KLUSBABES 6 !!!

@sterretje, dat is ook een wijze beslissing, kijk je gaat er niet van uit, maar je weet maar nooit en het lijkt me niet leuk als je je baby verloren ben en dan een bericht krijgt dat een blije doos mag komen ophalen, brrr nee indd. gewoon ff wachten. hihihihi zou ik ook doen.

@bambi: yep, wat dat betreft denken we hetzelfde
tot straks en niet teveel kletsen dames

@linda ik geloof dat ik me ei dus 2 weken gelden had, ik had vandaag 2 weken geleden mega rekbaar slijm en donderdag en vrijdag lichte krampjes onderin, maar omdat die elke dag vanaf die dag erzijn, ga ik dus uit van vrijdag ong. hahah , maar heb dus vanaf me ei last van me buik, dan weel links, dan weer rechts dan weer ongie zeurend gevoel in het midden, vandaag b.v echt bij me linker eierstok   heb ik het idee. en als ik gegeten heb, niet eens veel dan lijkt het net of me maag veel te vol zit. vaag allemaal. gelukkis is het bijna zaterdag, dan heb ik zekerheid.

Oh ik heb nog iets, beetje smerig, maar ik heb normaal een slechte stoelgang, ik heb namelijk een spastische darm en kan gemiddeld maar 2 x per week echt naar de wc en woon daar zon 3 kwartier , maar de laatste week kan ik bijna elke dag of om de dag  zeer vreemd. over poepen gesproken hahaha. ik ga ff.

en krijg zo visite dus meiden niet te veel kletsen he. anders hou ik he niet meer bij.

xxx Bambi

Ben inmiddels met de laptop naar m'n bedje verhuisd en heb m'n bad vol water en heerlijk ruikende schuime (van J'adore!! jammie) maar heb de puf nog niet om m'n kleren uit te doen en in bad te dompelen....hoezo lui wahahaha

Bambi ik hoop echt voor je dat je ons zaterdag blij nieuws kan vertellen Spannend zeg!

Achteraf gerekend had ik vanaf m'n ei tot m'n menstruatie ook elke dag wel krampjes en ontzettend zere tepels. Ik schrijf elkde dag in m'n agenda wat ik voel en m'n soort slijm en achteraf had ik dus ook tijdens m'n ei rekbaar slijm maar dan wit en niet doorzichtig....(snappen jullie m'n warrige verhaal nog, ik niet meer geloof ik hihihi). maar 2 weken daar weer voor had ik wel doorzichtig slijm en rekbaar, ik zie de logica dus nog niet echt..hihi

Had ik trouwens verteld dat mijn broer binnenkort papa wordt? 1 november is de dag maar we denken allemaal dat het eerder komt. En weten jullie wat het grappige is, we weten al wat het wordt en hoe het gaat heten!! WAHAHAHA We gaan dit weekend dan ook al beginnen met een bord te verven met de naam erop et cetera! Hoe makkelijk!

X

vals alarm hihihi. alleen een hoop lucht  sorry whihihih

pip ik wil ook een bad . i love bad whahahah. echt ik vind het heerlijk,met een boekje erbij glaasje drinken. heerlijk en dan nog lekker j'adore erin, mmmhhhhh das het helemaal. och maak mezelf gek. moet gewoon onder de douche hihih

Terug
Bovenaan