KLUSBABES 6 !!!

Ja lin, dat dacht ik wel. Heb 5 jaar bij miss etam gewerkt, had kasten vol hihi.

ik vond jayden ook een hele mooie naam en die had ik ook op mijn lijstje staan voor joey maar mijn man vond het een verschrikkelijke naam, nu heet mijn nicht haar zoontje zo haha

Ja jacqy, vind ik ook meid. Super dat je meedoet  

haha pip heb ik eindelijk verteld waar ik werk, ik werk voornamelijk op de afdeling van de dvd's en allen computerspellen, omdat ik het erg in mijn rug heb is dat voor mij de lichtste afdeling

xx linda

Mijn mannetje is ook nog niet overtuigd hoor lin, wel voor Yara dus dat is al heel wat !!!!

Jeetje lin, mn mannetje was gelijk een en al aandacht toen ik vertelde van je werk, is namelijk helemaal gek van x boxen ....... soms net of ik al een kind heb whahaha

Wij hebben voor een jongen tot nu toe alleen de naam Mees. Bij ons hoor je die naam eigenlijk nooit maar ik heb gehoord dat ie in het westen van het land vaak voorkomt....mmmm twijfelgeval dus...

ha meiden wat hebben jullie weer een hoop gekletst zeg in een uur tijd bizar
wel gezellig het is alleen een hoop lezen

@april welkom hier en bedankt voor je lieve berichtje

@happy leuk joh een bbq

sorry verderr weet ik het niet meer.
heb vandaag stiekem een lief jasje gekocht bij zeeman echt schattig joh kon het niet laten hangen

met m'n konijn gaat het trouwens nog steeds niet lekker echt balen hij is al bijna 6 maar
hij kan 8-10 jaar worden enfin we zien wel hoe het verder gaat zal wel balen als hij er straks niet meer zou zijn zit onder tussen het blok te kijken echt lachen

tot zo weer m

Terug
Bovenaan