KLUSBABES 6 !!!

ha meiden

alles ok hier nog steeds niets hoor
weten jullie of claer bleu digitaal goed is die heb ik nu gekocht ga ik zaterdag doen als de rd er dan nog niet zijn en ik het volhou om niet te testen,

jullie kletsen wel een hoop hoor ben even weg en kan alles al niet meer volgen hihi

ik begin het nu echt spannend te vinden maar ja ik ben al wel een keer 5 dagen overtijd geweest dus weet het maar nooit.

iedereen weer succes m

Hey april, toch maar niet drinken dan? Zijn genoeg smoesjes te verzinnen om niet te hoeven drinken en dat ze er dan niet achter komen. En anders misschien toch maar een testje, maar stel dat het  posi is dan moet je alsnog een smoes verzinnen.

Ja klopt Linda, maar zij letten altijd erg op of ik wel of niet drink, volgens mij hadden ze nl al lang gedacht dat ik zwanger zou zijn (net als ik zelf). En ik heb eerlijk gezegd geen zin in vragen/opm. een paar hele goede vriendinnen weten dat we al een tijdje bezig zijn en dat vind ik eerlijk gezegd voldoende. Nou ja ik kijk wel, wie dan leeft wie dan zorgt, of zoiets.......
Bezig bijtje spannend hoor, heb echt goede hoop voor je als ik dat zo hoor, succes.

ha meiden

ik ga weer kappen mannetje wil ook aandacht he hihi
vind het niet zo leuk voor hem ik achter de laptop en hij saai in z'n eentje tv kijken
kan niet is niet goed voor een relatie

truste voor iedereen en ik kijk zo nog wel even.

Pip is nog opzoek naar het juiste slijm........................whihihi!
Ik ga slapen, en hopelijk beter dan gisteren!!!
Truste allemaal!

Ha ha Pip ben jij de slijmexpert? Waar kan ik me inschrijven voor een cursus want als ik iets niet kan volgen is het mijn slijm wel!! Dus alle tips zijn welkom.

rimke, welterusten!! en plas maar fijn in die vieze flessen hahahaha
wanneer start je eigenlijk? direct al?

Jacqy

Terug
Bovenaan