KLUSBABES 6 !!!

Pipstip toch: Lachen om het amen? Het is nog wel een van de tien geboden bij ons klusbabes, daar hoor je niet om te lachen.
@mieke: ik wil ook nog wel eens naar barcelona. Ik wil die kerk nog eens zien die er zo gek uitziet, gemaakt door......... WHAAAAA, ik kom niet op zijn naam, het ligt echter op t puntje van mijn tong.
@Renee: zou het dan toch. Volgens mij is er deze keer niemand blijer om de te zien dan jij. Ik hoop voor je dat het doorzet. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Renee zegt: "I'll be back"

hoi meiden,

ja vind het ook al zo spannend hahaha. geloof dat ik hier al 2 weken loop te miepen over me klachtjes. en schrok vanmorgen echt. nu denk ik mens het was maar een mini licht bruin veegje. en heb daarna niks meer gezien. en die erge ongie buikpijn van vanmorgen is nu ook helemaal foetsie  vreemd he, snap niks van me lichaam.

als ik morgen test en mocht ie nega zijn is dat voor mij een bevestiging dat de ongie echt wel komt, want heb me ei deuidelijk gevoeld, lijkt me erg sterk als ik  dan nog te vroeg zou zijn. weetje kan er wel over speculeren, moet gewoon afwachten tot morgen, hahaha ben ik straks om 6 uur wakker hihihi.

Happy, ben je nu alweer gaan wieberen? Vergeet niet ook af en toe te wiebelen, hé.  Ik ga morgen ook wieberen. Oh, ik kom er net achter dat ik morgen wat roken betreft door de mand ga vallen. Maar ik heb de gekste dingen al meegemaakt, dus als het niet gebeurd hoef ik niets uit te leggen van wanneer, waarom, hoezo,...., .....,......
Ik geloof dat ik een beetje melig ben vandaag. Ik heb alleen in de ochtend nog heel licht last van misselijkheid, maar het lijkt steeds minder te worden. En mijn bh-bandje irriteert rond de middag. Ik had vandaag een broek aan die ik al jaren heb, was altijd te groot en sinds kort draag ik hem weer. Losse kleding: hoera, hoera, hoera.
Ik moet echter binnenkort ook nieuw ondergoed halen. Losse broek, krappe onderbroek, nog niet relaxed.

trouwens kon me verslaving weer niet aan, heb weer een zak pepernoten gekocht mjammie.

maarre ik rook al 3 dagen 17 uur en 41 min. en 45 sec niet hahaha ik heb al 56 sigaretten niet gerookt en al 11.51 euro bespaart en 4 uur en 40 min. langer te leven whahahahah. geweldig zon smoke meter op me scherm.

Hahaha, bambi, moeten we je maar miep noemen, hihihi.
We gaan met alle klusbabes ons gebedboek maar voor ons nemen. Ook jij pip!! En we zingen psalmn 1.31 samen voor bambi. Dit is de vruchtbaarheidspsalm

hihi, bambi, ik heb zo'n gevoel dat jij morgen heeeeeeeel vroeg wakker bent. Bericht je ons wel redelijk snel? We zitten in spanning achter onze laptopjes morgenvroeg!!

En by the way mocht in het allerstomste geval je ongi toch komen (wat we natuurlijk niet hopen) dan ben je niet per definitie onvruchtbaar hoor zoals jij zei. Dan ga je gewoon naar de volgende ronde.

MAAR WE GAAN ALLEMAAL HOPEN DAT JE ONS MORGEN BLIJ NIEUWS GAAT BRENGEN!!

X

Bambi, maar goed dat je pepernootteller erop hebt. Maar geniet van de pepernoten. Niet alle goede dingen komen in een keer. Ik ben heel trots op je dat het cold turkey gelukt is. Je houdt wel vol hé meid, ongi of niet, hé?

Terug
Bovenaan