KLUSBABES 6 !!!

HELP, jullie kletsen wat af zeg, ik kan het gewoon niet bijhouden, ha ha! Ik ben even weggeweest en er zijn weer hele verhalen te lezen! een aantal mensen zie ik niet terug in de roze wolk, klopt dat? Pipstip, gaat dat temperaturen een beetje? Ben zelf nu met ovutesten bezig. In welke 'ronde'zitten jullie? Wij zijn al bijna 1 jaar bezig.

Leuk he fantaseren over namen, ik zou echt niet kunnen kiezen!
Ik ga komend weekend lekker een weekendje weg. Ik lees dat vele van jullie ook leuke plannen hebben! En actief een sponsor loop voor een goed doel, goed hoor!

Dit is pas onze 4e ronde. Heb wel  6 ovulatietesten in huis maar meer ga ik er op dit moment nog niet kopen. Heb namelijk een onregelmatige cyclus en ongeveer 24 dagen kans op m'n eisprong (uitgaande van m'n vorige cyclussen). Door te temperaturen weet ik iig wannneer ik m'n ei heb gehad en wanneer m'n NOD dan is. Echt leuk is het niet maar ach, ook niet heel erg ofzo.

Heb jij wel een regelmatige cyclus?

X

Jullie zijn nu een jaar bezig? Heb je nooit eerder op een forum gezeten? Ik kwam er per toeval op toen ik wat zocht op het internet over zwanger worden en ben nu helemaal verslaafd! Dus pas op: het is verslavend wahahahaha!

Vertel vertel, waar ga je dit weekend naar toe?! Heerlijk een weekendje weg!

Ja, ik heb een vrij regelmatige cyclus, daarom had ik ook eigenlijk wel gedacht snel zwanger te zijn, maar helaas dus!!
x

Ik heb wel eerder op dit forum gekeken, maar nooit een berichtje achtergelaten. Ja, het is zeker verslavend...........
Ik ga met een aantal meiden lekker naar zee

Heb je er dan ook maanden/periodes bijzitten dat je er helemaal klaar mee bent en er niet aan denkt of ben je er toch wel continu mee bezig?

Voor mij is het nog redelijk nieuw dus ben er redelijk veel mee bezig maar ik weet nietof ik dat na een jaar nog zou hebben (?:??)

Ben er nu toch wel redelijk veel mee bezig, in het begin eigenlijk niet zo. Veel vriendinnen van me zijn nu ook zwanger, dus dat is ook wel de reden dat ik er meer mee bezig ben.
Begin nu toch wel vaak te denken dat er iets 'mis'is, maar probeer dit dan wel van me af te zetten, positief denken is denk ik wel belangrijk, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan.............

Terug
Bovenaan