KLUSBABES 6 !!!

Welkom; bedenk wel wat je doet hoor, dit forum is erg verslavend.....

jeetje stelletje kletskousen,

denk je dat ik jullie zo bij kan houden, NOT !!!!!!! geen idee wat ik zonet heb gelezen, ben ook veel te moe, ga mar gewoon me bedje in en morgen weer een nieuwe dag en dan hoef ik nog maar 1 nachtje en dan is het zaterdag en dan mag ik testen. pfff auw weer krampjes. word er gek van.

meiden die van het weekend weg zijn, veel plezier.
meiden die moeten klussen veel plezier
wachters, ik leef met jullie mee
Ongie meiden niet meer momenteel toch ??
zwangere babes, niet te veel kostsen hihihi
emh onregelmatige babes let op je slijm hihihih
ovu testers, plas ophouden en 2 strepen zien he.

nou dat was het geloof ik. ga slapen. morgen lekker uitslapen en dan kom ik weer ff buurten.

xxx Bambi

Dank je wel, dat het verslavend is had ik al door, maar ach, als dat het ergste is om verslaafd aan te raken...

Jaha, ik was tot 3 min geleden overtuigd dat ik ong zou worden, maar na jou verhaal..... Dat gevoel wat jij nu hebt had/heb ik met bezig bijtje, daarom raakte ik verslaafd, was gisteren zo benieuwd dus bleef maar kijken en toen dus maar aangemeld. Bizar he dat je zo mee kunt leven terwijl je iemand niet eens echt kent.
X

@sindarin: welkom. Het is een superdruk en supergezellig forum. Sinds juli hebben we al bijna 6 klusbabes volgekletst.
@april: Nee, ik heb niet veel vriendinnen die zwanger zijn. Er wordt bij ons vrij laat begonnen met kinderen. En je kunt je leven niet altijd plannen, dus sommigen zijn er gewoon nog niet aan toe gekomen.
Heb jij veel zwangere vriendinnen?

Sindarin, vertel, wat brengt jou hier? Al een tijdje aan het klussen?

@april: juist doordat je de ander niet kent en niet ziet, maakt het helemaal niets uit wat je hier schrijft. En gezien wij hier heel respectvol met elkaar omgaan is het makkelijk om jezelf bloot te geven.

Ja, bijna iedereen heeft kinderen of is zwanger. Hoe jong ben je dan eigenlijk?

Terug
Bovenaan