KLUSBABES 6 !!!

Hey meiden,
Jacqy, ik ben net begonnen bij de sportschool. Vandaag een test gehad, alles was goed; conditie, bloeddruk, gewicht, vetpercentage; dus ik zeg m'n abonnement denk ik maar weer op, hi hi. Maar goed, lijkt me wel dat op dit gebied mijn lichaam prima in orde is voor een kleine..... Sport jij eigenlijk ook?
Rimke, wat leuk 9 dagen Bangkok, gaan jullie gewoon lekker vakantie vieren of is er een speciale reden?
Linda, wat een stoere vent heb jij, knap hoor! Hoe oud is hij nu eigenlijk?

rimke, goed hoor je goede daad! haha wel leuk dat je zo'n setje krijgt!
april, mooi zo dat alles goed is! haha inderdaad weer opzeggen allemaal! ik sport niet echt eigenlijk. nu toevallig voor die loop. maar verder eigenlijk niet. wil wel na die loop iedere week gaan zwemmen.
bieb, goed zo meid! het positieve ervan inzien! ben het helemaal eens met je verhaal!

Liefs Jacqy

Mijn mannetje is steward bij de KLM en moet die vlucht werken........ach, ach, ach wat vervelend! En ik kan tegen gereduceerd tarief mee! Das helemaal naar, vinden jullie niet?
Dus Fons gaat vliegend als steward heen, en ik als passagier, dan ga ik bij hem op de hotelkamer, daar blijven we 7 nachten en dan vliegt Fons als steward weer terug en ik weer als passagier.............wat heerlijk!!!
Zo ben ik ook naar New York en Kaapstad geweest. Terwijl ik vroeger nooit verder kwam dan europa en ook helemaal geen ambities heb om de wereld te zien! Wil gewoon moeder worden.........whahaha!!!

Oh meiden, dilemma, dilemma, ik kan nu niet meer testen met mijn mannetje erbij, want die vertrekt morgenvroeg en heb geen test in huis! Ik ga dit weekend met een aantal meiden weg, dus dat zal ook wel stappen worden, maar ja, wat doe ik met de alcohol? Niemand weet daar iets van ons klusprogramma ha ha.....
Heb zo het gevoel dat ik ong ga worden, maar waarom komt het dan niet?????
Heeft mona raad, ha ha ?
X

Rimke, dat is nog eens tof, wat een super baan heeft die man van jou! En inderdaad, je doet een goede daad met het plassen in je vieze flessen.

Happy,

Het komt inderdaad wanneer het komt, je hebt er gewoon geen invloed op het enige wat je kan doen is regelmatig klussen. Dus kan je maar beter je hoofd niet gek maken hahaha.

April, tja....ik zeg zuip je niet klem maar een drankje, waarom niet. Tot een week of 6 deel je het bloed geloof ik niet met je baby...maar weet het ook niet zeker hoor.

Rimke, goed dat je meedoet met mvm. Ik vroeg mijn man laatst of hij vond dat ik daar aan mee zou moeten doen en hij zei heel resoluut nee. Voelde er zelf wel wat voor, nou ja dat zien we dan nog wel.

X

ps mijn nieuwe bed ligt echt zalig!!!

Pip, gelukkig dat je bed heerlijk ligt .........

Rimke, wat een leuke baan heeft jouw man zeg, je ziet nog eens wat. Super van je dat je meedoet aan moeders voor moeders !!!!! Lek ook he zo n kadootje, mijn vriendin heeft dat setje ook gekregen via mvm, echt schattig !!!!

O ja pip, heb je nog gekeken naar dat badjasje van robijn?

liefs happy

Terug
Bovenaan