KLUSBABES 7!!!

haha hoe vind je het bambi, ik dacht kom zo zijn we zo bij bladzijde 14 hahaah

en inderdaad jullie ook bedankt voor de gezellige avond, heb in ieder geval last van zere kaken van het lachen

xxx linda

nou wij zijn anders nog niet zwanger. doen we toch iets verkeerd he. welke pilletjes hebben jullie >>
nee moeten we de zwangere vragen, welke pillen hebben die ??

en nu stuur ik echt niks meer terug nu ga ik echt afsluiten hoor hoe bedoel je ik ben verslaafd hahahah

mijn vader is de enige die weet van ons klus verhaal dat we bezig zijn voor nr.2 en ik vertel hem ook elke dag over jullie en de verhalen, hij vind het prachtig haha,

xxx linda

nou wij zijn anders nog niet zwanger. doen we toch iets verkeerd he. welke pilletjes hebben jullie >>
nee moeten we de zwangere vragen, welke pillen hebben die ??

en nu stuur ik echt niks meer terug nu ga ik echt afsluiten hoor hoe bedoel je ik ben verslaafd hahahah

mijn vader is de enige die weet van ons klus verhaal dat we bezig zijn voor nr.2 en ik vertel hem ook elke dag over jullie en de verhalen, hij vind het prachtig haha,

xxx linda

Meiden ga ook stoppen. Nog ff aan de klus pffffff. Ben zoveel aan de klus dat ik er moe van wordt, ga nu maar ff flink de tijd nemen voor het voorspel anders wordt het niks whahaha. Tot morgen lieve meiden

kus happy xxxxxxxxx

trusten happy,

nou dan ga ik ook maar, morgen weer werken dus.
slapp lekker allemaal.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan