KLUSBABES 7!!!

he meiden,

nou zou het echt door mij komen . was niet de bedoeling hoor. maar goed maak van me hart geen moordkuil en zeg meestal wat ik denk. en tja dat kan miss wel eens niet zo leuk overkomen. dus Pip je heb gelijk als ik gewoon kan zeggen wie nooit wat terug zij over onze verhaaltjes dat was Engeltjuh. Die schreef altijd en alleen maar over zichtzelf. En daar stoorde ik me aan. nu is ze zwanger en dan hoor je gelijk niks meer, daar stoor ik me nog meer aan.
Zo ik ben me frustie weer kwijt.

Weetje ik kijk soms mee bij zwanger zijn. en heb me ook met een discussie bemoeid. hihihih catfite. Weet je af en toe moet je het gewoon gg kwijt. hahaha

wat had iedereen ook al weer geschreven vandaag, nou zeg en het was niet eens zo veel. pffff. ehm.
happy veel plezier bij het darten en lekker eten met zijn allen.
linda1 vervelend dat ze een beetje mis prikte, en is joey weer beter ??
sterretje hoe gaat het met de misselijkheid, mag je bij jullie op het werk echt niks eten buiten de pauzes om, ik vind dat best stom. wat denk je zullen ze het merken ??

weet het ff niet meer, ga nof ff spieken.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

goed idee lin2, heb het gelijk ff aangepast in de lijst. oke.
spannend ook dat je schoon zussie ook gaat zwangeren hihihih. laten we hopen dat jij dan al zwanger bent. en dat het indd vanaf nu maar mag gaan lukken . veel plezier in je klustijd he. ik ben ok weer gestart. hihihihi met heel veel plezier.

Had gisteren trouwens een klein ongelukje met me veet creme. leek het eerst op de beharing alla bokito, is het nu letterlijk brazilian wax. ben zo bloot als een baby. hihihihi vind het helemaal niks. voel me echt net een peuter, Sorry als het miss niet echt gepast is voor hier, maar ja we praten ook over slijm en pip met der baarmoeder voelen geval hihihih.

ga nu gtst kijken en dan ugly betty. dus fijne aaf.

xxx Bambi

he meiden, wat is dat nou? er bijna niet gekletst.
Had op zijn minst verwacht dat ik in klusbabes 8 moest gaan bladeren
Ik heb vandaag gewerkt, leuke dag altijd de maandag.
We zijn altijd pas om 13:00 open omdat de rest van de stad dat ook doet.
Gaat altijd zo snel dat middagje, maar 5 uurtjes.echt mijn dagje om te werken en werk dan ook bijna allle maandagen.

heb vanavond een afspraak gemaakt bij een vrouw die vlechtjes in mijn haar gaat zetten.
Morgenavond om 18:30 kan ik terecht. wil dan graag vlechtjes tot halverwege, dus alleen bovenop mijn hoofd, dat heb ik in Turkye ook laten doen en vond ik heel mooi.
Misschien tegen de tijd dat ik ze er weer uithaal dat mijn haar dan een beetje bijgegroeid is, haha.
Ben er al wel meer aan gewend, maar had vandaag zo'n haarband in om niet steeds dat haar voor m'n ogen te hebben, maar toen ik vanmiddag in de spiegel keek dacht ik: "dit is het ook niet" dus toch maar vlechtjes erin

Bambi, lekker he aan de neut gisteravond, geniet er maar van, nu kan het nog nou je nog geen klein beebje bij je draagt.

Die vrienden waar we gisteravond mee uit eten zijn geweest, die vriendin is dus zwanger en ze weten sinds een paar weken wat het wordt.
Haar moeder was bij de echo en weet het dus ook, net als haar vader.
Nou heeft ze ook een zus en die is ook zwanger, maar een maandje korter dan mijn vriendin. En tegen haar heeft ze het dus nog niet verteld.
Gister wilden ze het zo tegen ons zeggen, maar omdat haar zus het nog niet weet hebben ze het toch maar niet gezegd.
pppffffff, wel effe spannend zo'n moment. Omdat ikzelf zo graag een meisje wil ben ik zo bang dat ik erg jaloers word als ze een meisje krijgen, is dit niet erg van mezelf?
Ik zou haar juist alle geluk moeten gunnen,(doe ik ook wel hoor diep van binnen)
Maar ze is ook al eerder dan mij zwanger en dan zal je zien dat ze een meisje krijgt.
Ze hebben zelf altijd vanaf het eerste moment gezegd dat ze dachten dat ze een meisje zouden krijgen. toen ze in het ziekenhuis lag had ze een infuus in en het dopje van het infuus had de kleur: jaja roze haha. toen waren ze er helemaal zeker van.
Ik kijk voor mezelf wel eens op de chinese horoscoop site en als ik de komende maanden, tot januari, zwanger zou worden dan voorspeld die horoscoop een meisje.
En ook even gechekt voor linda en die zou dan ook een meisje krijgen, haha.
Ik weet stiekum de naam al voor als ze een meisje krijgen, vind de naam absoluut niet mooi. durf het niet zo goed te vertellen omdat ze misschien wel mee leest snap je?

Bijna weer gtst tijd, heb nu de gouden kooi erop staan, volg het niet echt maar ja als er niks beters op is haha, wat een drama trouwens die mensen daar, idioten!!!!
Moet nog even de vaatwasser inpakken en koffie en thee zetten, de plicht roept, bah.
Misschien tot straks,
liefs kruimels

Hey Bambi, vind het leuk dat je de roze wolk al hebt aangepast. Lekker enthousiast!
Kruimels, leuk hoor dat je vriendin ook zwanger is. Kunnen de kinderen lekker gezellig met elkaar spelen (nou maar hopen dat zij elkaar ook leuk gaan vinden ).
Ik ga tv kijken met mijn mannetje en dan lekker samen douchen. Hebben in het weekend al geen privacy gehad, dus dan maar nu extra van genieten. Het is immers ook weer klustijd  Niet echte klustijd, maar preklustijd dan.
Fijne avond allemaal en welteruste voor straks en tot in klusbabes 8 denk ik!

Groetjes, Linda

hey kruimels: Wat leuk vlechtjes in je haar, ik houd daar wel van, maar me man vind het niet mooi, dus doe het maar niet,
Wel leuk dat ze om je heen zwanger zijn maar vor jezelf snap ik natuurlijk erg goed dat het wel steekt, en dat is logisch

Sterretje; wat rottig dat je je zo ellendig voelde dit weekend, ik weet hoe het is en niet leuk hopelijk knap je snel op

Bambi; inderdaad maak van je hart geen moordkuil, en je mag hier over alles praten hoor ook over ontharen hahaha, enne wat je zei over engeltjuh, inderdaad ze is hier niet meer geweest,

Happy: veel plezier vanavond enne wel winnen he hahaha

Zo de kapper is net weg, en ik heb nu blonde plukjes in mijn haar, weer eens wat anders, niet blond blond hoor maar een beetje caramelachtig, en gewoon mijn kapsel de dode punten eraf geknipt

xxx linda

hey linda
Veel pretklusplezier vanavond haha

Zo manlief komt nu net thuis van zijn werk, ik ga weer stoppen meiden tot morgen iedereen een fijne avond

xxx linda

Nou Bambi, ik ben het zo met je eens. Hartstikke leuk dat Engeltjuh meekletste maar nu is ze foetsie. Ik vind dat we dat van elkaar mogen zeggen hoor. Ik voel me bijna schuldig over m'n slijmpraat....praat ik er echt zoveel over? hihihihi Vandaag had ik wel mega rekslijm trouwens, ben benieuwd of ik nu ook m'n ei krijg!

Linda, leuk naar de kapper geweest! Moet ook nodig maar ik vind het altijd zonde van m'n tijd.

Kruimels, leuk vlechtjes! Met je eigen haar of met nephaar erbij?

Linda, veel plezier vanavond!!

X

Terug
Bovenaan