KLUSBABES 6 !!!

nou linda, dan ben jij wel heel belangrijk! haha
nou, nu eigenlijk nog niet voor mij maar hopelijk over een tijdje wel! als er zo'n hummeltje rondloopt! haha
rimke, leuke namen hoor!

Ha die Happy, alles wel hier hoor, beetje krampjes in mijn buik, heb ik eigenlijk altijd ' savonds.......blehh!
Ja, lekker korte, krachtige, hollandse namen. Ik wilde eigenlijk voor een meisje Friese namen: famke, elske, anne enz enz, maar dat vind mijn mannetje kots-namen. Nou zeg ik je!
Hoest met jou dan???

Hey lin, zie je zeker wel een hoop leuke dingen voor je kaboutertje voorbij komen? Is dat niet heel erg verleidelijk?

Sorry jacqy te snel gelezen denk ik. Was t dan bezig bijtje die getest heeft?

he bieb, geeft niet hoor. volgens bij was t inderdaad bezig bijtje, het is vandaag namelijk haar nod dag.

hey happy

dat is heel erg verleidelijk en joey heeft ook een hele hoop speelgoed, als er hier een braderie is (mijn man werkt ook bij bart smit maar dan met vrachtwagens laden en lossen en plant de ritten van de vrachtwagens) dan mag mijn man altijd effe kijken wat er allemaal is en als er iets is wat hem wel leuk lijkt voor joey neemt ie dat mee, en dan geven we het meteen of we leggen het weg voor de sint

xxx inda

Hey rimke,

Hihi kotsnamen ..... Hier alles goed, als het goed is vrijdag mn ei, dus  klus me suf pffff. Als ik ooit een meisje zou krijgen noem ik het Yara en voor een jongen weet ik het niet, vind Jayden ook erg leuk, maar is weer af te korten he. Ik heb deze naam ( jayden ) hier trouwens al meer gehoord, volgens mij van bambi

liefs happy

Oei oei Rimke, ik vind Jerre echt heeeeeeeel leuk! Mijn man keek heel bedenkelijk toen ik het zei maar ik vind hem geweldig!!!

Linda ik vroeg me iedere keer al af waar je werkte, je man werkt daar toch ook?? Ook omdat je zei dat het druk zou worden omdat Sinterklaas eraan kwam...maar nu snap ik em!!! hihi Leuk zeg!

Jacqy, echt goed van je dat je meedoet, en idd gewoon voor het goede doel is een HELE GOEDE reden!

X

Terug
Bovenaan