KLUSBABES 6 !!!

hey pip

dat wordt spannend want 1 november dat is het bijna, en badderse meid

Bambi: ik hoop dat je zaterdag mega goed nieuws krijgt als je de test doet, want ik zou nu ook bijna tegen je zeggen van meid je bent harstikke zwanger, ik hoop het toch gewoon zo erg voor je, als het eerst maar zaterdag is

ik ga zo stoppen want de mevrouw die reiki doet komt vanavond weer en ik ga zometeen eten, me man is net thuis en we hadden lekkere trek, ik heb een broodje frikandel en me man een patatje, het is wel lang geleden dat ik een frikandel heb gehad dus jammie jammie

xxx linda

haha bambi, van lucht in je buik kan je ook een hoop last hebben, en wat betreft de stoelgang, ik kan ook bijna nooit en parkeer ook lange tijd op de pot als ik moet, toen ik zwanger was was het dus bij mij helemaal een drama, en kreeg ik op een gegeven moment lactulose, dat hielp wel, na mijn bevalling heb ik het ook nog een tijdje gebruikt, maar ben op een gegeven moment gestopt

xxx linda

hihi bambi ik begon ook al te zwijmelen bij de gedachte aan een leker bad... Ga vanavond mar lekker lang en warm douchen!

Jacqy je loop was op sbs6!! je mag met de hart van nederland dames mee wandelen...

Ik heb nog steeds krampjes en rugpijn

Ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet met mezelf. Moet ik die week bruine afscheiding nu als ongi beschouwen? wat zouden jullie doen??
Als ik  het namelijk niet als ongi beschouw dan zou ik vandaag op dag 63 zitten (net als vorige cyclus)....
ALs ik het wel als ongi beschouw dan zit ik nu on ronde 2 op dag 19...
wat is dit toch KUT!!!

jeetje renee,

dat is een kl*te situatie, ik zou het echt niet weten meid, het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen maar ben je hiervoor al bij de ha geweest?

xx linda

meiden ik moet stoppen manlief komt met het eten aan, en vanavond ben ik er dus niet, iedereen een fijne avond, en morgenochtend voordat ik aan het werk ga lees ik bij

xxx linda

he meiden,

renee, dat klopt er lopen er 3 van sbs mee! haha dus kijk van t weekend maar goed! misschien zie je me nog   voorbij wandelen!! als het regent heb ik een rode regenjas aan.. kun je t aan herkennen! haha
Bambi, spannend word t voor jou!!! duimen, duimen en nog meer duimen!!
Pip geniet van je bad!

Liefs Jacqy

Nee Linda.
Ik ben 3 juni gestopt met de pil dus ben nog aan het ontpillen. Als ik naar de ha ga dan zegt die me precies hetzelfde.

Terug
Bovenaan