KLUSBABES 6 !!!

hey happy

dat is toch lekker als je zo'n feesteest bent, ik was in mijn pubertijd ook graag in de kroeg te vinden, maar dat is nu toch wel anders, ik zit nu liever thuis op de bank, lekker saai. nee k vind het veel te druk in de kroeg en ik kan ook niet zo goed meer tegen harde muziek.

xxx linda

he pip,

borstkanker onderzoek. dus voor alle vrouwen onder ons!! en ook een beetje de mannen... haha
en pip, hoe bevalt t temperaturen?

Liefs Jacqy

pfff jacqy erg goed hoor voor het goede doel, maar ik vind het wel veel kilometers, enne ik zou maar gaan oefenen met de tent op te zetten dan whahahah anders slaap je zometeen in de buitenlucht ahah

Pip: kan je niet met een oorthermometer meten?

x linda

Ola,

Lin; nou ik heb idd een saai leven he whahaha . Gelukkig kan ik dat nooit zeggen, probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoor !!!!!

Pip; Hoi meisje, leuk dat je er ook weer bent. Lijkt wel kamperen voor jou he vannacht, leekr hoor een nieuw bed. Alles goed verder

Ik weet trouwens wel een meisjes naam maar twijfel over een jongensnaam

kus happy

hahha linda, ja inderdaad! maar gelukkig blijven ze allemaal slapen die nacht in tenten dus als het goed is zijn er ook wel mensen die het wel kunnen! daar ga ik een beetje van uit!

Wat ontzettend goed Jacqy!! Is er een speciale reden dat je meedoet (lid van de stichting, zit het in de familie, via werk oid??)?? Het spijt me als je dat allemaal al verteld hebt maar ik weet het echt niet meer.

Tja, ik weet nog niet of het bevalt...doe het terwijl ik nog half slaap. De wekker gaat, pak de thermometer en als ik me wil omdraaien maar merk dat dat niet lukt ivm de thermometer denk ik "oh ja.." en kijk ik naar de temperatuur. Gelukkig heeft de thermometer een geheugen voor als ik het vergeet! Maar ik doe het om m'n ei te vinden ivm onregelmatige cyclus dus voor eigen bestwil!

X

Ha die meiden,
Hihihihi Pip! Ik temperatuurde gewoon in mijn mond.............maar dat kan nu met die van jou niet meer!!!
En tja, zal ik die namen vertellen??
Als mijn mannetje er achter komt......................
Voor een jongetje als eerste Jerre en als tweede Gijs
Voor een meisje als eerste Maudy en als tweede Suze...............
Als ik geen antwoord meer geef ben ik omgelegd door mijn mannetje!

Terug
Bovenaan