KLUSBABES 6 !!!

knap he rimke, lieve reactie van je

sterretje: wat bedoel je nou met symptonen die verdwijnen??

xx linda

Weet bijna niet meer hoe je klussen spelt!!!
Ik voel me in de avond zo beroerd dat ik er echt geen trek in heb!
Gisteren hebben we het voor het eerst in twee weken gedaan............

hey rimke wanneer gaan jullie naar bangkok, pfff wel een end weg

Hallo allemaal!!!

Er is inderdaad een hoop gekletst Rimke!!

Bieb, wat goed dat je ongesteld bent geworden! Ik heb zo'n vermoeden dat er heel snel een baby in je buik zit!!

Bambi, gaat het alweer wat beter?? Hoop het voor je!

Mijn nieuwe bed staat en hij is PRACHTIG!! Moest vanmiddag rennen en vliegen om alles voor elkaar te krijgen dus heb geen benen meer....denk dat ik vroeg m'n mooie bedje induik!!

Even verder lezen hoor...tot zo

nou, op het zwangerforum waren er vrouwen die plots minder tot geen symptomen meer hadden en waarbij het mis ging.
Dan moet je weer even heel nuchter worden en bedenken dat net dit de verhalen zijn die mensen kwijt willen. Degene bij wie het goed gaat gaan daar niet allemaal een topic voor openen, dus vallen dit soort berichten op.

he meiden!
Zo na een dag hard werken weer gezellig op t forum! en wat is er gekletst!!!
Bieb, jippie!! je kan weer verder!!
bezig bijtje en april, jullie houden ons wel in spanning hoor!
Bambi, Rimke, hoe gaat het met niet roken? al afkikverschijnselen? haha

Liefs Jacqy

hey linda

ik denk dat het een kleinigheidje wordt van de thomas trein of bob de bouwer, dat vind ie erg leuk

Rimke: de een heeft in zijn zwangerschap meer zin in te klussen en de ander bijna niet, toen ik zwanger was van joey was ik zo hondsberoerd als die 5 maanden dat ik aan klussen niet moest denken, ik deed het in iedergeval niet veel, pfff als ik lag was ik blij dat ik lag en als ik moest bewegen dan kwam alles weer eruit haha

xx linda

Terug
Bovenaan