Klusbabes 36 !!!

He meiden,

Ik kwam vanmorgen het forum niet op... raar!

Lin, fijn dat er niets meer gelekt heeft! want het heeft echt hard geregend gister!
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

bieb, last van onkruid?? haha, daar valt niet zo veel tegen te doen ben ik bang! is gewoon super hardnekkig!

Rimke, de avonddienst overleefd? Hoeveel moet je er nog?

tom is gister wezen stappen, wat wel dronken toen die thuis kwam. en nu heeft hij een kater. maar hij moet niet zeuren, 's avonds een vent, 's morgens een vent!
Ze zijn nu de babykamer aan het schuren. Heerlijk, de start is gemaakt!

Gister onwijze bonje met mijn moeder gehad. Ze was zo onredelijk tegen me, alsof ik alles verkeerd deed, en haar nergens bij betrok. bij trouwen en baby enzo...
Nou, bij trouwen is ze overal bijgeweest, iedere jurk passing alles. en de baby, tja, dan gaat tom mee!! Ben nu eenmaal getrouwd, en ze is niet meer de belangrijkste persoon in mijn leven, wel heel belangrijk, maar bij sommige dingen komt ze nu op de 2e plaats. kan ze nog niet zo goed begrijpen denk ik. Hebben het wel uigesproken, maar voelde me wel kut...

Strakjes ff boodschappen doen. En verder lekker rustig aan!

fijne dag!

x jacqy

he meiden,

kwam ook niet op het forum vanmorgen, vreemd,, maar nu werkt het weer.

linda fijn dat na die hoosbuien er geen extra lekkage meer is geweest..

jacqy aan het shuren in de babykamer, leuk leuk..echt beginnen nu.
tja dat met je moeder..ik ken dat een beetje..dan kom ik te vaak en dan laat ik te lang niks van me horen ..tis ook nooit goed..

hier een beetje uit ons ritme..Lois had vanmorgen om 7 uur een poepbroek, len ging eruit en heeft er daarna gewoon terug gelegd..is ze nog even aan het draken geweest, maar toch weer in slaap gevallen..hebben er om half 10 maar wakker gemaakt. de slaapkop..
maar net was ze al weer moe, ze liep te zeuren en ogen te wrijven, maar hoor der nu gewoon spelen in bed..dus haal er zo maar weer uit...rare griet..

straks moet ik nog boodschappen doen, maar me man is trainen met de hond, dus doen we vanmiddag..gezellig ff met zijn 3e..vanaaf naar me zusje, voor der vriend der verjaardag van morgen, maar dan hebben we al wat...vond ze niet leuk dat we morgen niet kwamen, maar ik ga niet 2x op 1 dag met Lois lopen leuren en gedoe met bedjes enzo..
morgen vieren we de trouwdag en nog moederdag bij len zijn ouders, doen we altijd een week later, vanwege dat we allemaal moeder zijn en moeders hebben..enzo past het beter hahah..dus eten daar wat..gewoon gezellig..
dus vanaaf maar naar me zusje..heb er niet zoveel zin in maar goed..
kwa punten hoef ik niet bang te zijn dat me zusje door gaat..je moet er nu geloof ik bijna 10000 hebben, echt niet normaal en ze heeft er iets van 1800 nu, dus vergeet dat maar...zal zo nog even stemmen, maar geloof dat het beetje niet nodig is..maar ze wil het graag he.

Gisteren nog uit eten geweest met Len zijn werk...echt heerlijk gegeten..een voortreffelijk 4 gangen menu, met dingen als asperge/truffel soep en jodenhaas hahah. een charpaccio van ossenhaas en heerlijk toetje na..zo lekker heb ik zelden gegeten m,,mmmhhhhh..hahah

ga die griet uit bed halen..ze vind het niet leuk meer.

xx bambi

hey meiden

jacqy: tom een kater haahah en het schuren van de babykamer is begonnen, zal tom ook vandaag blij mee zijn hahahaha.
en je moeder voelt haar een beetje buitengesloten, tja wat kan ik daar op zeggen, ik heb dat nooit meegemaakt. en gaat tom met elke afspraak met jouw mee als je naar de vk moet? vind ik knap, mijn tom ging alleen mee voor een echo en dan ook lang niet elke echo haha had meer me vader mee hahahah

bambi: een lekker druk weekend voor jullie zeg, maar wel gezellig , en gistern zijn jullie lekker uiteten geweest met len zijn werk heerlijk zeg, wij gaan vanavond uiteten.
en zo zeg lois heeft lekker geslapen vanmorgen ik ben jaloers hhahah, en ze gaat een ander ritme misschien wel krijgen, dat veranderd ook gewoon op zijn tijd.

Ik heb joey op bed gelegd die ligt op ons bed dora te kijken en hopelijk valt ie in slaap want het was vanmorgen weer 6 uur toen ie weer wakker was en ik heb bij mij boven alles gelapt en de badkamer gedaan en net nog effe bij me pa de badkamer en de wc beneden gedaan en nu ga ik eten en daarna lekker liggen,.

xxx linda

Linda; je hebt over je hele lichaam kwaaltjes, goed dat je ef bent gaan rusten...

Bambi; hmm klonk goed zeg dat menu, lekkerrr

Jacqy; jammer dat je moeder er zo over denkt. bepaalde dingen deel je liever met je mannetje. Mijn man is bijna alle keren nog mee geweest naar de echo, maar dat was ook omdat hij toevallig vrij was, en voor de 20 weken echo heeft hij vrij genomen. 1x is vriendin meegeweest en 1x moeder. Mijn moeder was bij mijn zus ook mee naar 20 weken echo, maar ik wilde dit graag alleen met mijn man. Ze moet wel 2 uur rijden, maar als ik haar had gevraagd was ze zeker gekomen. maar ze zal niet zeuren als ze er niet bij betrokken wordt. Alhoewel 1x met passen trouwjurk vond ze t niet leuk dat ze niet mee mocht (zei mijn vader),. Maar ze mocht zeker mee, maar wilde haar niet   'dwingen' om zo een end te rijden. Was gewoon een misverstandje, en ze is ook gewoon gekomen. Maar ze zal er verder niet moeilijk over doen. Bij mijn zus is ze ook bij de bevalling geweest (weet nog steeds niet of ze er nu 'per ongeluk ' was of echt gevraagd door zus), maar ik denk niet dat ik mijn moeder zou vragen. Twijfel nog. Ik ben altijd zo van, nou hoeft niet, doe t wel samen met mannetje.

Oja, stomme vraag misschien, maar wat trek je aan bij een bevalling? haha
Je ziet wel eens op tv dat vrouwen helemaal bloot gaan of weet ik veel wat, maar als t aan mij ligt niet hoor. Tuurlijk kan je je er soms niet op voorbereiden, dan gaat t te snel, maar t liefst hou ik mn beha aan en een lekker wijd shirt. Borstvoeding wil ik toch niet geven, dus bh hoeft niet uit. Hoe zat t bij jullie?

En nog een vraag over luiers. Wil binnenkort alvast voorraad inslaan, maar kan ik beter voor Pampers gaan of lekker voor de goedkopere, bijv van Kruidvat? lees dat die net zo goed zijn. Volgens mij zei Rimke laatst ook al dat die van Kruidvat goed waren. Ze hebben vaak aanbiedingen dus kan alvast wat inslaan

verder ben ik nu op t werk, heb gelukkig wat te doen gehad, nog een uurtje en dan peer ik m naar huis. Mannetje vandaag ook aan t werk, extra centjes verdienen.
En wat we gaan eten? geen idee

Gister niet meer auto gezogen maar wel naar dierenarts geweest. Moest met 1 van de katjes nog naar de dierenarts voor inenting en kon s middags gelijk terecht. Gelijk even naar de oortje en oogje gekeken want beetje viezig, oortje ontstoken. Gelijk weer 65 euries kwijt voor druppels voor oog, oor en inenting. Nouja, het is voor een goed doel haha

Zeg, klaasje is toch de volgende die moet bevallen. Maken we nog een polletje?

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda   uitgerekend 10 juli 2009
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.                
mei

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2009 15:07:43'));

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2009 15:07:28'));

Klaasje uitgerekend: 11 juni

Wij denken:
Bieb; 5 juni een jongen linda: 10 juni een meisje

Terug
Bovenaan