KLUSBABES 6 !!!

Bij mij waren het ook gewone ongi-krampen. ik dacht ook dat het eraan kwam. Maar wel raar als het plots weg is. Had je het ook rond dag 23? (ik wil je niet teveel hoop geven, maar zou dat niet de innesteling kunnen zijn geweest?)

Hmm ik weet het niet meer eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ik dacht: nu al, dat is vroeg. Maar ja, ik merk ook wel dat ik alles wil voelen dus is toch lastig. Ik zie het wel, moet toch geduld hebben.
Wanneer krijgen jullie je echo? en ben je al lekker aan het nadenken over namen etc?

ik had hetzelfde. Ik had enerzijds zoiets van: "vreemd". Anderzijds dacht ik: "het zit tussen je oren"
En wanneer ging je testen? morgen? Ik las wel dat je mannetje er dan niet is.

Ik moet eerst nog eens langs bij de ha en dan pas zal er waarschijnlijk een afspraak worden gemaakt voor echo. Namen hadden we al voor de zwangerschap. Ik wil voor de zekerheid wel verder kijken, je weet maar nooit.

Ja, ik weet niet wanneer ik ga testen, wil het eigenlijk samen doen en heb andere keren best snel getest, wil ik nu eigenlijk niet (en mijn mannetje ook niet). Maar ja, hij is maandagavond pas weer thuis, dus dat duurt wel erg lang....
Heb net even terug gekeken in mijn agenda, maar mijn cyclus is echt nog nooit langer dan 28 dagen geweest?
Heb jij eigenlijk veel vriendinnen die zwanger zijn?

He hallo,

Ik ben nieuw hier, en had niet gedacht dat er op dit tijdstip nog iemand aanwezig zou zijn, maar blijkbaar wel. Wat een druk forum is dit, gezellig zeg!

groetjes Sindarin

Ik snap enerzijds dat je wilt wachten, maar stel je bent morgen niet ongi, knap je dan niet van spanning? Ik wel en ik hoef niet eens te testen, whahaha

Terug
Bovenaan