KLUSBABES 6 !!!

zijn er verder nog meiden die willen kletsen?!?! voel me zoooo alleen!!!! haha

Hoi meiden,

Nou sorry maar er is hier zoveel gekletst weet het echt niet meer hoor !!!!! Hier alles goed, ben pas net thuis, was erg druk op mn werk pffffff. Bambi, ik heb vrijdag als het goed is mn ei, en ja hoor we klussen ons suf  en op de meest rare tijden, aangezien we het zo druk hebben. Ik heb idd een iets langere cyclus omdat de afgelopen maand mn ongie nogal laat was. Heb dus maar het gemiddelde genomen, ben benieuwd of ik deze maand wer zo n lange cyclus zal hebben. Net 2 zwangere vriendinnen badjasjes gegeven, heb ik gespaard met de zegels van robijn, echt schattig hoor !!!!!! Heb nu wel voor een jaar robijn in huis whahaha

April, welkom hier. Gezellig dat je erbij bent gekomen, zal voor je duimen

kus happy

he happy,

goed hoor dat je al flink aan de klus bent! heb je het zo druk meid? heb je nog feestjes staan de komende dagen?
hoop voor je dat deze cyclus niet zo heel lang duurt!

Liefs Jacqy

Doei lin, tot morgen .... xxx

Bezig bijtje; jammer van je negatieve test meid, maar zolang er geen rd s zijn kan het nog he ...... blijf voor je duimen

Kruimels; fijne dagen meid, geniet er even lekker van

liefs happy

Hey jacqy,

Heb het echt altijd druk whahaha. Komt ook door mn werk hoor, hebben daar best een vaste vrienden club en we zien elkaar ook gewoon buiten het cafe. Dan weer bakkie doen bij die, verjaardag bij die pfffff. Zaterdag avond hebben we op de zaak een bbq, gezellie hoor met ongeveer 40 man. Dat wordt weer nooit meer naar huis !!!!!!! hihi. Hoe is het verder met jou? Misschien heb je al iets verteld maar kon het niet meer bijhouden hoor met het bijlezen ......

liefs happy

he happy,
op zich gaat het weer prima met me. buikgriep is weg. maar vannacht had ik toch iets geks, opeens hele erge buikpijn, onder in mijn buik. net zo erg al de heftigste ongie dag! en   na een uurtje ofzo was t weg. vandaag overdag alleen nog overdag wat trekkingen verder niets. nog een week tot nod dus weet t niet hoor!
Wel gezellig dat de groep van je werk leuk is! heb ik ook hoor! super leuk team!

Liefs Jacqy

ha happy

jij ook weerhier beland hoop ook voor je dat je cyclus niet te lang duurt en hoop helemaal voor je dat je cyclus in deze dagen valt

meer kans eerder prijs zeggen ze wel eens he haha

weet trouwens als ik een bericht zit te typen soms niet meer wat anderen geschreven hebben rottig is dat he

die badjasjes zijn inderdaad super lief ik ben zelf ook aan het sparen(je weet maar nooit)

verder alles goed??

we horen wel weer

knuf m

hallo hallo hoe bedoel ik ben verslaafd haha

happy: ik ben er nog/weer hahah, lekker bbq een zaterdag, jij heb ook nooit wat hahaha

jacqy: welke dag begint de sponsorloop? en dan het hele weekend of 1 dag

xx xlinda

Terug
Bovenaan