgaat dan zitten we er over 4 weken al in in ons huis, heerlijk vooruitzicht hahaha, en wat me pa betreft me pa zit in de wao al heel erg lang mijn vader zit al meer dan 30 jaar thuis, mijn vader heeft het vreselijk in zijn rug en dat houd in dat hij 2 goede wervels heeft dat is zijn onderste rugwervel en zijn bovenste nekwervel. en wat daartussen zit is zomaar wat, Als mijn pa een verkeerde beweging maakt schiet het zo erg in zijn rug dat er een bed beneden moet komen en dan kan hij zijn tenen ook niet meer bewegen van de pijn, dan moeten er vanzelf knakken in zijn rug komen en dat kan bv een maand duren maar ook een jaar, het langst wat hij dus op een bed heeft gelegen zonder dat ie wat doen kon is bijna anderhalf jaar geweest , dus vandaag ook dat ik heel veel voor me pa doe want nu gaat het al een jaar of 5 redelijk hij heeft wel in die 5 jaar een aantal ikeer heel veel pijn gehad maar gelukkig niet genoeg om plat te liggen, hij loopt dan ook bijna met zijn neus op de vloer zeg maar want dan kan ie niet meer rechtop komenl,

jacqy: voor jouw een hele mooie dag meid en ga lekker genieten nog eventjes en je gaat als getrouwde vrouw door het leven, heel veel plezier

Ik heb weer 3x naar joey gemoeten vannacht die was nog weer eens wakker maar goed, ik ga nu effe de wc schoonmaken en gisteren had ik alles al gelapt, en straks joey naar de chreche brengen en dan kijken wat de schilder doet hahahaha,
fijne dag meiden en tot later vandaag

xxx linda

sterretje; jullie gaan volgende week lekker 2 weken op vakantie heerlijk zeg, waar gaan jullie   naar toe???

phoebe; Ik was gisteren vergeten op je te reageren, een woensdag krijg je een echo en dan wil je weten wat het wrodt dat wordt spannend, en hoe gaat het met de cyste?

xx linda

Goeiemorgen allemaal!
Gezellig dat het hier weer wat drukker is!

Bieb: ik heb 4 dagen borstvoeding geprobeerd te geven, maudy hapte niet goed waardoor ik meteen al kloven had, en ze werd pas na 4,5 uur voor het eerst aangelegd, toen was ze al bijgevoed ivm lage bloedsuikers, en dat bleef zo, omdat haar bloedsuiker anders te ver dipte. Was een grote griet die veel voeding nodig had. Dus met dat, en dat ik eerst maudy moest aanleggen, dan kolven en dan een fles moest geven, met mijn slapeloze nachten heeft me doen besluiten (tot groot gejuich van verloskundige en kraamhulp!!) te stoppen. Heel erg jammer, maar de beste keuze..............als je het niet wil, moet je het niet doen. Op flesvoeding groeien ze ook prima (zie maudy) en is tegenwoordig heel goed hoor, dus   volg vooral je eigen gevoel!

Sterretje: lekker vooruitzicht, heerlijk vakantie!! Goede tip weer van de C&A, zal eens kijken als ik in de buurt ben! En als jij hier in de buurt komt, moet je maar een gilletje geven, zal zien of ik dan vrij ben of niet!

Lin: wat fijn dat het opschiet bij jullie thuis, lekker snel met zijn 4-tjes weer terug naar het eigen nestje..............

Jacq: hele fijne dag gewenst nogmaals, het weer lijkt mee te vallen, geniet er lekker van!!

nou, fons is onderweg naar huis, nog een half uurtje........en dan lekker morgen nog een dag met zijn drietjes! Heerlijk...........
Tot later!

Terug
Bovenaan