KLUSBABES 6 !!!

he miekje, fijn dat je het leuk in barcelona heb gehad, en spannend word het al voor je he. maar je kan indd. al vanalles voelen of zien hoor. ik heb het al vanaf me ei. hihihi

he renee. fijn he dat als je klaar bent met schilderen een mooi resultaat heb, en zou dan toch je ongie doorbreken . wat hoop jezelf ?? ik denk dat je er wel blij mee bent toch, dan kun je weer verder en weet je dus waar je aan toe bent.

xxx Bambi

Ik ben idd wel blij met allebei!!!

Gelukkig dat het bij jou vals alarm was!!

Miekje, heerlijke stad he Barcelona! Hopelijk was de grond vruchtbaar!!

Bambi, hopelijk is het vals alarm, nog heeeeeel even wachten.

Even over de temperatuur. Deze stijgt na je eisprong met ongeveer 0.3 graden en dit blijft zo tot je ongesteldheid. Vlak voor je ongesteldheid zakt ie weer met 0.3 graden en als ie wel hoog blijft is de kans groot dat je zwanger bent. Maar het is zeker van belang dat je een hele cyclus temeratuur meet. Kruimels was geloof ik degene die er al heel druk mee was en ik ben sinds deze maand begonnen.

X

Hallo bezig bijtje,
Dit is natuurlijk echt heel rot. Het was je zo gegund. Ik hoop echt dat de zon voor jullie ook snel gaat schijnen. Hoe voel je je meid? reageer het maar lekker af.
liefs,
              sterretje

quote: Renee86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 11:28:56'));

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 23:00:08'));

@april: juist doordat je de ander niet kent en niet ziet, maakt het helemaal niets uit wat je hier schrijft. En gezien wij hier heel respectvol met elkaar omgaan is het makkelijk om jezelf bloot te geven.

AMEN!!!

Ik viel bijna van de bank van het lachen door "amen" wahahahaha!

Bezig bijtje, shit zeg toch die stomme  op bezoek! Zoals sterretje zegt: reageer je hier maar af.

X

witte renee, hahaha. Trouwens je moet vandaag je man wel goed verwennen. Het is vandaag de dag van de leerkracht. Dat is altijd de dag na dierendag. Enne, er viel niks te halen? Als het goed is heeft hij loonsverhoging gekregen. Heeft hij dat niet verteld?? Foei, hihihi. Werkt hij in het basisonderwijs of voortgezet onderwijs?

@Bambi: pfff, pfff, ben in en uit aan het ademen van het nieuws dat het vals alarm was. spannend!!!!
@Rimke: nog nieuws? Alweer slecht geslapen? Heb je het wel aangegeven?
@april: ik heb nooit getemperatuurd. Ik heb alleen gehoord dat je het elke dag rond dezelfde tijd moet doen en liefst nog voordat je je bed uit bent. De temp. stijgt na de eispr. en als je zwanger bent, dan daalt hij niet rond nod.

April, ik sta idd niet op de roze wolk. Heb een onregelmatige cyclus en zet mezelf pas op de wolk als ik m'n ei heb gevonden.

Ben ik ineens gebomardeerd tot het slijmmeisje?  Nou ja om eerlijk te zijn, m'n bloed is weg en ik ben alweer op slijmjacht. En om er nog een schepje bovenop te doen "bestudeer" ik m'n baarmoedermond deze cyclus ook!! Alles om m'n ei te vinden he!

Happy, we zien je dit weekend nog wel even rondwaaien. Veel plezier iig!

Renee, wat goed dat je de zolder toch hebt gedaan! Kan je de resst van het weekend gaan genieten!

Linda, niet te opvallend in je tas kijken hoor als je op visite bent. Straks wil iedereen in je tas kijken of denken mensen dat je veel geld in je tas hebt zitten ofzo....hihiihi Hoop dat je een megadikke streep krijgt!

X

Terug
Bovenaan