He meiden!
Happy: een sieraden beurs?? Leuk!!! Kan ik een bestelling bij je plaatsen??
Pip: snap je het? Het tweede kindje (de stolsels) zaten om het eerstekindje heen, dus die zagen we niet! En ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, het is een enorme verantwoording, er veranderd een heleboel in je leven als er een kleintje is, maar die twijfel is normaal toch? Kan ik het wel aan? Doe ik het wel goed? Vind ik het allemaal wel waard? Volgens mij heeft iedereen dat joh.
We zijn hier nogsteeds aan het bijkomen...........mijn mannetje is zojuist toch maar naar amsterdam vertrokken vor de halve marathon, knap he? Wilde hem eerst niet lopen en bij mij blijven maar hij kan toch niets doen.
Ik heb nog steeds wel buikpijn en vloei ook nog, maar dat is gelukkig oud bloed.....en nu maar hopen dat deze ng even 7 maanden blijft zitten...........ik denk nu bij ieder krampje, o god, daar gaat deze ook! Maar je doet er niets aan..........ik probeer rustig aan te doen maar heb net toch een beetje in huis gerommeld, dan merk ik dat ik meer pijn krijg dus ik ga nu weer lekker op de bank liggen.........
Geniet van jullie zondag!!!