KLUSBABES 6 !!!

Ha ha Linda, dat zal een gezellige verjaardag worden!! Ik doe die ovu testen altijd rond 5 uur, met uitloop van een half uur. Ben benieuwd, want ik had eerst ook een licht streepje en daarna volgde al vrij snel de donkere streep......
Rimke, vervelend dat je zo slecht slaapt en dan nu de nachtdienst in, dat zal wel zwaar worden.

Kan iemand antwoord geven op mijn temp vraag, sorry hoor maar ik ontlof bijna van de zenuwen!!

X
Ps ja ik gooi het maar op de antibiotica en als ik daar dan ongi wordt en dus kan drinken dan is de kuur gewoon ineens afgelopen ha ha

Hey rimke

werkse vannacht meid hopelijk gaat het een beetje

April

Hopelijk volgt er bij mij ook snel een donkere streep, en wat je temperatuur betreft daar kan ik je niet bij helpen, ik heb dat nog nooit zo gedaan
Enne met zeggen dat je aan een kuurtje zit kom je er het beste vanaf, heb ik ook de eerste paar weken gezegd dat ik zwanger was van joey, maar ik drink dus bijna nooit, dus het valt zo en zo niet op bij mij, maar ik dacht ik zeg het toch maar voor het geval dat hahaha

nu ga ik echt stoppen nu ga ik echt in bad

Oja en april heel veel plezier dit weekend, en succes alvast voor maandag hopelijk wordt het een positieve test

xxx linda

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 23:03:27'));

D E ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)Bieb 1e rdt-jes na mk        April 2 ,10e ronde
5)bezig bijtje
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Oh nee, shit zeg bezig bijtje. Ik begrijp uit je roze wolk dat de  zijn gekomen, echt enorm balen zeg.

Sterkte en ik denk aan je!

X

quote: bezig bijtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 13:48:06'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 23:03:27'));

D E ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)Bieb 1e rdt-jes na mk        April 2 ,10e ronde
5)bezig bijtje
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4)bezig bijtje 16e ronde 1ekindje
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Zo ik heb weer wat bijgelezen (niet alles want dat is echt niet te doen)!

In ieder geval RIMKE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
Wat goed zeg, een zwangere klusbabe erbij!

Happy, Linda en Sterretje, Barcelona was echt heel erg leuk echt super gave stad, hebben ons goed vermaakt.

Heb dit keer meer last van mijn borsten, vind ook dat ze er anders uit gaan zien?
Had gister ook steken in mijn rechter lies/zijkant.
Maar ja kan ook gewoon zijn omdat ik een klein weekje voor mijn NOD zit, afwachten maar weer.

liefs miekje

Bezig bijtje wat jammer!!! ik baal echt dat je ongi bent geworden....

Heb de muur vandaag toch maar gevefd. wat een rotzooi. Hij is nu wel eindelijk mooi wit en ik ook!! haha. Heb me net leker gedouched!
Ik had vanmorgen een druppeltjebloed in mn onderbroekje....
wie weet, wie weet. Kan nu alle kanten opgaan....Maar we hopen de goede!!

X

hoi meiden,

Gelukkig was het geloof ik vals alarm, ik heb nog wel goed buikpijn gehad vanmorgen , maar geen vegen meer gezien en de krampen zijn omgeruild voor rammelde buik hihih.
Gelukkig er is nog hoop, morgen ochtend hoop ik meer te weten.

Rimke, hoe was het bij de dokter ???? en hoop dat je het een beetje trekt om te werken vanacht als je al een paar nachten slecht heb geslapen.

Bezig bijtje das enorm balen meid dat de ongie is gekomen. ik snap dat je ff flink de balen er in heb.

Linda was het lekker in bad, veel plezier vanavond met het etentje , leuk joh dat jullie nog contact hebben gehouden na de zwangerschap.

April, over dat themperaturen. Ik heb het niet elke dag gedaan deze maand en als je echt resultaat wil zien moet je dus heel je cyclus elke dag op het zelfde tijdstip je temp. opnemen. als je temp ong. 0.4 omhoog gaat heb je je ei gehad. dan moet ie hoog blijven vervolgens. als je toch ongie word dan zakt ie weer geloof ik. en heb ook gehoord dat als ie 18 hoog is je wel eens zwanger zou kunnen zijn. maar ik heb er geen ervaring mee, was geloof ik kleintje die een hele maand had getemp. dus wat jou temp. betekend geen idee, ligt aan de rest van je temp. van deze maand dus.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan