KLUSBABES 6 !!!

Hallo!!!

Welkom april!!!!

Verder weet ik het ook al niet meer...wahahaha ongesteldheidsdementie!! wahaha

X

Badjasjes van de Robijn? ga eens even speuren op het internet, die zijn vast leuk!

hey pip

ook weer van de partij, en we zijn lekker aan het kletsen geweest he hahaha

xx linda

Rimke, ga je ook vertellen welke namen jullie al hebben bedacht?

Hey jacqy,

Spannend hoor meid, misschien wel een innesteling  dat zou mooi zijn he. Zal heeeeeeel hard voor je gaan duimen meid. Wel fijn trouwens he als je op je werk een leuke groep hebt, maakt het werk een stuk gezelliger !!!!!! Ik heb ook met een antal vaste klanten een goede band, dus dat verklaard ook waarom ik het altijd zo druk heb he .....word overal maar uitgenodigd whahaha vind ook altijd alles gezellig hoor, echt een feestbeest hihi. Ben ik altijd al geweest hoor, mn moeder zei altijd ... gaat wel over als je ouder wordt, maar ben nu 32 en het is nog niet over

kus happy

he linda,

zaterdag ochtend om 7 uur in amesfoord zijn en om half negen begint de loop geloof ik. dag 1 moeten we 30 kilometer lopen en we overnachten in een tentje op de grond (we moeten zelf de tent opzetten.. nog nooit gedaan haha!) en de volgende dag (waarschijnlijk gebroken door t op de grond slapen) de volgende 30 kilometer lopen.
we komen dan eind van de middag aan in t olympisch stadion in amsterdam en ik denk dat ik dan helemaal kapot ben!!! maar... alles voor t goede doel!!!

Liefs Jacqy

Echt niet normaal zoveel hebben jullie gekletst!!! hahaha

Ik heb m'n bed uit elkaar gesloopt en mag vanavond lekker op een matrasje slapen, gezellig hoor!

Had ik al verteld dat ik ben begonnen met temperaturen.....gezellig elke ochtend een thermometer tussen je billen...  HAHAHA

Misschien had je het al verteld jacqy maar wat is het goede doel??

X

Hoi bezig bijtje,

Niet raar hoor dat je het af en toe niet meer weet, dit is toch ook niet bij te houden hihi. Ik heb voor mezelf ook zo n badjasje genomen, je weet idd maar nooit he Zal voor je blijven duimen hoor !!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan