Klusbabes 36 !!!

Lin: hier nogmaals gefeliciteerd met Sam!! Lekker genieten nu!!

Bambi: heerlijke foto's weer, die knotjes staan echt schattig!!
Fons drinkt ook altijd maciato trouwens.........ik vind koffie niet te zuipen, dus aan mij is het niet besteed........

Ik ga zo aan het werk! Tot morgen ofzo!

Linda; je bent toch al bevallen!!!! GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE SAM!!!
Jammer dat we t niet van jou als 1e te horen hebben gekregen haha
ga zo even op je Hyves kijken

Bambi; leuke fotos weer. Wacht maar, over een paar maanden ga ik jullie ook volstouwen met fotos van mijn kleine meid hihi

Rimke; hier ook geen koffie hoor, yech smerige zooi

Het is weer warm vandaag. Klote staaltje van dat ene gordijnn hadden ze niet bij de Hema. Zucht, waarom loopt nou niks zoals t hoort.....

ga lekker fruithapje voor mezelf maken,,,,,

heb eerst even Linda gefeliciteerd op haar Hyves....

alleen het is dat jullie het zeggen, maar ik zie helemaal nergens op haar Hyves staan dat ze is bevallen? ben ik nu blind ofzo???

@linda: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sam. Had je het toch goed in het verlof van Tom gepland

En is Sam de 25e of 26e geboren? Als het de 25e is heb ik de pool gewonnen dit keer, jippie!

Dames, heb verder niks gelezen, ik probeer van het weekend nog even te komen.

Goedemorgen meiden!

Linda, ook hier nog eventjes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje sam! Hoop dat alles goed is gegaan, en dat jullie lekker aan het genieten zijn!

Bambi, wat een schattige foto's weer zeg!

Verder niets gelezen. Het is hier in huis niet uit te houden met dit weer. heb gister de hele avond in een tijltje water gezeten, en nog zat ik peentjes te zweten.....
weet nog niet wat ik vandaag ga doen om koel te blijven....

Wel raar idee trouwens, linda is nu bevallen, en dat betekend dat ik de eerst volgende zou moeten zijn theoretisch toch? haha

fijne dag allemaal!

x jacqy

he meiden,

Jacqy hoop dat het vandaag beter voor je is met die hitte, hier is het bewolkt en momenteel zeer lekker buiten..volgende de radar echter nog geen bui in de buurt, dus hoop dat me wasje kan droogen hahah.

vandaag overdag een beetje aanluieren..heb me beddengoed in de machine zitten en met ook nog een draai van Lois doen..verder handen dus de handdoeken aan de lijn...wasdag dus..
mannetje is nu ff naar intratuin, hondenvoer en kattenfrid halen en gaat daarna op zijn werk ff mijn auto uitzuigen, en dan nog even tanken..de schat..

heb vanaaf dus een vrijgezellenfeest en ik rijd ook, beetje netjes kan dus wel hahaha, ohja niet vergeten autostoeltje eruit te halen hahaha, zie der al 1 zitten hihi

ben benieuwd hoe het Lin allemaal vergaan is..

theoretisch gezien was mamoetje geloof ik eerder, maar spiekte gisteren nog op de hyves, maar daar nog geen baby.

nu dus wachten op bieb en jacqy....hihihi.
nou ga ff me meissie bezig houden die terrort de katten weer..

'xxxx bambi

Terug
Bovenaan