KLUSBABES 6 !!!

He april, welkom op dit gekke meiden forum

jacqy; jammer van je neg. test. Maar we blijven t herhalen....niet ong is nog altijd een kansje op een pos. test....

Linda: ik weet niet eens of ik al zwanger zou kunnen zijn zo snel na mijn mk. Denk wel dat alles nu mijn lichaam uit is, maar heb ong een week geleden voor t eerst weer geklust, en stel dat t gelijk weer raak zou zijn, zou je dan al klachtjes krijgen? Of al kunnen testen? Lijkt me toch van niet?
Moet natuurlijk eerlijk zijn, denk niet dat t reeel is dat ik zwanger zou zijn....
Denk eerlijk gezegd dat ik ong moet worden. Heb al hele dag zeurderig gevoel in buik, alsof ik ong moet worden.Maar stel dat ik t wordt, is natuurlijk ook een goed teken dat mijn cyclus weer op gang komt!!
't  heeft zijn voor- en nadelen, toch?
Wacht ook nog maar even met die ovulatietesten, anders weggegooid geld

Bezig bijtje: spannend voor je

Heb ook nog eens last van rug, bovenin tussen schouderbladen. Maar meer een spiertje verrekt
Ga nog s de andere forumverhalen lezen, kijken of er nog wat spannends tussen staat. Tot zo!

hey happy

ik ben eigenlijk net als mijn moeder, die was in haar huis ook ver zat en dat heb ik eigenlijk ook wel, en vooral met een kleintje in huis kan ik niet om 2 uur me bedje in rollen watn om half 7 is ie weer wakker, en dan ben ik kapot haha, ik kan niet zo goed zonder mijn schoonheidsslaapje hahahaha

xx linda

hey bieb

ik hoop voorjouw echt dat je cyclus weer gauw op gang komt meid en ondertussen natuurlijk klussen voor je leven hahaha, ze zeggen toch altijd dat je na een mk, vruchtbarder bent??

xx xlinda

he bieb, ik heb niet getest hoor! had alleen klachten vannacht haha. maar geeft niet snap dat je t soms door elkaar kunt halen.. heb ik ook! er word zo veel gekletst! haha
ik doe met die loop mee puur omdat ik het een goed doel vind. heb gelukkig dit niet van dichtbij meegemaakt. maar kom t wel in mijn werk tegen. ben nl doktersassistente. dus ja.. gewoon voor t goede doel!

Liefs Jacqy

Hey rimke,

Wat een leuke namen, lekker kort vind ik altijd wel leuk !!!!! Verder alles goed met onze zwangere klusbabe?

liefs happy

he jacqy

dat kom je inderdaad in jouw beroep tegen, doktersassistente lijkt me wel apart om te doen, ik werk in het magazijn van speelgoedpaleis Bart Smit hier in volendam, zonder mij komt er geen speelgoed bij jullie in de winkel hahaha, ik wilde het steeds niet zeggen, watn ik dacht stel dat een bekende dit leest, maar ik heb nou echt zoiets van nou ja dan maar haha

xx linda

Hey lin, ga je voortaan doornroosje noemen, met je schoonheidsslaapje hihi

Terug
Bovenaan