Klusbabes 36 !!!

bieb; ik heb met joey de pampers van het kruitvat gehad en van gewoon pampers, en die pampers van het kruitvat heb ik helemaal niks op aan te merken gehad en die koop ik gewoon voor de volgende weer.
Zo effe naar de dierenarts geweest jij en gelijk 65 euries lichter wat een geld zeg/
en wat de bevalling betreft ik had een t-shirt aan en ik heb nu een nachtpon ingepakt maar ik zie wel kan ook weer een t-shirt worden net wat ik aan heb in het ziekenhuis.

zo van rusten is natuurlijk wederom   weer niks gekomen, want ik sluitte de computer af en toen kwam joey alweer naar beneden en ik heb hun nu al vanaf half 2 ofzo hier in huis en moet af en toe politieagentje spelen, en tom en me schoonvader zijn bezig geweest met de poort erin te hangen en die zijn net klaar dus tom zal zo wel op bed gaan een uurtje zou ik ook wel willen, maar ja ik heb dan weer een man die er geen rekening mee houd dat ik nog 8 weken moet maar goed daar ga je ook aan wennen. ik zeg ook maar niks.

voor de rest geen nieuws, het regende net eventjes hier maar toch probeert de zon er weer af en toe doorheen te komen maar om nou te zeggen dat ik het warm vond vandaag nee niet echt, maar we wachten de rest van de week af wat dat ons brengt.

xx linda

hehe,

Linda ik zou het zeker wel tegen tom zeggen hoor, dat je wat meer wilt rusten...je weet toch dat mannen dat uit zichzelf neit zien..daar moeten we ze echt op wijzen..

bieb ik had bewust een donkere nachtpon, zon big shirt aan met de bevalling..ik beviel in het ziekenhuis en had gewoon me kleren aan en een wit shirt en zij dat ik nog wel ff verkleden wilde, had al een infuus enzo, dus was ff gekloot hahaha. maar had een donkerblauw nachthemd dus, daar zie je al die zooi niet op hahaha..verders niks ..als je geen b.v geeft kan je denk je bh wel aanhouden als dat lekker ligt, maar eigelijk kan het je niet schelen als je aan het bevallen bent, en ze doen toch je shirt omhoog zodra je meisje geboren word, want dan leggen ze haar boven op je, en miss dat je daarom geen bv aanmoet, dan heeft ze meteen contact met je en zit er geen kledingstuk in de weg ofzo..
en de luiers...tja die zou je gewoon moeten proberen...van de newborn van het kruidvat ben ik geen fan, vond het net kartonnen doosjes..van grotere maat zijn ze prima..echt het kleine maatje vond ik de gewone pampers super, die hebben ook een plasindicator, dan zie je aan de buitenkant of je baby hebt geplast..ook het eigenmerk newborn van c1000 heb ik als super ervaren, me zusje gebruikt die ook graag nu in maat 2.
Heb van de maten vanaf 2 en 3 toch de pampers als favoriet, maar die zijn al een tijd niet meer in de aanbieding geweest, dus doe ff met andere merken..die van de ah vind ik bagger, te dik..en die van huggies zijn ook goed, vanmiddag weer een pak gekocht..ook de broekies van de aldi zijn heel goed, maar pas vanaf 7 kilo is dat.

hoop dat je zo wat wijzer bent geworden hahah
ga Lois ff bezig houden, zit te mopperen.
straks naar me zusje

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: ik heb niks tegen tom gezegd gisteren we zijn boodscahppen met de auto gaan doen de grote dingen die ik niet op de fiets kan meenemen en toen moesten we ondertussen daarna alweer naar het restaurant toe, en ik zeg het ook hoor van ik moet rusten maar ja daar gun je me geen tijd voor en  dan is dat uiteraard niet waar, ik ga die discussies niet meer aan.

zo het eten was heerlijk, ik had lekkere spareribs we waren pas om half 11 thuis vanaf 7 uur ik was kapot, en toen nog effe met de oppas gezeten en we lagen om 12 uur in bed, en toen begon het giga te regenene niet normaal meer, maar ik had heel veel last van me buik en had het benauwd en ik was verzenuwd want is was zo bang voor lekkage maar ik ben op bed blijven liggen, ik dacht dan zie ik dat morgen wel weer, tom die deed ze ogen dicht en sliep, maar gelukkig helemaal geenlekkage dus tom heeft het goed gemaakt hahahaha

straks effe een koppie halen bij me oom en tante en daarna effe naar me schoonouders en dan zien we wel weer wat de dag ons brengt.

xxx linda

Linda; wel goed dat je evengoed nog zegt dat hij rekening met je moet houden, maarja hebben dan altijd een tegenwoord. Het zelfde principe als ik tegen mijn man zeg dat hij bepaalde dingen wel meer mag doen, dan is het....ja maar ik doe meer dan je denkt hoor! jaja oke, laat maar weer.

Bambi; nouuuu...ben niet echt wijzer geworden met je luiers haha. nee hoor, denk dat ik t zelf ook moet uitzoeken wat voor de kleine t beste werkt. begin gewoon met die van kruidvat ofzo

Ik heb een hekel eraan als mijn bh uit moet hoor. Heb een hekel aan die borsten van mij, te groot en te zwaar, en als ze dan bloot liggen, nou laat maar. Maarja, kan me misschien niet eens schelen tijdens de bevalling

Had in 1e instantie gedacht om thuis te bevallen maar weet niet of t zo handig is. Heb een waterbed, en dan moet ik weer een ander bed regelen, en misschien toch wel prettig om gewoon naar t ziekenhuis te gaan. Nouja, heb nog even om t te regelen

Ouders zitten al een week in Bali, en nog niks laten horen. Maar gelukkig hebben ze vanmorgen toch gebeld. We hadden allemaal zoiets van, die liggen met mexicaanse griep in bed haha

Straks naar de Lentemarkt in ons dorpje. Weer begint een beetje op te klaren, Hebben met een vriend en zn kids afgesproken, zn vrouw staat op een andere markt met haar sieraden. Daarna denk ef naar kroeg en dan lekker frietjes eten hmmmm.

Morgen om 10 uur weer controle bij vk, dit keer alleen, maar niet erg, gewoon controle

Ga ef een dutje doen, dan pas douchen (!!!!) en dan 3 uur naar markt....

Ha meisjes,

Gister een paar keer op de site proberen te komen maar dat lukte niet........bij jullie ook niet lees ik al!
Op het werk vreselijk druk, en voor de dienst nog effe het huishouden enzo...........druk, druk, druk!

Bambi: wat klinkt dat diner zalig! Water lloopt me in de mond! Wauw! Ter ere waarvan was dat etentje?

Lin: hoe is het met je kwaaltjes? Kun je je rust wat pakken? Houdt het dak het nog? Het regent hier namelijk al 24 uur lang ofzo.........

Bieb: ik had lekker een joggingbroek met een meegroeibh en een hemdje aan tijdens de bevalling. Uiteindelijk na de ruggeprik alleen nog met hemdje en bh, van onder niets. Had ook een catheter en het vruchtwater bleef lopen, dus ik lag met mijn blote kont onder dekens, als ze niet met me bezig waren.
Wij hebben voornamelijk pampers, huggies zitten bij maudy afschuwelijk, haar bovenbeentjes zzijn te dik, dus die krijgt schuurplekjes op haar bovenbeentjes/liezen.
Je moet echt even kijken wat voor jou grietje het best zit.
Als jij in het ziekenhuis wil bevallen moet je dat lekker doen meid, het is wel fijn vond ik uiteindelijk hoor. Had het liefst thuis bevallen, maar ik was zo blij dat dat kind eindelijk kwam dat ik erg blij was dat   ik na 24 uur weeen eindelijk werd geholpen............je krijgt een beschuitje, wordt lekker gedouched of gewassen, je kindje is in een veilige omgeving. Lekker doen dus. Succes morgen bij de vk!

Ik denk dat klaasje een meisje krijgt trouwens en bevalt op 16 juni............whahaha!
We krijgen een meiden golf. Bambi en ik zullen de volgende ronde dus wel een jochie krijgen anders klopt het niet meer.............maar dat is heeeeell ver op de zaken vooruitt lopen.
Nou, ik ga over een uurtje weer aan het werk, bleh.
Morgen om 9.40 bij de chirurg zijn, hoop dat we snel kunnen plannen!
Tot later!

hey meiden

bieb; als je eenmaal ligt te bevallen geef je er niet om wat je aan hebt, en de onderkant moet toch bloot of je wil of niet hahaha, en die pampers moet je ook zelf achter komen om het maar zo te zeggen want voor hetzelfde geld gaat met die kruitvatpampers de plas van jullie kleine er doorheen kan ook.
en morgen weer voor controle bij de vk. gezellig. en je ouders zitten op bali maar gelukkig hebben ze nu gebeld hahaha

rimke: werkse meid, en morgen weer naar de chirurg ik ben benieuwd wat ie zegt hopelijk kan het snel eruit gehaald worden,
Met de lekkage gaat het goed na al die stortbuien van vannacht en vandaag is er geen druppel water uit gekomen dus tom heeft het goed gemaakt hahaha was hem ook geraden. voor de zekerheid maken we het nog niet helemaal dicht en kijken we het even aan deze week want hij geeft nog meer regen op maar we gaan ervanuit dat het nu wel goed zit.

Zo ik ben helemaal kapot niet normaal meer, maar ja heb ook niet veel geslapen vannahct, ga er vanavond vroeg in. Ik heb net even een nieuw tafelkleed gekocht en vanmorgen heb ik de strijk gedaan en we zijn effe bij me schoonouders geweest en tom en joey liggen nu boven op bed, die doen dora kijken , en tom hoopt natuurlijk dat joey in slaap valt want dan kan ie zelf ook effe slapen hahaha maar tot nog toe kletst joey de oren van zijn kop af hahahaha,
Meiden ik ben er vanavond nog wel eventjes. ik ga effe lekker in de bank liggen.

xxxx linda

wat een rust hier weer vandaag zeg,

Vanmiddag hebben we voor de rest niks meer gedaan we hadden alletwee nergens geen fut voor hahaha, joey kwam ondertussen toen ik me laatste berichtje neerzette alweer naar beneden en die is aan het spelen geweest en ik heb effe in de bank gelegen.
Hoe is het weertje bij jullie vandaag? hier af entoe heftige buien en dan schijnt de zon weer en dan moet je weer maken dat je onderdak hebt want dan komt er weer een bui, raar weertje vandaag maar goed.

Meiden fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij, ik ga effe lekker een paar aardbeien eten met een beker thee erbij en dan lekker vroeg me bedje in.

xxx linda

Terug
Bovenaan