Rimke; lijkt me ook super om te zien al; die fotos van nu tot geboorte. Heb vandaag toevallig fotos van mezelf gezien toen ik zo klein was, wat was ik toch een leuk kindje haha
Phoebe; ik vond t ook al zo snel 20 weken, maar 16 weken is ook al ver. Zo een ding voor je buik, hoor je dat zelf dan ook de hele dag tingelen? zou er ook gek van worden. Misschien dat ik wel af en toe muziek voor de buik hou, maar niet zo een irri ding
Volgens mij voel ik nu toch echt de baby hoor! Voel af en toe geduw en gepor, grappig
Vent is nu naar ziekenhuis, ben niet mee. Hadden klein ruzietje. Wordt er gek van, kom ik s avonds thuis, hele tafel vol met kruimels, theekan van dag ervoor niet opgeruimd. Toch kleine moeite om dat even te doen? waarom moet ik dat altijd doen. En trek ik de wc deur open, is die bril hartstikke goor. Sjonge, kan toch wel beetje schoon houden? Ik ben vandaag de hele dag vrij., en ga toch ook dingen doen?? poetsen, kasten opruimen....wordt er beetje gestoord van. En let maar op, morgen zal ie ook niet veel doen, moet ik werken. Ik wil eigenlijk dat hij weer de rolgordijnen en de gordijnen boven ophangt, maar als ik t vraag krijg ik een snauw, maar uit zich zelf zal ie t weer niet doe.......rotmannen....
heb t koud,,,brrr....zon niet gezien vandaag.....
maandag de 20 weken echo, ben er echt al beetje zenuwachtig voor
heerlijk kopje thee op....ga nu ef met de kat knuffelen....