KLUSBABES 6 !!!

Pip stip, werk ze vandaag! Jij staat niet op de roze wolk, klopt dat?
Jij ook alvast een fijn weekend.
X

Hey meiden,

Zo ff voordat ik naar mn werk ga.......

@april en bezig bijtje; jullie houden de spanning er lekker in hoor !!!!!! April, fijn weekend, neem maar een lekker appelsapje van mij hihi

@pip; gelukkig dat je bed zo lekker ligt he ..... ff werken en dan mag je er weer in !!!! Hoe is het met je slijm whahaha

@bambi; beetje vrolijker vandaag of niet? Nog heel ff volhouden en dan kan je testen. Wel vroeg doen hoor, kan ik het nog lezen voordat ik ga werken morgen  hihi

Sterretje; hihi gediskwalificeerd, zou een mooi verhaal zijn, blijft er hier niemand over denk ik. Hoe is dit zooitje ooit bij elkaar gekomen he whahaha

kus happy

O ja, sindarin, welkom hier !!!! Niemand neemt het je kwalijk als je het niet meer kan volgen hoor ...... dat doen wij namelijk ook niet meer ....... haha

liefs happy

Hey lin,

Werkse meid en een hele gezellige avond met de meiden. Wat leuk dat je daar nog contact mee hebt !!!!!! Joey heeft nu idd wel een hele leuke leeftijd he ...... geniet maar lekker van je kleine kaboutertje, hij is zo groot .....

liefs happy

Whahaha, vergeet helemaal iets over mezelf te vertellen. Hier zijn we druk aan de klus !!!! Mannetje is heel veel aan het werk en is dus kapot. Vorige maand heb ik daar wel rekening mee gehouden en hebben we iets minder geklust. Nou deze maand nbiet hoor ..... hij moet toch echt aan de bak

Weet niet wanneer ik er weer ben he. Het weekend komt er weer aan he  dan is dit springding weer op pad he hihi. Probeer tussendoor nog wel ff langs te komen, ben erg benoieuwd naar alle mensen die bij hun nod zitten !!!!!! Klets alsjeblieft niet zoveel want, dan snap ik er helemaal niks meer van hoor. Schaam me nu al af en toe dat ik het niet meer weet !!!!!! Meiden, fijn weekend alvast en jullie zien me af en toe wel ff langs komen

dikke  happy

goedemorgen meiden,

nou happy je hoeft je nergens voor te schamen hoor, als je niet bij kan houden. wij ook niet he. en dan kan je gewoon niet iedereen persoonlijk wat zeggen.

hier voor mijn doen redelijk vroeg me bed uit. Maar ben net geschrokken, had bij afvegen een hele lichte bruine afscheiding. neeeeeee ik ga toch niet ongie worden he. ik heb er echt schrik in als dat zo zou zijn, dan ben ik vanaf vandaag oficieel onvruchtbaar ofzo haha. nee is eigelijk helemaal niet om te lachen, durf niet meer naar de wc nu, bang dat er meer komt.

maar ik moet wel denk ik , want heb ook last van me darmen. grrrr.
ga maar ff op de bank hangen en bijkomen van de schrik, ben ook nog niet helemaal wakker. ohja me temp. was vanmorgen 36.8 wat niet echt aangeeft dat me ongie komt. . ik weet het niet meer.

xxx Bambi

Oh nee Bambi, ik duim voor je dat het valsalarm is. Hoe zit dat eigenlijk met je temp, gaat je temp dan omlaag als je ongesteld moet worden?? Die van mij was deze ochten nl 36.5, terwijl mijn NOD gisteren was. Ik heb het wel onder mijn oksel gemeten en was ong een half uurtje op. Iemand raad/advies?
Bambi, sterkte, en zolang het niet doorzet is er hoop, toch?

nou geen afschijding meer gehad hier, maar ben bijna zeker dat de ongie vast nog gaat komen, ik heb namelijk nu echt ongie pijn en goed ook. Ik hoop het natuurlijk niet, maar me vertrouwen erin kelderdt ernorm.

Terug
Bovenaan