KLUSBABES 6 !!!

Jacqy ontpillen sucks!!! Echt te stom gewoon!! En idd helaas zegtt de ha "tja dat is ontpillen" WAHAAAAAAAAAAA alsof je dat nog niet weet!

Ik kon m'n plekje niet vinden in bad. Lig nu in m'n nieuwe bed lui te zijn en kom er denk ik niet meer uit vanavond HEERLIJK!

X

he pip, ik denk dat je renee bedoeld met t ontpillen! haha.. die van mij is geloof ik al goed uit mijn lijf!
Weten jullie nog dat ik het had over die buikpijn in de nacht opeens? de afgelopen dagen heb ik nergens meer last van gehad! dus weet niet wat t geweest is maar hoop dat t iets positiefs is!

Liefs Jacqy

Hoi kletsbabes !!!!!!

Jeetje zeg, jullie kletsen vandaag wel HEEEEEL veel. Sorry kan het echt niet meer onthouden, ff kort wat ik nog weet

@miekje; fijne vakantie gehad, idd hopen op vruchtbsre grond

@pip; heerlijk he je nieuwe bed ...... wat zal je lekker slapen !!!!

@linda; wat knap zeg van je kleine kaboutertje. Je  mag met recht trots op hem zijn !!!

@bieb; joehoe, weer ongie, alles doet het dus weer en nu erg vruchtbaar he !!!!!!

@rimke; je hebt gelijk hoor, met je broeken en niemand die er trouwens iets van ziet

@bambi; ik heb mn ei nog niet gehad, merk het altijd wel aan mn slijm en last van hoofdpijn en buikpijn. Heb het er bewust niet zo over omdat ik vond dat ik er echt teveel mee bezig was. Na die domper toen heb ik er echt iets meer afstand van genomen en dat lukt gelukkig ook wel ( voor zo lang het duurt haha )

Sorry voor de mensen die ik vergeten ben maar kan het echt niet meer volgen hoor whahahaha

liefs happy

Ow, Miekje, ik ben helemaal vergeten te vragen hoe je vakantie is geweest  Leuke vakantie gehad?
Bambi, van dat naar de wc gaan had ik ook. Ik kon maar 1 keer in de week, ging dan wel redelijk makkelijk, maar toch. Toen mocht ik geen melkproducten en suiker meer (niet helemaal suikerloos, maar wel oppassen) en nu kan ik zo goed als elke dag. Heb ook in een keer niet zoveel hoofdpijn meer.
Pip, ik had ook rekbaar slijm maar dan wit en niet helder. Weet niet of dat een eis moet zijn bij je ei??
Renee, ik zou dat bruine bloed toch maar als ongi beschouwen, al is het maar om niet zo lang in de zenuwen te zitten! Stel dat je over een paar weken toch zwanger blijkt te zijn kunnen ze altijd met een echo zien hoe ver je al bent.

onze conclusie is gewoon dat het dus niet per se doorzichtig hoeft te zijn maar ook gewoon wit kan zijn, zolang het maar rekt ahahaha

X

Ik heb trouwens binnenkort een jaren 70 feestje en nu ga ik zelf m'n outfit maken....ben aan het zoeken op het internet maar heb geeeeeen idee!!

Verstandig van je happy om afstand te nemen. Volgens mij lukt jou dat heel aardig! goed zeg! Die keer dat jij voor het toilet hing was echt niet normaal, jouw lichaam had je echt voor de gek!!

ik denk dat ik dat ook maar doe Linda. Dan houd i op dit moment gewoon een cyclus van 44 dagen aan...

Ga house kijken en daarna close to home.

Dames fijne avond en tot morgen!!

Terug
Bovenaan