Klusbabes 36 !!!

hey meiden

pfff wat een benauwde hitte zeg niet normaal meer,
Ik ga zo bij de hyves foto's neerzetten want ik had gisteravond geen zin meer hahaha.
Sam ligt echt de hele dag te slapen niet normaal meer ben ik niet gewend want joey deed dat niet, volgens mij heeft ie vandaag 2x zijn oogjes open gehad, ach van slapen wordt ie groot meot ik maar denken.

jacqy: zo'n last van de warmte meid, het is ook niet noramal meer zo warm en lekker met je voeten in een koud teiltje je hebt helemaal gelijk hoor,

bieb; jij kan wel goed tegen de warmte , het blijft de hele week warm en vrijdag zelfs 30 graden niet normaal meer hier is het gelijk zo vies warm.
Je man weer aan het werk geweest dit weekend las ik, wanneer moet ie nu weer naar zeeland toe?

bambi: gezellig een vrijgezellenfeest gehad, leuk he dat uitleg van blackjack en roulette dat had ik ook gekregen bij mijn vrijgezellenfeest.
En een zwangere vriendin pittig aan het doorroken, moet ze echt voor haarzelf weten, hopelijk geeft het geen schade.

kort maar krachtig, tom is effe naar de chinees en de visite is net weg vanavodn krijgen we lekker geen visite, heerlijk rustig.
Jullie zien me morgen nog wel effe verschijnene

xxx linda

Ha meisjes!

Lin: Fijn dat het allemaal zo soepel gegaan is, tuurlijk, na je gebroken vliezen heeft het nog wel lang geduurd, maar het echte werk is van korte duur geweest zo te lezen! Fijn hoor! En nog lekkerder dat jullie weer thuis zijn en Sam zo lekker slaapt! Daar groeien ze van in het begin, en als hij dan ook zijn flesjes nog lekker leegdrinkt...........moet je een tevreden mama zijn! Hoe vindt Joey het? En houden jullie het wat vol in de hitte? Die kleine van jullie heeft geen kruikjes nodig! Alhoewel, het is een kleine ukkepuk dus hij zal wel wat moeite hebben om zijn temp op hoogte te houden, of   valt het mee?
Lekker genieten meis!

Bambi: leuk zo'n vrijgezellenfeestje, en vandaag nog zo'n gezellige dag zo te lezen! Hoop dat jullie lekker van het mooie weer genoten hebben!

Jacq: meid, ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet trekt, die hitte..........pffffffff, ik zie me vorig jaar nog zo zitten met mijn dikke buik..........zoek maar veel verkoeling en doe vooral niet teveel de komende week, ik hoop eigenlijk dat je veel moet werken, in het ziekenhuis is het lekker koel.............

Bieb: jij houdt wel van warmte volgens mij, maar trek je dit ook nog? Is het nog wat gelukt met je kamertje??

Nou, hier drukte allom, wel tijd om op hyves te reageren maar dan gebeurd er weer wat en kom ik niet hier aan toe...............donderdag en vrijdag gewerkt, verteld dat ik op de verkoeverkamer ga werken, maar dat had ik al gezegd volgens mij.
De twee dagen dat ik werkte heb ik even mijn temperatuur opgenomen, heb thuis alleen een thermometer voor Maudy.................ik heb dus gewoon koorts, vrijdagavond zelfs 39 graden.............dus de assistent van de chirurgie maar even naar mijn borst laten kijken, want die was ook pijnlijker dan vorige dagen.........hij zit er absoluut niet ontstoken uit, maar hij denkt dat de onsteking wat dieper zit waardoor het allemaal niet rood ziet maar alleen pijnlijk is en ik dus wel met hoge koorts zat.....ik ben naar huis gestuurd door mijn collega's met een antibiotica kuur......morgen heb ik de nacontrole, en heb een avonddienstje.

Vandaag zijn we naar een zus van Fons geweest die   25 jaar getrouwd is, was erg gezellig!
Van de week alleen morgen en vrijdag werken, en fons weer aan het werk dus alleen met maudy die in een sprongetje zit. Veel nachtmerries en onrustig slapen, had ze de vorige sprong ook...........
Meisjes, ik heb net alle vloeren beneden gedweild, ben afgepeigerd en moet morgen vrij vroeg op, moet dus voor nacontrole!
Ik spreek jullie morgen!
Kus!

Terug
Bovenaan