KLUSBABES 6 !!!

Was hier gisteren ook al een tijdje aan het lezen, maar had nog geen zin om me aan te melden....Was toch nieuwschierig hoe het met iedereen verder ging dus kwam vandaag maar weer langs. Ik dacht: dan kan ik me net zo goed ook inschrijven. In welke ronde zitten jullie ondertussen, heb nog niet alles terug gelezen...

Groetjes Sindarin

nog ff dan.

weetje ik denk dat we binnen een paar dagen dus naar klusbabes 7 gaan. das dus binnen een week , das niet normaal meer hoor. we gaan afspreken dat ieder maar 1 berichtje per dag mag . grapje hoor. maar dit is soms niet echt leuk hoor. als je zo lekker humeurig bent als ik, denk je echt g*tver weer een miljoen berichten om te lezen. whihihi.

@bambi: ga lekker slapen meid, des te eerder is het zaterdag. En je weet: wij willen zwangere klusbabes.

Ik ben inmiddels aan ronde 4 bezig, zit nu zo'n beetje in mn vruchtbare dagen denk ik, dus we maken er werk van...
Heb niemand in mn omgeving die zwanger is / wil worden (voor zover ik weet natuurlijk). Dat maakt het soms lastig, vandaar dat ik hier maar s kwam buurten...

Ha ha, dat weet ik inmiddels, op pagina 3 zie je de roze wolk en daar staat alles in (jeetje ik lijk al wel een expert, sorry hoor). wij zijn al bijna een jaar bezig.

D E ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)Bieb 1e rdt-jes na mk        April 2 ,10e ronde
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

hier is de roze wolk. hihihi. welkom sandarin. beetje in het zelfde schuitje als een boel andere meiden. kwa ronde bedoel ik he.

@bambi:Mijn berichtje was een reactie op je eerdere reactie. Nu lijkt het alsof ik je verwens. Niet verkeerd opvatten, want zo was het niet bedoelt.
whahahaha boze bambi en miljoenen berichten. misschien moeten we de groep splitsen. We weten niet meer welk verhaal bij wie hoort en er wordt teveel gekletst
Elk bericht eindigt de afgelopen week met: sorry maar ik weet niet meer wat er verteld werd. Whahaha, ik krijg de slappe lach

Terug
Bovenaan