Klusbabes 36 !!!

goeiemorgen meiden

pfff ik ben niet vooruit te branden zeg, me hele lijf doet zeer van me tenen tot me kruin.
Hadden jullie dat ook op het einde van de zwangerschap dat jullie niet meer wisten hoe jullie op bed moesten liggen omdat alles zeer doet?
heel irritant maar goed, vanmiddag moet joey naar de chreche toe en dan ga ik weer even 2 uurtjes op bed liggen. vandaag ga ik ook voor de rest niks doen want heb nergens zin in en daarbij alles is schoon want dat heb ik van het weekend allemaal al gedaan.

rimke; succes vanochtend bij de chirurg ik hoop dat het op korte termijn allemaal eruit gehaald kan worden.

xxx linda

he   meiden,

Rimke succes vanmorgen bij de chirurg he.

Lin ook niet voorruit te fikken..van jou kan ik begrijpen je bent hoog zwanger..maar ik hahahah. Doe maar rustig aan vandaag..ff een dagje relax..en dat slapen tja geloof dat het merendeel zwangeren dat aan het eind heeft..vandaar dat je overdag dus extra moet rusten.

nou ben opgestaan met een bleggg gevoel..had gisteren al allemaal last van me darmen en nu ook zon verhitte kop..maar het is echt een zootje hier, dus moet zoiezo stoffen zuigen en dweilen...maar denk dat ik verders niet zoveel doe..ff de plee en dan zweet ik me weer suf..
zit echt zin te zoeken, maar kan hem niet vinden.....kwijt....
Lois heeft me vanacht ook maar 4x wakker gehouden...ze sliep heel onrustig en veel hoesten weer...dan moet ze ff huilen..dan word ik weer wakker en moet ik weer pissen...zucht...
we gaan maar starten hier....

xx bambi

Bambi; ik lees t al, jij moet gewoon vandaag lekker relaxen...hihi. Hier schijnt t zonnetje, hopelijk bij jou ook, ef lekker wandelen met die kleine, ef fris neusje halen, misschien voel je je dan wat beter

Linda; lekkage hopelijk opgelost. Enne ik kan nog niet meepraten over het einde van de zwangerschap hihi, moet nog ef. woensdag alweer 24 weken dus schiet alweer op

Rimke; succes bij de chirurg!

Over een kwartiertje naar de vk, en dan naar t werk. yech geen zin. Vanavond voor t eerst soort zw.gym, heet hier fit voor de bevalling. En na de bevalling krijg je dan vervolg met fit NA de bevalling. Ben benieuwd

Gister na uur of 1 werd t superweer, zonnetje lekker schijnen. Half uurtje over de markt gelopen (toen had je ook echt alles gehad), en daarna op terrasje gezeten. Mannetje voelde zich s avonds niet zo lekker , ja dat krijg je als je gaat zuipen haha. Maar zoveel had hij ook weer niet, stuk of 7 biertjes ofzo.

zo, ga nog even mijn haartjes in goede positie brengen, katjes naar binnen en dan weg

denk niet dat ik vandaag nog ef kom buurten, ja misschien op t werk hihi

fijne dag verder!

bieb succes weer bij de vk he, zal allemaal wel goed gaan toch..krijg jij binnekort zeker ook een bloedonderzoek weer. had ik rond de 28 wk..

nou ben klaar voor vandaag..heb dus meubels gestoft en gesopt, stofgezogen en goed ook, de kattenmandjes en de bank enzo..de trap..moet boven nog, maar kan vanmiddag of morgen ook hahah.. de plee geboent en net gedweild...zucht ....zweet me dood..
hoor Lois weer wakker worden..die was tussen mijn werkjes door, moe geworden, gescheten en hup naar bed...mama snel verder...nu hoor ik der dus wakker worden...
ga der aankleden...ff naar me ouders..die gaan vanmiddag met vakantie voor een week..goh wat zal ik me vervelen hahaha..normaal loop ik elke dag wel ff aan..nou zal mee vallen..alleen morgen nog en woensdag..want vanaf donderdag is Len lekker vrij...
Vrijdag gaan we met   me schoonvader, schoonzus en zwager en kids naar de dierentuin in rhenen...leuk hoor..

maar naar me ouders dus..want krijg allerlij instrukties...papagaai, konijn...4 katten...die moet ik allemaal verzorgen komende week..
me zusje neemt de hond in huis...dus gezellig...

tot laters...xxx Bambi

bieb; was alles goed bij de verloskundige? neem aan van wel hahaha, en werkse vandaag logisch dat je geen zin hebt nog effies.

bambi: haha ook niet vooruit te branden vandaag en je hebt toch je best gedaan weer in huis. en waar gaan je ouders naar toe op vakantie?
En vrijdag gezellig naar de dierentuin toe dat is atlijd wel leuk.

Rimke: hoe was het bij de chirurg?

heb vandaag alleen de was gedaan en ben effe bij me pa geweest en ben nu eten aan het koken en na het eten joey naar de chreche toe en dan heerlijk op bed hahaha
Hier gaat het alweer dreigen met regenen wat gaat dat toch snel vervelen die klote regen, maar goed we kunnen er niks aan doen.

xx linda

Zo.
Ik wordt gebeld wanneer ik voor de operatie mag komen, een week van te voren krijg ik dan een belletje, afwachten dus maar weer.
Hij begon nog van dat het er niet uit hoefde, maar hij kent mijn stelling dus d
e heb ik nog eens een keer duidelijk gemaakt. Operatie wordt dus gepland.

Lin: futloos, whahaha! Geef er lekker aan toe!

Bambi: waar gaan je ouders heen!? En jij alle beesten in huis, jemig..........dat wordt een hoop poets werk, of lees ikk nu weer verkeerd?

Bieb: hoe was het bij de VK?

Nou, ik ben kapot, 4 hele drukke avonddiensten gehad, en alleen maar enorme koppijn gehad. Vreselijk. Vandaag eigenlijk om 13 uur een afspraak in het ziekenhuis voor het oefenen voor mijn cursus, maar ik heb nog steeds koppijn, dus ik heb afgebeld........
Maudy tijgert ondertussen de hele kamer door, en kan al vrij goed tegen de bank opstaan, ben benieuwd hoor, het is zo leuk om te zien! Dat trotse hoofdje er bij en gaan met die banaan........lekker ding.
Vanmiddag even boodschappen doen, na de middagslaap van maudy, en verder niets. Fons moet vanavond weer naar de brandweer en gaat morgen weer vliegen, ik moet vrijdag avond weer werken. Goed voor de onregelmatigheidstoeslag, al die avonddiensten.........ik word een rijke vrouw...............valt erg tegen helaas! Whahaha!

Nou, ga even wat in huis doen, misschien ook niet........doe ik het morgen wel weer.

he,

Joepie we hebben weer een huis aangeboden gekregen, deze keer wel in de wijk die we willen...heb al de plattegrond op internet bekeken en ben mega enthousiast..3 ruime slaapkamers een vaste trap naar zolder met daar nog een mega kamer..een grote huiskamer, aparte keuken..een 2e toilet, heel belangrijk hahah en een grote tuin op het zuiden...woh...hoop dat het in het echt net zo leuk is...we krijgen docu omgestuurd en gaan dan een afspraak maken om van de week te kijken denk ik...
super hoop echt dat het leuk is...

ohja had ik ook nog niet gezecht. Lois heeft er sinds vrijdag ineens 2 tandjes bij...ze zijn al door, maar zitten nog hoog natuurlijk..2 boventanden..ben benieuwd hoe dat eruit ziet zo als ze groter worden..ze lijken nu al groot hahah

ga ff lekker tosti eten. heb Lois weer op bed gegooid, want die liep te sagoen...net wilde ze de boterham niet goed eten, allemaal huilen..gewoon moe..dus fles erin en hup slapen..geloof dat ze geen moeite heeft..want het is stil.

ga ff tv kijken.
xx bambi

rimke, leuk joh dat maudy nu zo mobiel word he..dat tijgeren en staan tegen de bank..hier gaat Lois overal tegen staan..elk meubelstuk klautert ze omhoog en lopen ook langs de bank en tafel en aan de handen..met 1 hand lukt nog niet dan gaat ze meteen zitten hahaha.
Voor de operatie word je dus gebeld, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren..

Echt OMG...wat er hier net weer gebeurde..
Komt me kat binnen met een dooie merel....geen muisje of musje net een joekel van een merel..Die had ie zelf vermoord,, want er lag bloed bij enzo...gater de gatver en dat moet ik dan opruimen, heb ff staan gillen....
Wel leuk dat die kat me zo lief vind dat ie zijn prooi mee naar huis neemt, maar vogels ?? nee laat die maar zitten..gatsie....brrrrrrr en dan gewoon door het kattenluik mee de huiskamer in bleggggggggggggggggg...

Terug
Bovenaan