hoi meiden,
ik ben aan het bijlezen met 2 pagina's open zodat ik gelijk kan typen als ik iets moet zeggen of onthouden hihihi.
Ja linda het gaat wel weer hoor, heb wel weer veel last van me ongie helaas. en wat balen van die ovu testen, geef de moed niet op, er komt er vast nog 1 met twee strepen.
He jacqy wat jammer dat je hem niet helemaal uit kon lopen, maar jeetje zulke blaren zijn ook niet niks. zit ik net te lezen dat het zo spannend voor je word, lees ik nu dat je al ongie ben geworden, jeetje meid wat balen. maar 1 ding zitten we volgende week wel gezellig samen in het schuitje. hihihihi en veel plezier met je romatische etentje met je hubby.
he happy, leuk voor je joh, dat je vriendin is bevallen, gelukkig is alles goed met hun, want het klonk ff ernstig. dan mag je binnenkort op kraamvisite, pff ik ook volgende week bij de colega van me man, vind het een beetje eng, wat als het zo duidelijk is dat ik het ook wil hihihi.
kruimels wat ben jij toch weer bezig geweest met voegen, vind dat echt knap hoor.
van de zonnebank weet ik niet, maar geloof dat iemand al een antwoord had he.
Renee heb je nu weer die afscheiding ?? vreemd hoor. he als dat nu aanblijft houden zou ik gewoon eens bellen met je HA miss krijg je wel een pilletje om je ongie op te wekken, want dit is natuurlijk ook geen doen meer he, al dat wachten.
he miekje, het kan je ongie zijn ja, ik had het deze keer ook heel erg, maar heb ook gehoord dat je deze klachten kan hebben en zwanger zijn, dus nu weet je nog niks hahah.
jeetje linda 2 dat is bij jou ook mega spannend, de klachten zijn er indd. laten we het hopen. en joh als je eenmaal een posie test heb gezien, vind je dat ziek zijn helemaal niet erg hoor.
april meid we wachten in spanning is je man al thuis. hihihih
en kleintje waar zit je ?? hoe is het met je ??
en bieb hoest met je katje al weer wat beters ??
nou heb ik echt iedereen gehad geloof ik, ja pip niet maat pip heeft niks over zichzelf verteld hihih, heb je je slijm al gevonden?? whihihihi
xxx Bambi