KLUSBABES 7!!!

Waha, ik doe mijn best, kan toch niet met de lap top op de wc gaan zitten ha ha

Hey Bambi, je hebt denk ik wel gelijk, als ik de posi test in mijn handen heb gehad zal ik het niet meer zo erg vinden. Weet nu idd nog niet zo waar ik aan toe ben. Ga, als ik dan nog niet ongi ben, denk ik vrijdag testen.
Mijn kamergenoot (collega) keek wel heel begrijpelijk toen ik zo misselijk was, volgens mij heeft hij ook zo zijn vermoedens hoe het wel eens zou kunnen komen

April hoest nou??? vertel vertel

Hier minder leuk nieuws. Katje, ze heet trouwen Puma, is nu bij dierenarts ter observatie. Vanmorgen had onze eigen dierenarts zelf gebeld nadat hij het verslag van vervangende dierenarts had gehad. Hij was erg geschrokken, ook omdat ze pas was geweest en op zich alles goed was behalve haar oogje, en wilde haar nu zelf zien. Wel fijn trouwens dat hij zelf belde. Dus vriend kon om half 3 heen. Temp was veels te laag!!! 35,4 graden. Hij raadde vriend om haar ter observatie te houden. Vindt ik ook fijner idee, dan wordt ze tenminste goed in de gaten gehouden. Heeft dus weer antibiotica gehad. Haar bloedlichaampjes zijn ook veels te weinig, maar het meeste waar hij zich nu zorgen om maakt is temp. Ligt nu onder warmtelamp. Na t werk ben ik gelijk even heen gegaan en toen ze me hoorde en zag begon ze zachtjes te mauwen, zo lief (tranen staan nu weer in mijn ogen).
Dierenarts kan niet garanderen dat t weer goed komt, maar dan hebben we er wel alles aan gedaan. Pfff hoop echt dat t goed komt, mijn arme meisje.Morgen uitslag van bloedprikken, Moeten eerst naar ziekenhuis voor controle oog van vriend, dus kan pas daarna bellen. Duimen jullie voor Puma? Haar broertje mist r ook....

Ben lekker niet gaan sporten, en hebben een pizza gehaald. Geen zin in hoor allemaal

Oja, had net nog moeder aan telefoon en oma had sorry gezegd over zaterdag (over dat zeuren van kleinkinderen). Moeder had t verteld van mijn mk. Let op, straks weet de hele familie t van mk.

Ga verder sip doen...

wihihi, schoonmoeders, collega's iedereen vermoedt van alles!

En he bambi, mijn slijm is vreemd maar ik blijf checken: jullie persoonlijke SLIJMMONSTER!! hihihi

Spannend he voor April!

X

he bieb,

da wat minder nieuws zeg van je katje das niet leuk hoor. laten we hopen dat alles goed komt met puma en dat ze snel weer bij je is. brr moet er indd. niet aan denken als het 1 van mijn   schatjes was. zijn toch een beetje me kindjes hoor. sterkte ermee.

linda 2,

he weet je al wanneer je gaat testen, als het zelfs colega's al duidelijk word hihihi. als je die super testen van Rimke gebruikt moet het haast wel he, en mrogen is je nod toch ??

april,

aleen een ja of een nee is al goed hoor, als berichtje hihihi

xxx Bambi

Terug
Bovenaan