April hoest nou??? vertel vertel
Hier minder leuk nieuws. Katje, ze heet trouwen Puma, is nu bij dierenarts ter observatie. Vanmorgen had onze eigen dierenarts zelf gebeld nadat hij het verslag van vervangende dierenarts had gehad. Hij was erg geschrokken, ook omdat ze pas was geweest en op zich alles goed was behalve haar oogje, en wilde haar nu zelf zien. Wel fijn trouwens dat hij zelf belde. Dus vriend kon om half 3 heen. Temp was veels te laag!!! 35,4 graden. Hij raadde vriend om haar ter observatie te houden. Vindt ik ook fijner idee, dan wordt ze tenminste goed in de gaten gehouden. Heeft dus weer antibiotica gehad. Haar bloedlichaampjes zijn ook veels te weinig, maar het meeste waar hij zich nu zorgen om maakt is temp. Ligt nu onder warmtelamp. Na t werk ben ik gelijk even heen gegaan en toen ze me hoorde en zag begon ze zachtjes te mauwen, zo lief (tranen staan nu weer in mijn ogen).
Dierenarts kan niet garanderen dat t weer goed komt, maar dan hebben we er wel alles aan gedaan. Pfff hoop echt dat t goed komt, mijn arme meisje.Morgen uitslag van bloedprikken, Moeten eerst naar ziekenhuis voor controle oog van vriend, dus kan pas daarna bellen. Duimen jullie voor Puma? Haar broertje mist r ook....
Ben lekker niet gaan sporten, en hebben een pizza gehaald. Geen zin in hoor allemaal
Oja, had net nog moeder aan telefoon en oma had sorry gezegd over zaterdag (over dat zeuren van kleinkinderen). Moeder had t verteld van mijn mk. Let op, straks weet de hele familie t van mk.
Ga verder sip doen...