KLUSBABES 6 !!!

hey linda

ja die krijgt ie ook toen ie vorige week steeds zo goed op het potje plaste heeft ie een tractor van bob de bouwer gekregen, die gele, en nu mag ie zaterdag weer een kadootje uitzoeken omdat ie op het potje heeft gepoept, en daar blijft het bij want anders blijven we aan de gang haha

xx linda

Wij zijn met zijn allen trots op jouw mannetje linda!! Wat knap!!!

En nee, ik moet de verloskundige nog bellen. Doe ik in week 6/7. Als we terug zijn uit Bangkok...........spannend!!!

hoi rimke,
ik heb het meestal na het avondeten. voor het slapen gaan flink wat oprispingen. en om de nacht moet ik eruit met een volle blaas. balen, want ik wil ook slapen en weer in slaap komen is moeilijk.
tot nu toe was ik niet bang, maar na al die enge verhalen over symptomen die verdwijnen.
Nee, ik probeer heel nuchter te blijven, maar misschien is het makkelijk doordat niemand iets weet en we nog niet bezig zijn met het regelen van zaken.
ik moet nog een afspraak met de ha maken en ik hoor van haar wanneer ik de echo kan regelen.

Hebben jullie trouwens door hoeveel berichtjes we alweer geplaatst hebben???

@rimke: oh ja jullie gaan nog weg. Trouwens nog flink geklust de laatste tijd?
@linda: een  voor joey, volgens mij weet hij dat hij iets krijgt. Zul je zien dat hij volgende week de nacht doorkomt

@Linda: Dat vind ik wel heel lief van je!! Heb je al een idee wat hij zaterdag uit gaat zoeken?

Terug
Bovenaan