Klusbabes 36 !!!

Probeer al 3 keer een bericht te typen maar er gaat elke keeer iets mis, ik kap er mee, heb een humeur om op te schieten en dit helpt niet!
Heb alles gelezen, ben er later weer!
Chagerijnig als de pest!

@linda: lekker geslapen, gelukkig.
@bieb: nee, geen uitverkoop, de gewone prijs. Echt zeeman, hahaha. Ja balen dat je zo ver weg moet voor je zwangerschapskleding. Je zou toch verwachen dat ze bij jullie ook iets verkopen. Miss Etam of CenA hebben ook z-kleding.
@rimke: don't shoot.

Zo de kleine had het op haar heupen op de terugweg in de auto. Leuk, een huilend kind terwijl je rijdend niks kunt. Volgens mij was ze t zitten zat, want aangekomen wilde ze meteen naar haar rollator.
Ze zit nu op schoot een koekje te eten met wat sap. En zo te ruiken moet ik haar broek gaan verschonen.
Ik heb net al spullen voor vaderdag gehaald. het is vroeg, maar dan heb je alle keuze.

Hey meiden,

Ben ik weer even!

Gaat gelukkig alweer wat beter met mijn rommelbuik, maar ben er nog niet helemaal vanaf.... Nog 2 daagjes rustig aan doen, dan kan ik maandag hoop ik weer gaan werken.

Ik zag nogbij nr 35 dat jullie het erover hadden dat ik alweer 20 weken zwanger was, het gaat wel hard, maar niet zo hard hahaha
Ik ben morgen 16 weken zwanger.
Ik heb van een vriendin zo'n buikbel gehad, weten jullie wanneer het zinvol is om hem om te doen?

Zoww, na het nodige ruzie zoeken met de aannemer gaan ze dan eindelijk over 2 weken beginnen met onze dakopbouw, kunnen we eindelijk de kinderkamer gaan bestellen en inrichten!
Ik heb er zo'n zin in!

Liefs Phoebe

Zo, gesprek overleefd, ben weer goed gekeurd..
Fons is de tuin aan het doen, en ik ga zo het meisje in bad werpen.
Fons heeft op zijn laptop scherm allerlei foto's van maudy en haar geboorte tot nu op een dia voorstelling........wat is dat meiske toch groot geworden................zo leuk om te zien. Van de bevalling, tot het eerst aan de borst tot nu...............echt zo mooi om te bekijken.
Maudy gaat steeds beter zitten, vanmiddag hielt ze het zo 5 minuten vol, super goed.
Zelf gaan zitten lukt nog niet, maar als we haar neerzetten gaat het dus prima.
Ze ligt nu nog lekker te spelen, om 18 uur gaat ze in bad.

Phoebs: fijn dat je rommelbuik weer beter is! 16 weken toch alweer.............whahaha, dacht omdat je ging zien of het een jongen of een meisje wordt, dat je verder was, vond het al zo snel gaan...........

Lin: gelukt met de koffie voor de mannen!?

Sterretje: hoeveel dagen nog werken voor je op vakantie gaat? Heerlijk vooruit zicht he! Leuk hoor zo'n cruise..............

Bambi: werkdag weer overleefd??

Bieb: een mysterie guest? Met zo'n valse snor?? Whahahahaha!!!

nou, we gaan hier even aan de slag, wij eten een ovenschotel met aardappeltjes, prei en gehakt en tomaatjes............
Tot later!

hoi meiden,

phoebe we waren dus abuis..16 wk..ach gaat ook hard.
Maarre die bel, dat ga je toch zeker niet echt om doen he..dat vind je kindje helemaal niet leuk.al zeggen de makers van die bel van wel..hoe zou jij het vinden als je de godgansedag getinkel hoor...ik zou knetter worden..je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het stom hahah

rimke gesprek overleefd en vanmorgen een beetje sago hahah. wat goed dat maudy blijft zitten..dat zelf zitten kan nog wel 2 maanden duren..Lois deed zelf zitten pas enkele weken geleden.

linda moest koffie brengen bij de schilders . en lekker reiki gehad..verder hebben we je niet gezien..heb je gerust ?

bieb..oeh een mistery gast...hoop ook dat jij hem niet treft. nog lekker opgeschoten met de kasten.

heb werken weer overleefd..ben nu op en ga vanaaf lekker op de bank x factor kijken.
morgen boodschappen doen, schoonmaken, ff naar de zeeman hahaha.. katten, konijn en papagaai bij me ouderds doen, zijn ff een weekendje weg..en morgen aaf komen me zussie en der vriend en nichtje amy op visite.

vandaag op het werk steeds over de 100 sollicitanten die hebben gereageerd voor mijn functie..werd er steeds mee geconfronteerd, maar heb het naast me neer gelegd en aan het eind van de dag lekker mee gelachen om de domme reacties. en voelde me goed toen me collega zij dat er niet echt iemand uit sprong..
nog 4x werken...ben zo slecht in afscheid ....ben nog nooit ergens normaal weggegaan geloof ik..of op stel en sprong.of zonder opzegtermijn..of met gezeik..nu redelijk normaal en bleggg..zit er wel tegenop.

nog steeds geen sollicitatie gedaan..die ene van enkele weken geleden is niks geworden en verder niks nada...niks passends.

werd vandaag wel gebeld door een uitzendbureau..zou ik volgende week dinsdag een afspraak hebben, maar sta er toch niet echt achter...een secretaresse functie voor 9 tot 18 uur maar kan ook meer worden en zoiezo over 3 dg....en dat wil ik dus niet..
2 hele dagen en anders niet..anders had ik wel kunnen blijven op me werk he..

nou ga nu echt...
xx bambi

sterretje; hier is ook miss etam maar vindt er geen reet aan die kleding

Bambi; groot gelijk hoor met die baan via uitzendbureau, kon je net zo goed hier blijven. Maar je kan altijd heen gaan, je weet nooit
\toch dom dat ze al die soll. gaan bespreken waar je bij bent. leuk voor jou zeg

Rimke; lijkt me ook super om te zien al; die fotos van nu tot geboorte. Heb vandaag toevallig fotos van mezelf gezien toen ik zo klein was, wat was ik toch een leuk kindje haha

Phoebe; ik vond t ook al zo snel 20 weken, maar 16 weken is ook al ver. Zo een ding voor je buik, hoor je dat zelf dan ook de hele dag tingelen? zou er ook gek van worden. Misschien dat ik wel af en toe muziek voor de buik hou, maar niet zo een irri ding

Volgens mij voel ik nu toch echt de baby hoor! Voel af en toe geduw en gepor, grappig

Vent is nu naar ziekenhuis, ben niet mee. Hadden klein ruzietje. Wordt er gek van, kom ik s avonds thuis, hele tafel vol met kruimels, theekan van dag ervoor niet opgeruimd. Toch kleine moeite om dat even te doen? waarom moet ik dat altijd doen. En trek ik de wc deur open, is die bril hartstikke goor. Sjonge, kan toch wel beetje schoon houden? Ik ben vandaag de hele dag vrij., en ga toch ook dingen doen?? poetsen, kasten opruimen....wordt er beetje gestoord van. En let maar op, morgen zal ie ook niet veel doen, moet ik werken. Ik wil eigenlijk dat hij weer de rolgordijnen en de gordijnen boven ophangt, maar als ik t vraag krijg ik een snauw, maar uit zich zelf zal ie t weer niet doe.......rotmannen....

heb t koud,,,brrr....zon niet gezien vandaag.....

maandag de 20 weken echo, ben er echt al beetje zenuwachtig voor

heerlijk kopje thee op....ga nu ef met de kat knuffelen....

Terug
Bovenaan