Klusbabes 35!!!

He meiden,

Heb helemaal niets bijgelezen, want heb het een beetje druk gehad!
Nog maar 1 nachtje slapen en dan ben ik een getrouwde vrouw! haha
Kon vannacht al niet zo goed meer slapen.

Gister mijn jurk opgehaald, prachtig geworden. en met ceremonimeester is het ook weer goed. Was een misverstand, hormonen!!! hahaha

Mijn spullen zijn al gepakt, dus eind van de ochtend ga ik tom naar zijn ouders brengen, en ik ga daarna naar mijn ouders. Weet niet of ik nog tijd vind om te komen buurten, maar zaterdag hebben jullie een verslag van me!

x jacqy

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij!
Opzich gaat alles nogsteeds goed, al ben ik vandaag wel ziek thuis...
Het lijkt net of er een baksteen in me buik zit ipv een baby....
Ik heb vanacht de halve nacht op de wc gezeten met diaree....
Ik weet ook niet zo goed of ik nou honger heb of misselijk ben.
Een week of 3 geleden had ik het ook, maar toen hadden we de avond ervoor gegourmet, dus dacht ik dat het aan het eten lag, maar ik heb gisteren avond een broodje gegeten dus daar kan het niet echt aan liggen.
Nou ja, zal morgen wel weer over zijn.

Hoe is het verder met jullie allemaal?
Echt schandalig dat ik er zo weinig ben, maar ik ben nogsteeds wel moe s'avonds en blij als ik eindelijk op de bank zit....

Volgende week woensdag krijg ik weer een echo, en ik hoop dat die kleine er goed voor ligt zodat ze kunnen zien of het een   meid of een knul is!

Liefs Phoebe

Jacqy, een hele fijne dag morgen, geniet er lekker van.

Liefs Phoebe

Hey meiden,

Ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief! Ach helemaal prima hoor.
Wel raar, want ik ben nog steeds niet ongi geworden, al bijna 1 week overtijd. Dat vind ik wel raar eerlijk gezegd.

Verder hier alles prima, lekker weertje en volgende eweek vakantie, dus helemaal goed. Ons ventje doet het ook super, lekker aan het kruipen en erg tevreden. Hij is wel echt tenger, weegt nu 8,6 kilo.

Jacqy; Meid onwijs veel plezier morgen, geniet van deze super bijzondere dag.

Rimke; Wat fanatiek zeg dat jullie alleen maar biologisch eten kopen voor Maudy.

Bambi; Nog een paar dagen werken lees ik, succes met de laatste loodjes

Sterretje; Wat vliegt de tijd he, jullie kleine meid alweer bijna 1 jaar, gaan jullie het nog groot vieren. En stilletjes aan ook aan een tweede aan het denken, leuk hoor.

Linda; Wanneer gaan jullie eigenlijk weer terug naar jullie huis?

Sorry maar ik ben vrees ik de helft weer kwijt.
Ik denk aan jullie,
Liefs April

Zo, die k.tcursus ook weer gehad.

Jacq: een hele mooie dag morgen gewenst!! Geniet ervan he? Ik lees je verslag graag vrijdag! Denk aan je! Kus!

Phoebs: alweer bijna op de helft! Wauw! Dat zware gevoel herken ik wel, ik had met 20 weken ook mijn eerste harde buiken........was toen erg heet enzo........kon ik echt niet hebben. Moet maar eens opzoeken hoe groot je kindje al is! Dat verklaard een boel vond ik altijd, groeit zo hard joh!

April, fijn dat het goed bij jullie gaat, maar hoe gaat het nou met jouw gezondheid?? Je rug enzo??
En nog geen positieve test, ach kan   nog komen...............ik hoop gewoon vrolijk door!!
En ja, wij kopen alles biologisch voor maudy, gewoon om haar een goede start te geven, kleine lijfjes zijn zo kwetsbaar en als je dan van al die bestrijdings middelen leest. Het scheelt dat wij hier een biologische boer hebben hoor, dus fruit en groenten zijn zo gekocht.........

Lin: hoe is het met je zegeltjes gegaan??

Bambi: hoe was je werkdag?? Voelde je een beetje comfortabel in je nieuwe kleren??

Sterretje: leuk om te lezen hoor, van je ukkie. Fijn dat het op je werk weer een beetje gaat. En tja die cursus met een uk..............ik moet ook in opleiding en baal er grondig van, anders had ik nu de pil al links laten liggen, maar dat gaat gewoon niet, als ik die opleiding nog moet gaan doen. Kan   nu de tijd al nauwelijks vinden dus ik moet echt wachten tot het einde van het jaar.........en dan maaar hopen dat het een beetje snel raak is...........

Nou, maudy is in bad geweest, was erg moe toen ik haar bij de oppas vandaan haalde dus heb haar slapend in de wagen in de tuin gezet, heb haar 3 kwartier laten slapen, dus lag ook 3 kwartier later op bed.............heerlijk, zo'n klein bolletje slapend in haar wagentje..............ik zat lekker in de tuin erbij en heb zeker een half uur naar haar zitten kijken.
Morgen is fons weer thuis, lekker een dagje met zijn drietjes, hoewel fons veel zal slapen en morgen avond een examen bij de brandweer heeft. Vrijdag ook met zijn tweetjes vrij. Ik moet alleen vrijdag middag een gesprek in het ziekenhuis voeren, over de voortgang van mijn leerproces......................GADVERDAMME!!!!

Maar goed, eerst nog even een avondje rust, maudy moet zo nog een flesje, als ze weer wakker wordt............zal wel een uur of 8/half 9 worden.............
Dus misschien tot later!!

\jacqy; voor jou dit 1e berichtje...
Morgen echt een te gekke dag gewenst, geniet er van, gaat zo snel. De helft zal je wel vergeten, dus fotos is echt een uitvinding haha. Enne snel verslag en fotos graag!!!

April;een neg. test en ook nog niet ongi. Hmm...

Sterretje; ben blij om te horen dat t goed met jou en de kleine gaat. Vroeg me laatst al af hoe t gaat. Kan me voorstellen dat je niet zo veel meer komt buurten, zo een kleine is al druk genoeg

Phoebe; leuk dat je er ook weer s bent. Ben je ook al 20 weken? Pff kan t niet meer allemaal bijhouden....En moe savonds, kan er over meepraten, alhoewel ik al een stuk minder moe ben

Rimke; straks weer lekker een paar daagjes samen vrij. |Fons alvast succes gewenst met zn examen. En jij morgen nog een gesprek over je leerprocesm, gadver, zou ik ook geen zin in hebben

Linda; Kan me voorstellen dat t voor joey af en toe verwarrend is, met die verbouwing enzo. Wanneer denk je dat alles klaar is?
Enne wel goed rusten hoor!!!

Bambi; ehh heb ik je vandaag voorbij zien komen???

vanmiddag lekker een paar uurtjes eerder naar huis gegaan in t kader van WTV. Mannetje was toevallig ook al thuis. Heb ef in de tuin gezeten
Hij is nu naar ziekenhuis, maar niet mee gegaan. Wordt ook pakketje opgehaald dus moet thuis zijn (goeie smoes haha). Hebben ze trouwens nog niet opgehaald. Heb wel nuttige dingen gedaan, opgeruimd gestofzuigd, wc's gedaan en tig ladingen was opgeruimd. Voor al t harde werk een lekkere muffin net op. Althans lekker,. dat viel wel mee, bij de Hema zijn ze lekkerder haha

Trouwens wel grappig, sommige dames zijn al aan t denken voor een 2e kindje, terwijl een aantal van ons de 1e er nog uit moeten poepen.

Oja, wat ik wilde vragen. De meesten van jullie hebben volgens mij geen borstvoeding gegeven, toch? Heb altijd gezegd dat ik geen BV wil geven. Laatst vroeg de vk het aan me, en zei zelf al dat ik t niet wil, maar er wel eventueel over na wil denken. Maar waarom eigenlijk? Wil het gewoon niet. Heb t nooit gewild, en zie t niet zitten om te kolven, en wil ook graag dat pappie vaker de fles kan geven. EN zie me echt niet in de stad of waar dan ook de borst geven. Heb mijn borsten altijd ondingen gevonden. En bij mijn moeder is t niet gelukt, en mijn 2 zussen niet. Hebben t een week ofzo volgehouden en toen ook mee gestopt. Maar als je aangeeft dat je BV wil geven, schijn je wel langer kraamzorg te krijgen. Hoeveel langer is dat dan? Niet dat ik t daarom wel wil doen hoor, maar ben benieuwd.

Heb me trouwens opgegegeven voor zw.begeleiding (ook met soort gym en voor en na de bevalling begeleiding en voor zwemmen. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Heb me daarvoor ook bij groene kruis aangemeld, krijg ik korting. Wordt zw.gym eigenlijk vergoed? toch s nakijken

Shit man, vandaag jaarafrekening van Essent, moeten 117 bij betalen. Toch vreemd, want elke 3 maanden krijgen we gebruikersmail en daar zitten we altijd onder, dus eigenlijk zouden we niks moeten bijbetalen. En gelijk per maand 15 euries omhoog....

ALS t payday is, moet ik echt ef een paar zw.zomer broeken scoren. HAD vandaag weer een gewone broek aan, met knoop open, maar zit echt niet prettig. Miss etam heeft geen leuke dingen en prenatal ook niet veel leuks. Future mamam hebben we ook, maar niet allemaal even goedkoop. H&M heeft hier geen zw.kleding.

O, mannetje komt thuis. gesellie

Terug
Bovenaan