KLUSBABES 6 !!!

Hmm.. een welverdiende nachtrust in je nieuwe bedje Pip, of gaat je mannetje mee zo vroeg in bed?

whahaha rimke: nou, ik ook niet. Dan zou ik er plots heel groen gaan uitzien. niet goed voor mijn maag en darmen.

we gaan volgende week donderdag!!! voor 9 dagen!
Ik ga ff eten en dan komt moeders voor moeders, tot vanavond!!!

Linda, wat goed van jouw kleine kabouter zeg! We zijn echt trots op hem!!

x

hey pip

geniet van je nieuwe bedje meid

Sterretje: je moet daar niet zo zwaar aan tillen hoor wat of ze zeggen, zoals ik al eerder zei is mijn vriendin laatst bevallen en die heeft 9 maanden geen enkele klacht gehad, niet misselijk geen zere borsten had ook geen overdreven dikke buik, moest niet vaker plassen, dus het zegt niks hoor, ik zou je niet bang laten maken en als je angstig bent/wordt, moet je gewoon de verloskundige bellen want daar zijn ze voor en die vinden dat echt niet erg als je ze belt, Ik was op zaterdagmiddag toen ik nog zwanger was met de brommer gevallen en de brommer was bovenop mij gevallen, mijn man zat in schotland en heb overstuur de verloskundige gebeld, die kwam speciaal voor mij naar volendam toen meteen om te luiteren of het hartje nog klopte, me moeder mee want ik was echt overstuur, dus ze stellen je echt wel gerust meid

xxx linda

Haha Linda, m'n man is nu weg en komt rond een uur of 10 weer thuis, ik lig dan al in bed! Ben niet meer ongesteld dus wie weet...hihi

Ga even m'n bad aanzetten en dobberen!!

Ben echt gesloopt, pffffffff

X

he stelletje kletskousen,

ik kan het niet meer bijhouden hoor, wat moet ik daar nu mee, weetje iedereen succes met alles wat er op je pad komt hahaha. nee hoor geintje maar ik lijd aan demensie ofzo, maar ben er gewoon niet bij met me hoofd.

ben iets minder grumpie momenteel, wel weer krampen en me lasagna smaakte naar niks en ik heb zon zin in een lekker toetje, hebben we niks meer grrrrrrr. ik wil slagroom hahaha.

nog steeds niet gerookt, en daar ben ik best trots op, go Rimke jij ook hoor, hoop dat ik een leuke beloning krijg. hihih

ik heb echt veel pukkels momenteel en de rest van me kop lijkt wel grouw, ziet er niet uit. heb nu lekker weekend en ga morgen heerlijk uitslapen, want ik ben gewoon mega verot.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan