KLUSBABES 6 !!!

Ben je dan aan een stuk door online geweest? Bij ons is dat geleidelijk aan gegroeid, maar jij bent in een keer mega-verslaafd zeg

Tja, lees al een tijdje mee en omdat ik nu mijn nod heb is het ook extra spannend. Verder heb ik het deze week een beetje moeilijker gehad omdat een goede vriendin vertelde dat ze zwanger is (na de 1e ronde). Super leuk hoor berijp me niet verkeerd maar toc dubbel als je zlef al tijdje bezig bent. Dus vandaar deze week druk op het forum, helpt wel moet ik zeggen.

Ik had de keer ervoor een cyclus die 5 dagen korter was, terwijl ik altijd de klok erop kon zetten. Ik ben met het klussen van een cyclus van 23 en van 28 dagen uitgegaan. Uiteindelijk voelde ik ongikrampen rond dag 23, maar er kwam niks. Na een paar dagen was het weg en rond dag 28 kreeg ik het weer, dus dat was vreemd. Ik heb 1 dag na nod getest en iemand van de forummers attendeerde me erop dat ik de week voor nod over moeheid had geklaagd. Ik had ook een sterkere geur en mijn urine rook plots anders.

gelukkig helpt het. Ik kan het me wel voorstellen, zou ik ook hebben

weet je wat het is met die klachten, iedereen heeft iets anders en vaak weet je achteraf pas wat het betekend. de signalen van zwanger zijn en ongi worden lijken vaak ook op elkaar. Het betrouwbaarste bewijs is toch de test.

Oh jee, dat geeft de burger weer moed, thanks voor je uitleg! Ik heb de afgelopen 3 maanden een cyclus gehad van tussen de 23 en 28 dagen en zit nu op dag 28, vandaar!
X

Ja, een beetje, wel hetzelfde gevoel als 'normaal'. Had dit een paar dagen geleden ook al en toen weer even niet......

Terug
Bovenaan