KLUSBABES 6 !!!

hahaha, ja dat is een goeie pip!
weet je.. ik zie dus echt helemaal niets aan t slijm! en voel t ook niet! dus moet maar gewoon gokke steeds! maar heb wel een hele nette cyclus, 28 dagen. dus doe t gewoon door de helft!

Ik ga ook weer tv kijken. Spreek jullie morgen allemaal!
Fijne avond

D E ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)Bieb 1e rdt-jes na mk        April 2 ,10e ronde
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Jeetje, jullie kletsen wat af, kan het ook niet meer echt volgen. BEn weer terug van het sporten, dus ben weer goed in shape... ha ha
Verder hier nog weinig nieuws
Zijn er nog mensen actief?

he april!
Lekker gesport? wat doe je voor sport? (misschien heb je t al verteld maar heb ik er over heen gelezen..)

Hey pip,

Lukt me idd wel aardig ja. Mn leven bestond alleen nog maar uit mn eisprong, klussen, mn nod en baby s. Maar ja, misschien ook wel logisch in het begin. Dei domper van toen heeft me weer met beide benen op de grond gezet. Ik wil het echt super graag maar, kan er niks aan veranderen, ook niet als ik mezelf helemaal gek maak !!!!! Als ik toen in die bewuste maand een miljoen had kunnen winnen met de vraag zwanger of niet, had ik echt gezegd zwanger !!!!! Ben blij dat het nu gaat om er iets minder mee bezig te zijn, denk als het echt lang gaat duren dat ik er dan ook weer veel meer mee bezig bent ......

kus happy xxx

Zo, dame van moeders voor moeders is geweest..........dat hebben we ook weer gehad!
Nu 10 weken in zeer smerig ruikende kannen plassen en dan heb ik mijn goede daad ook weer verricht! Heb gekozen voor een zeer schattig eet setje van Dick Bruna, en daarbij het bijpassende bestek..............aaaaah!!!
Whihihi Pip, zolang het maar over slijm gaat ben jij helemaal in je hum he??
Geniet lekker van je bad met j'adore......mmmmmmmm! Lekker!!!
Andere meiden, geniet van de avond!!!
Ik ga kijken hoelang ik naar Two Weeks Notice kijken volhou en dan kruip ik lekker in bed!
Morgen naar de huisarts en morgen nacht de nachtdienst in............en daarna
       VAKANTIE!!!!!

@Renee. Wat een klote gedoe zeg. Ik had geluk dat ik na t ontpillen gelijk een normale cyclus had, maar als je dat niet hebt dan weet je ook niet waar je aan toe bent!
Als ik er zo aan denk, mijn lichaam werkt  redelijk goed (behalve dan de zwangerschap voldragen) , na ontpillen gelijk normale cyclus, gelijk zwanger, en nu na mijn miskraam toch redelijk snel weer ong. Nouja, ik kan toch ook wel iets pos. bedenken over mijn mk, dat t vruchtje gewoon niet goed was, en  dus  mijn lichaam toch iets goeds heeft gedaan door de zwangerschap af te breken, snappen jullie t nog??? altijd t positieve ervan inzien...  

@Engeltjuh, Rimke en sterretje: wanneer hebben jullie de 1e echo??

@bambi: echt spannend voor je

Echt een bende hier in huis. We zijn de woonkamer aan t opknappen, maar waarom wordt t altijd zo een bende?? Als die klaar is, eerst maar eens de garage opruimen, dan 1 kamer boven, en de andere kamer boven wordt een babykamer, maar daar wachten we maar mee tot ik zwanger ben. Kost wel weer handen vol geld hoor! wilden ook nieuwe kast (althans vriend, want die we nu hebben vindt ie spuuglelijk...) maar daar wachten we maar even mee.....

Straks heroes kijken...

Terug
Bovenaan