Klusbabes 36 !!!

Zo meiden.

Nummer 36 is een feit..!!!!
Het nummer voor de zwangere die deze zomer hun kleintjes krijgen  en de moeders, met stiekem allemaal een wens voor een 2e.
Ik hoop dat anoes, joepie  en happy nog eens komen buurten en ook zij hun wens in vervulling zien gaan.

Jullie zijn allemaal schatten van meiden en ik sluit een ieder van jullie in mijn hart.
Jullie zijn mijn vriendinnetjes en we moeten echt echt een keer een date prikken.

Me meisje word wakker..
Dikke x en liefs Bambi

Hey lieve meiden,

Hier ben ik dan nog eens, zo aan het begin van een nieuw topic!
Jullie reageerden echt heel lief en ik snap jullie ook echt hoor! Maar wil ook niet alleen over mezelf praten en vind het moeilijk om op jullie verhalen te reageren!
Maar ik ga het proberen bij te houden!

Ik ben vannacht ongesteld geworden, dus vanavond de eerste pil slikken!
Heb naar de ivf-verpleegkundige gebeld dat ik vanavond ga starten en alle afspraken kunnen gewoon doorgaan, want we hadden erop gerekend dat ik vanavond moest starten, daar hebben we alles op ingepland! Je moet dat altijd even doorgeven.
Dit was dus de laatste cyclus dat we kans hadden op een spontane zwangerschap, ook al was die kans superklein...
Mocht er nieuws zijn, dan hou ik jullie zeker op de hoogte, maar nu ik aan de pil moet is het niet meer spannend! Gek idee eigenlijk, je wilt zwanger worden en je moet aan de pil, haha, omgekeerde wereld!

Heel veel plezier en geluk met jullie kleine wondertjes en geniet ervan!
Hier komt het ook wel goed, daar geloof ik in!

Liefs Joepie

@jacqy: nieuw begin als getrouwde vrouw, dus ook een nieuw topic, hahaha.
@bambi: tjee, wat heeft lois veel haar. Zoveel haar als zij heeft zoveel tandjes heeft mijn meid, hahaha.
De voorbereidningen worden getroffen. Voor op het kdv een zakje met een speeltje. De papieren bekers en bordjes zijn er. Het cadeau is gekocht en de tractaties via internet besteld. Nu nog de taart en een leuke kaart.
En bij jou is het ook alweer bijna zover. Al ideeen?
Dit keer gaan we op cruise langs de middellandse zee. Dan is het nog niet té warm.
@joepie: je praat niet teveel over jezelf meid. Dit is ons plekkie waar we juist ongegeneerd mogen klagen. En steeds is er wel een luisterend oor online.

dikke kus,
sterretje.

ps bambi: in de zomer, naar een grote kinderboerderij of speeltuin, centraal voor de babes. De kleintjes mee in buik of arm.
Juli of augustus? Wel snel afspreken voordat iedereen vol zit.

Ehm...................HUH???!!!!

Dacht dat we nog minimaal 50 berichten moesten!!!
Bambi: wat heb jij op je vrije dag met "babes 35" gedaan???

Moet nog effe loeren hoor!

hahaha rimke, ik dacht dat er ook nog heel veel moesten. Maar ja, ondertussen heeft iedereen toch weer 2 a 3 berichten per dag achter gelaten en dan gaat t snel.
Heb net gefietst met de kleine, wat een onderneming. toch maar kijken voor een mamafiets. Was link zeg. Luiertas om en haar erin zetten, maar standaard is ongeschikt.

hoi,

zo sterretje je hebt bijna alles al geregeld voor der verjaardag hahah. leuk he die voorbereiding..vind het ook wel gezellie..
en lekker op een cruise toe maar..zalig....

joepie meisje we zien je hier graag hoor..niks geen gezeur enzo..indd raar dat je een kinderwens hebt en aan de pil moet..nog even volhouden meid.

rimke ??? waar ben je nou ? hahaha

nou ben nog ff wezen wandelen en langs me ouders...en vanmiddag tijdens lois slaapje heerlijk tv gekeken..ben helemaal verzot op de serie Lost en me man had er weer een paar gedownload...loop iig al een compleet seizoen voor als op tv, dat duurt me te lang hahhahah.
straks maar eens koken..rijst en kip en lekker wokken. denk dat Lois dat vanaaf ook maar eet hahaha.
die zit nu te spelen in de box...die is lekker zoet.

xx bambi

Was ik!!!
Enige fotoos toch van Lois, maar dat is al de derde keer dat ik het zeg!

Sterretje: lekker voorbereiden voor de verjaardag van je kleine meisje, leuk hoor! Ben er nog niet achter hoe wij het gaan doen..........whahaha! Vind het altijd zo'n toestand voor zo'n uk...........
Oja, jullie gingen cruisen! Heerlijk, alles bij de hand, niet te warm en de hele dag buiten, zalig hoor!

Nou, vanmiddag nog effe druk, maud een korte slaap, maar is erg lief geweest. Zat vanmiddag zelfs een hele minuut los!!!!! Hoera!!! Zou ze het dan toch leren met haar logge lijfje??
Ik ga haar zo in bad werpen en zelf effe eten, fons heeft al gegeten, had een omelet met spinazie, zongedroogde tomaten en ham en kaas gemaakt...........best lastig hoor, om alles gaar te krijgen............en meneer vond het mwah.................kan ik wel janken, doe ik zo mijn best om hem nog gezond te laten eten, is het niet lekker!
Ik ga het zo zelf effe proeven!

Later!!!

@bambi: Zo twe horen ben je net zo'n ongeduld als ik. Mijn man download ook, maar ondertussen is het grey's anatomy, private practice en desperate housewives. Het fijnste vind ik dat je het dan kunt kijken als het je uitkomt. Dat opnemen en zo vind ik zo'n gedoe. Daarom vind ik het ook fijn dat je tegenwoordig veel via aflevering gemist kunt kijken. Dan spaar je het op en kijk je in 1 keer meer.
@rimke: zeg maar tegen fons dat ik wel voor hem wil koken. (Dan is het meteen de laatste keer dat hij tegen jouw eten  mwah zegt.)

Dames,
richting zeeman!!! Zo'n leuke leggings en t-shirts. De leggings kosten 1,79 das toch geen geld. En gezien ze met dat kruipen zo snel vies worden is het niet erg als er 1 sneuvelt.
ik ga verder koken

Terug
Bovenaan