KLUSBABES 6 !!!

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 23:00:08'));

@april: juist doordat je de ander niet kent en niet ziet, maakt het helemaal niets uit wat je hier schrijft. En gezien wij hier heel respectvol met elkaar omgaan is het makkelijk om jezelf bloot te geven.

AMEN!!!

Bieb is ook het beste wat je kunt doen positief blijven denken. Je bent in ieder geval zeker ervan dat je zwanger kunt worden!! net als Linda, Rimke, Sterretje en engeltjuh!!
voor ik naar de ha ga wacht ik eerst mn volgende ongi af of deze nrmaal is...of nog liever dat de ongi uitblijft en  dat ik zwanger ben!!!

Rimke dat is wel handig een mannetje als steward!! die van mij is onderwijzer daar kan ik geen slaatje uit slaan (of hoe zeg je dat).

Pip gelukkig heb je goed geslapen!!
Ik wilde ook mn slijm gaan controleren, maar dat kan pas vanaf het begin va de cyclus, nu kijk ik wel eens tussendoor het het ervoor staat maar ik zie altijd hetezelfde!!
is dat goed of slecht? hahaha!

Bezig bijtje je houdt het wel spannend!!!
Ik heb nu ook de digitale van clear blue en ik vind ze goed (op een posi test na). ZE zijn erg duidelijk wel of neit zwanger! Je moet wel goed de gebruiksaanwijzing lezen. Laatst was er een topic met iemand die de test ook had gedaan, neit zwanger was  en daarna naar de streepjes keek, terwijl er duidelijk staat dat die streepjes niets zeggen!

Sindarin welkom!!

Happy springdingze dit weekend!

April, ik wilde ook al de smoes van de antibiotica voorstellen maar Linda was me voor haha!!

Jaqcy als ik je niet meer zie nogmaals hel veel succes!!! en als je die rode regenjas niet aanhebt dan herken ik je misschien wel van de hyves

Bambini!!!! ik blijf oor je duimen..
Wat was je temp de rest van je cycles??

Ik moet eigenlijk vandaag de zolder verven maar het zonnetje schijnt zo mooi dat ik nu twijfel of dat ik wel zou gaan verven of dat ik moet gaan genieten....

X

ik schrijf tijdens het lezen alles op wat ik wil zeggen...maar dat werkt ook al niet meer zo goed!! jullie kletsten veel te gezellig en dan vergeet ik wat ik wil zeggen op te  schrijven!!

Bambi, meisje, niet in paniek raken nog! Kan ook heel goed de innesteling zijn,   met wat oud bloedverlies...........ik hoor vaker dat meiden voor hun nod heel veel krampen hadden en toch zwanger waren dus alle hoop is nog niet vervlogen, zeker omdat je temp hoog blijft!!!
Adem in............adem uit...............adem in..............adem uit!

Hey meiden
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met je temp net voordat je ongi moet worden? Gaat deze dan naar beneden? Mijn temp was deze ochtend nl 36.5 (onder oksel gemeten), is dit een teken.................
Ja, ik vind het antibiotica verhaal wel een goede, heb nl ook net een blaasontst gehad (kuur is al wel afgelopen), dus lieg niet eens helemaal ha ha
Ja, lekker weer he, kan me voorstellen dat schilderen nu niet echt leuk is.
X

hey april, dan zou ik het gewoon nog een keertje op je blaasontsteking gooien hoor, weten je vriendinnen veel

Bambi; hopelijk is het vals alarm, kalm blijven he

Bezig bijtje: morgen ga je testen toch?? spannend spannend

Happy: fijne werk dag , en van het weekend niet te veel springen he springding hahaha

xxx linda

heb weer een ovu test gedaan, en weer hetzelfde lichte streepje net als gisteren , ik ben benieuwd , zondagochtend heb ik een verjaardag, en dan ga ik om 12 uur gewoon die test daar op de wc doen, hahahah daarna stop ik die test in mijn tas en ga gewoon af en toe stiekem kijken wat de streep doet en als die dan donker is zei ik straks tegen me man gaan we direct naar huis hahahaha, maar ik verwacht niet dat er dit weekend al een goede test uitkomt

Zo meiden, ik ga weer stoppen ben er vanmiddag nog eventjes en daarna lekker uiteten, nu ga ik lekker eventjes in bad

xxx linda

Zo, gedouched en aangekleed. Na weer een wat moeizame nacht! Wat is dat toch??!!! Ik kan helaas geen slaappillen meer nemen.............hihihi! Vannacht moet ik de nachtdienst weer in, voor 3 nachtjes dus ik hoop dat ik vanmiddag nog lekker wat slaap kan pakken en dan zien we wel hoe het vannacht gaat!
Zometeen eerst naar de huisarts, dan even langs een vriendin, nog even wat boodschappen doen en dan duik ik weer onder voor drie dagen maar de vakantie wacht!!! Hoera!!!!
Meiden: allemaal een fijn weekend alvast, succes met wachten, testen en stappen!!!
Ik kom vanmiddag en vanavond nog effe buurten,
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan