vanmiddag lekker een paar uurtjes eerder naar huis gegaan in t kader van WTV. Mannetje was toevallig ook al thuis. Heb ef in de tuin gezeten
Hij is nu naar ziekenhuis, maar niet mee gegaan. Wordt ook pakketje opgehaald dus moet thuis zijn (goeie smoes haha). Hebben ze trouwens nog niet opgehaald. Heb wel nuttige dingen gedaan, opgeruimd gestofzuigd, wc's gedaan en tig ladingen was opgeruimd. Voor al t harde werk een lekkere muffin net op. Althans lekker,. dat viel wel mee, bij de Hema zijn ze lekkerder haha
Trouwens wel grappig, sommige dames zijn al aan t denken voor een 2e kindje, terwijl een aantal van ons de 1e er nog uit moeten poepen.
Oja, wat ik wilde vragen. De meesten van jullie hebben volgens mij geen borstvoeding gegeven, toch? Heb altijd gezegd dat ik geen BV wil geven. Laatst vroeg de vk het aan me, en zei zelf al dat ik t niet wil, maar er wel eventueel over na wil denken. Maar waarom eigenlijk? Wil het gewoon niet. Heb t nooit gewild, en zie t niet zitten om te kolven, en wil ook graag dat pappie vaker de fles kan geven. EN zie me echt niet in de stad of waar dan ook de borst geven. Heb mijn borsten altijd ondingen gevonden. En bij mijn moeder is t niet gelukt, en mijn 2 zussen niet. Hebben t een week ofzo volgehouden en toen ook mee gestopt. Maar als je aangeeft dat je BV wil geven, schijn je wel langer kraamzorg te krijgen. Hoeveel langer is dat dan? Niet dat ik t daarom wel wil doen hoor, maar ben benieuwd.
Heb me trouwens opgegegeven voor zw.begeleiding (ook met soort gym en voor en na de bevalling begeleiding en voor zwemmen. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Heb me daarvoor ook bij groene kruis aangemeld, krijg ik korting. Wordt zw.gym eigenlijk vergoed? toch s nakijken
Shit man, vandaag jaarafrekening van Essent, moeten 117 bij betalen. Toch vreemd, want elke 3 maanden krijgen we gebruikersmail en daar zitten we altijd onder, dus eigenlijk zouden we niks moeten bijbetalen. En gelijk per maand 15 euries omhoog....
ALS t payday is, moet ik echt ef een paar zw.zomer broeken scoren. HAD vandaag weer een gewone broek aan, met knoop open, maar zit echt niet prettig. Miss etam heeft geen leuke dingen en prenatal ook niet veel leuks. Future mamam hebben we ook, maar niet allemaal even goedkoop. H&M heeft hier geen zw.kleding.
O, mannetje komt thuis. gesellie