KLUSBABES 6 !!!

Lekker hoor naar zee met vriendinnen!! Heerlijk!

Zijn jullie al bij de huisarts geweest trouwens?? Men zegt wel dat een jaar heel normaal is maar tja, als je ergens voor kiest wil je het toch ook graag snel...hihi

Nee, we zijn nog niet bij de huisarts geweest. Inderdaad, geduld is soms lastig!
Tot morgen, weltrusten

ha meiden weer genoeg gekletst zie ik
@april leuk hoor lekker even weg
@he happy lekker ge doucht
@linda rimke truste
en voor de rest ik heb geen verdere last meer van ongi klachten blijf wel nog steeds last houden van m'n rug benen en m'n borsten beginnen glazig te zien echt raar.

hoop dat jullie het niet erg vinden als ik steeds maar weer vertel hoe het met me is en wat ik voel

morgen ga ik trouwens de zaak bellen om weer voor een paar uurtjes te gaan werken
(proberen)

ikga maar gezellig met man lief mee naar boven zo lekker pitten ik weet alleen nog steeds niet of iemand ooit wel eens de ydil test (huismerk drogisterij) heeft geprobeerd of kennen jullie dat merk niet ik wacht nog even met naar bed gaan heb niet zo'n zin

grt knuf m

ha mensen

volgens mij is iedereen onder de wol veel slaap plezier in nieuwe bedden en op de grond en voor degene die dit morgen pas lezen goede morgen en ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben ik ga nu ook lekker pitten en hopen dat de  wegblijven ik denk dat ik vannacht m'n duimen kapot zuig.

xxx voor iedereen tot morgen

knuf marianne.

word vervolgt.

Zo zeg, Ik moest even 4 pagina's bijlezen. Het is hier echt niet meer bij te houden.
@april: welkom en een fijne trip dit weekend
@kruimels: jij ook 2 fijne dagen, meid. (helaas heb je flink wat bij te lezen als je terug komt)
@Linda: Toen je zei sinterklaas wist ik al in welke branche je zat en je noemde je man ook, dus dacht al zoiets.
@happy: je geniet van het leven en als je er geen last van hebt moet je vooral veel ondernemen.
@pip: kampeer ze vannacht. En succes met je ongesteldheidsdementie, whahaha, ik lag in een deuk.
@jacqy: een goed initiatief. Ik heb laatst gecollecteerd, dus mijn portie zit erop voor nu

Nou gisteren de bijsluiter gelezen en toch niks ingenomen. En wonder boven wonder ging het vandaag een stuk beter op het werk. de misselijkheid was niet meer allesoverheersend. Ik kwam echter thuis en ik ben meteen even mijn bed ingekropen.
Hé, rimke heb jij ook zo'n zwembandje nu? Ik had er eerst geen, maar krijg er wel een. Het lijkt of mijn darmen omhoog zijn geduwd. Ik trek nu dus alleen wat loszittende kleding aan, want anders gaat het irriteren. Thuis gaat de joggingbroek aan en de bh uit. Dat ding irriteert me soms ook doordat de rand tegen mijn maag aanduwt.
welterusten allemaal,
                                                  sterretje

hallo allemaal good morning,

alles weer ok met iedereen
zonder pijnlijke ruggen en met kampeer gevoel?
zijn er meiden die vandaag vrij zijn?

ik ga zo eens even kijken of ik nog wat in huis kan doen vandaag denk ik weer naar de markt weer lekker loempia halen maar goed ik ga eerst maar eens ontbijten lijkt me een beter idee

tussen haakjes ik ben nog steeds niet ongesteld bibber bibber hi hi?
m'n duimen zijn bijna stompjes hi hi.

voor de gene die vandaag gaan werken heel veel succes vandaag

@sterretje hoop voor je dat die misselijkheid vandaag ook weer minder is zal aan je denken.

grt en tot horens.

marianne

Terug
Bovenaan