KLUSBABES 7!!!

Hallo allemaal,
Ik heb gisteren wel even gelezen, maar niet meer gereageerd. Ik ben het hele weekend thuis geweest en voelde me beroerd. Ik ben een beetje verkouden, maar was van het weekend misselijk. Ik werd er gestoord van. Vandaag bij het werken had ik gelukkig niet veel last, ik had alleen constant honger en zat te eten buiten de luchtijden. Bij ons is dat notdone, maar niemand zei wat. Morgen een dagje vrij en dan de rest van de week nog. Ik moet morgen de vk nog bellen ivm echo en bloedprikken. Ze willen nog wat info.
liefs,
        sterretje

@happy: go darters, go darters  Gaan jullie ze aanmoedigen als dames?
@bambi: Ach, eens een dagje later starten moet kunnen.
@linda: nog eens bloedprikken? ik heb met je te doen meid. Ik moet ook bijna.
@pip: ik dacht dat kleintje net van baan is veranderd of ging veranderen.

Hey sterretje,

Whahaha ja zie je het voor je,allemaal gillende dames straks. Wel erg gezellig hoor !!!! Gelukkig gaat het iets beter met je ........ Morgen lekker vrij he, kan je tenminste eten wanneer je wilt ........ Wanner heb je een echo, misschien had je het al verteld maar weet het niet meer  Ga er vandoor

Kus happy

Hey meiden,

Ik heb nog niet bijgelezen, maar wel even de roze wolk bekeken.

Miekje, van harte proficiat!!!!!!

Hoe is het met de rest? Ik zag dat de  klusbabes behoorlijk naar onderen gezakt was, hoe komt het? allemaal te druk?

@lin: we waren voor de afwisseling eens hard aan het werk. whahaha Of niemand durft meer over zichzelf te vertellen sinds bambi er iets over zei
Of we rekken het zodat klusbabes 8 vandaag niet van start gaat.

@happy: je hoeft je niet te , want ik had geen datum genoemd. ik moet morgen bellen om een afspraak te maken

Ik heb weer even over de teksten gescand. Maar heb denk ik een hoop niet opgenomen. Sorry dus als ik iets vraag wat al gezegd is.

Linda, wanneer is de uitslag van het bloedprikken?
Leuk zo die roze wolk. Misschien moet er even aangepast worden hoe je die roze wolk kopieert, dan blijft die roze. Gewoon selecteren en met ctrl c kopieren en ctrl v plakken. Na de aanpassing gedaan te hebben nog een keer alles selecteren en alles roze maken.
Rimke, ik ben waarschijnlijk veel te laat, maar een fijne vakantie!
Hoe is het met de zwangeren? Zijn er al een paar ziek of valt het op het moment mee?
Linda, is je haar een beetje mooi geknipt?

Mijn ongi is weer over, dus ik kan weer aan de klus. Hoorde van mijn schoonzus dat ze waarschijnlijk in januari beginnen met proberen, dus wordt meteen gezellig .
Geef mezelf vanaf nu  trouwens grotere kans omdat ik denk dat de pil nu pas is uitgewerkt.

Terug
Bovenaan