Klusbabes 36 !!!

hey meiden

zo eindelijk nr, 36 hahaha

joepie; zeker de omgekeerde wereld wil je zwanger worden moet je aan de pil haha, nee meis ik hoop echt dat het allemaal voorspoedig gaat met jullie echt waar, en nogmaals je zeurt niet en iksnap heel goed dat het moeilijk voor je is om onze verhalen te lezen,
sterkte en we horen wel weer wat van je.

rimke; doe je je best met koken krijg je een lauwe reactie, is ook niet leuk zeg, en maudy heeft even los gezeten dat gaat de goede kant op, en morgen zijn julie lekker met z'n drietjes heerlijk, alleen het weertje wordt morgen knudde.

bambi: vanmiddag lekker met je beentjes op tafel gezeten haha heerlijk meid je hebt gelijk en als je zometeen even zonder werk zit dan kan je je best weer doen in huis, en wat een mooie foto's van lois weer heel erg lief. en nog even aan de wandel geweest het was lekker weertje dus dan is wandelen helemaal super,
en wat raar zeg dat je bazen nu zeggen dat het zo jammer is en dat het net allemaal zo lekker ging, rare mensen zeg, wel jammer nog steeds.

sterretje; dus jullie gaan lekker op cruise door de middelandse zee heerlijk zeg, schijnt heel mooi te zijn. en alles al voor de kleine haar verjaardag georganiseerd helemaal super toch.

Nou meiden 29 april wordt de vloerbedekking gelegd maandag is de schilder klaar en volgende week donderdag komt de behanger ik ben helemaal blij, zondag gaat me schoonzus mijn bovenverdieping helemaal schoonmaken en dan kan ik alle kasten weer inrichten. heb net de klerenkast van ons uitgezocht en dat kan allemaal naar me pa toe want dat kan ik allemaal wassen en strijken en dan kan dat maandag weer schoon de kast in.

Het wordt hier nu broeiierig dus ik ben bang dat straks de regen naar beneden gaat vallen.
Vanavond komt reiki weer heerlijk. ik ga zometeen nog even in de bank liggen, en ik ben bang dat ik de diaree ga krijgen heerlijk praatje hahahah, heb al de hele dag een hele rare buik en ben al 3x geweest en dat is voor mij heel veel ik ga normaal 1x ind e maand ofzo

hOe zou het met jacqy gaan zou ze nog genieten ze hebben het gelukkig droog gehouden
misschien nog tot later en anders lees ik morgen alles bij

Goede tip sterretje, ik ga meteen even de zeeman opzoeken morgen!
Nou, weet niet waar fons het over had, maar die omelet is best lekker! En gezond............

Lin: geniet van je reiki! En fijn dat je schoonzus komt helpen zeg! Dat heb je nou eens verdiend! Eens hulp krijgen ipv geven...................heel goed!

Joepie: idd raar idee, weer aan de pil om zwanger te kunnen worden.
En nee meis, je zeurt niet, dit forum is nou net om je verhaal kwijt te kunnen.

Ik eet even verder van mijn zalige omeletje.............
Tot later!

@rimke: gelukkig heeft het jou gesmaakt. Ben benieuwd met welke je thuiskomt. Ze hadden ook rode leggings. Ik heb zelf 1 roze, 1 blauwe, 1 roze met wit geblokt en een blauw met wit geblokt.
@linda: gelukkig helpt je schoonzus. En dan de was doen en alles weer lekker in de kast. Schiet echt op zo.

he ik ben dinsdag nog bij zeeman geweest...niet gezien...dan moet ik zaterdaq maar even, maar legings zijn fijn...hahahaha. sterretje bedankt voor de tip.

rimke die spinazie omeletten zijn gewoon lekker, fons lekker laten lullen, succes morgen met je gesprek.

linda lekker aan de reikie. fijn dat je schoonzus wil helpen joh..hier trekt het ook dicht nu.

ga lekker gst kijken en nog 2 afl. van lost..
morgen weer werken..bleggg..
fijne avond iedereen en de groeten.

xx bambi

hihi, alle klusbabe-baby's in een legging. Misschien is het een nieuwe collectie? Ze hadden namelijk alle maten enik vond al dat de rekken erg vol hingen. succes en ik ben benieuwd welke jullie halen.

goeiemorgen meiden

alle klusbabesbabys aan deleggings hahaha, en bij zeeman hebben ze echt hele leuke baby kinderkleren

ik heb vannacht wel lekker geslapen, en de reiki was weer lekker.

ik moet effe langs ons huis koffie brengen want de schilders zitten zonder koffie, foutje van mij, ik lees vanmiddag weer even bij

xxx linda

UITVERKOOP; Leggings bij de zeeman!! haha. Ach, t kost bijna niets en toch hebben ze daar best leuke dingen hangen

Sterretje; heerlijk een cruise langs de Middellandse zee...mag ik mee? Past vast nog wel een koffertje bij ;-))

Bambi; wat een leuke fotos had je weer geplaatst, heerlijk meisje hoor

Linda; jouw vader ook al zo lang in de vut. Mijn vader eigenlijk ook al heel wat jaren. Volgens mij ook afgekeurd vanwege zn rug (weet t niet eens precies, al zo lang geleden haha). Maar die is verder niet bedliggerig ofzo
Fijn dat t lekker doorgaat met je huissie

Joepie; raar idee dat je aan de pil gaat haha. Hoop echt dat t snel gaat lukken, enne gewoon lekker klagen hoor

Rimke; klinkt goed die omelet. Fons...niet zo zeuren hoor!!

Jacqy; ben echt benieuwd hoe haar dag is geweest...net op Hyves gekeken, maar staat natuurlijk nog niets op. Volgens mij wel mooi weer gehad, alleen s avonds denk regen, althans hier wel

Gisteravond gezellig bij vriendin op bezoek met een andere vriendin. Heeft echt een supermooi huis. Een boerderij die opgeknapt is, en jaren 30 stijl, echt super gewoon

Wat betreft zw.kleding scoren. Ik kijk ook wel regelmatig in andere winkels voor wijdere kleding, shirtjes ofzo gaat nog wel, maar broeken toch ander verhaal. Als er fijn elastiek op zit zoals bij die linnen broeken gaat t wel, maar wil niet alleen maar linnen broeken haha. Balen gewoon dat H&M hier geen zw.kleding heeft, moet ik elke keer naar Maastricht of eindhoven tuffen. Ach, vindt nog regelmatig wat in de zak van Max (lees; van mijn zus haha|), shirtjes ofzo, geen broeken

vandaag heerlijk vrij, alleen klote weer. Wilde boven verder met ramen lappen, maarja als t regent niet veel zin.
Ga denk ef snel opruimen en dan boven de kasten omruimen, alles verplaatsen.

Nou kan mijn schoonmoeder al heel snel voor 6 weken in een verzorgingshuis in Roermond terecht (nu opeens wel.....) en dan kijken ze vandaar uit verder. Elke dag horen we wat anders....

Binnen nu en 8 weken komt er een mystery guest bij ons op werk, gadver, hoop niet dat ik die tref....

ga ef opruimen....

Terug
Bovenaan