KLUSBABES 7!!!

hahaha! Lach me suf met jullie! Ga maar lekker slapen, velen jullie je morgen vast beter! Ik zal jullie vannacht met weiwater besprenkelen ged?

hallo dames,
ik kreeg plots telefoon, dus vandaar dat ik er plots niet meer was.
Vandaag heb ik eigenlijk alleen bij het tanden poetsen last van misselijkheid gehad. Met het avondeten had ik eindelijk weer eens trek. Het is net wat rimke zegt, af en toe echt dwingen. Alleen ik ben echt kapot. ik werk en als ik thuis kom slaap ik, maar voor de rest doe ik niet veel. liever mijn huis even verwaarlozen dan mijn werk.
Rimke: ik heb ook last van jeuk aan mijn (.)(.) Ik heb eens ergens gelezen dat het met de snelle groei te maken heeft, dus snel strea-smeer-spul halen.
Trouwens dat bloeden komt idd doordat   de huid dunner is of doordat er nu meer bloedvaatjes liggen. Dat hoort er echt bij. Maar ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk schrikt.

@rimke: als je het over de duivel hebt.....
liever geen wijwater, ik slaap al zo licht, haha

april meisie, wat geweldig nieuws!!!!!!
Moest vanavond weg en zat de hele tijd te denken, zouden de anderen het al weten.
Kwam thuis en gelijk gekeken en JAAAAAAAAAA!!!!!!!
Super man, je had ook al echt het gevoel he?
Hoe vond je mannetje het en wat was zijn reactie?
Ga er lekker van genieten met z'n tweetjes.
En alle andere niet zwangere klusbabes, niet getreurd meiden onze tijd komt echt nog!
Heb vertrouwen!!!!!!
welterusten allemaal

PS: voel me een stuk beter gelukkig, bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!!!!!
Bambi, hoe is het met je katje?

heb net nog even bijgelezen, stelletje odioten whawha.
Ik weet zeker als anderen ons forum lezen dat ze denken dat we niet helemaal wijs zijn.
Maar als we maar lol hebben toch?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Sorry ik bedoelde sterkte met je katje aan bieb en niet aan bambi, maar dat snap je vast wel.
Jaq knap van je hoor zoveel kilometers gelopen, en als beloning word je ongesteld dat is echt een stuk minder zeg. hoop voor je dat je in de volgende ronde meer succes hebt.
Heb je nog erg blaren?

Sorry meiden hoor ik weet het allemaal niet meer er word zoveel gekletst en heb niet meegeschreven dit keer.
Morgen moet ik werken, kom morgenavond vast nog wel effe bijlezen en kletsen.Voor iedereen die morgen ook moet werken, werkse en voor alle anderen geniet van je vrije dag!!!!!!!
slaap lekker allemaal
groetjes kruimels

Lieve meiden,

Ja, ik ben er al vroeg bij, heb echt niet kunnen slapen afgelopen nacht, ben zo super blij!!

Linda, vandaag is jou dag, spannend hoor!

Meiden blijf vertrouwen houden, want ik weet zeker dat jullie tijd ook echt komt!

Liefs

hahah april je was er inderdaad vroeg bij vanmorgen, en ik snap super goed dat je geen oog dicht kon doen vannacht, maar als ik jouw was zou ik dat de komende nachten maar wel doen haha want je hebt je rust hard nodig haha
geniet ervan

xxx linda

zo ik ga boodschappen doen, effe koppie thee halen bij mijn pa en dan aan mijn eten beginnen en dan kom ik hier nog effe buurten, zo mijn ochtend zit vol

xxx linda

Terug
Bovenaan