Linda; ik heb op Hyves ook al paar berichtjes geplaatst maar hier ook nog even haha. Uiteindelijk is t toch nog redelijk rap gegaan, zelfs je vent had t niet in de gaten haha. En verder kan t geen kwaad toch dat Sam spuugt? Echt een schattig kereltje hoor. En Joey ook blij met zn broertje? Wel leuk dat je zo snel weer komt buurten, ach zo hoort t ook, ons op de hoogte houden haha. Geniet er lekker van en we zien je wel weer verschijnen
Bambi; hoe was je vrijgezellenfeest?
Jacqy; veel last van de warmte....ik kan er gelukkig wel goed tegen, maar gisteren in de tuin was er geen zuchtje wind dus ook wel erg warm.
Vanmorgen huis gedaan en toen was ik ook wel even aan t zweten, maarja dat deed ik ook al toen ik niet zwanger was haha. Het is erg benauwd vandaag, zonnetje schijnt (nog) niet. Gisteravond wel lekker geregend, goed voor de tuin
Jacqy; wil jij eigenlijk BV of FV geven? Mijn voorkeur gaat uit naar fles, maar twijfel nog een beetje
Enne wij zijn de 1e die moeten gaan bevallen, oke jij loopt een weekje voor haha.
Zo, huissie weer op orde, mannetje aan t werk,waarsch rond een uur of 2 thuis.
ga zo even de rekeningen betalen, wordt s tijd dat ik resterende uitkering van juni van cwi krijg......hopelijk aankomende week
Weet niet of ik vandaag nog kom buurten, en anders zie ik jullie de komende dagen op Hyves. Morgen voor de 30 weken echo, dus jullie horen wel of t geslacht nog klopt haha