hoi meiden,
ik moet alles nog bijlezen, maar dat doe ik straks. ben al op me werk dus weet niet hoelang ik kan lezen.
Joh ik heb de langste emo/chago bui ooit. al vanaf gisteren middag ben ik zwaar chago en emo. moet veel huilen en heel veel mopperen. gisteren trainen met de hond, ging redelijk, maar daarna weer janken brullen en voel me nu dan ook zwaar klote.
heb er nog nooit zo slecht uit gezien, me huis is al een paar dagen wat grouwig ofzo en rond me ogen helemaal wit, heb veel pukkels en moe dat ik ben, dat was ik gisteren ook zo erg, maar kon er niet aan toe geven vanwege die honden training.
Zeg maar tegen iedereen die het horen wil dat het komt van het stoppen met roken, wat dus miss ook wel mee speeld, maar omdat ik ook nog steeds elke morgen opsta met buikpijn en overdag krampen, weet ik niet of miss. me emo buien daar ook mee te maken kunnen hebben. pffff nog 2 nachtjes slapen en dan heb ik zekerheid. zij het in de vorm van posie of nega, maakt me nu ff niks uit(dan wel waarschijnlijk).
meiden ga ff kijken wat jullie hebben geklets en ik hoop dat me emo bui afzakt. Heb net echt heel hard geschreeuwd tegen me hond, ik schrok er van en riep dat ik hem haatte, gut hij luisterde meteen. en ik kan nu ook wel janken, ben een wandelende tijdbom, erger me dood aan iedereen en vooral aan het verkeer. ben zo boos van binnen. jee wat een rot gevoel.
Herkent iemand dit, want vind het ook een beetje eng, dat ik zo boos van binnen kan zijn en zo verdrietig, heel vreemd.
nou ga nu echt ff lezen, ontspanningstherapie. hihih
xxx Bambi