KLUSBABES 8

Hey bambi,

Wat leuk dat marco zoveel heeft gezongen, ben jaloers op je hoor !!!!! whahaha Sorry misschien heb je het al verteld maar wie waren er nog meer?

kus happy

Hoi meiden,

Hoe gaat het met mn klusbabes? Hier alles goed, ga straks naar een sieradenbeurs. Je kan er sieraden kopen en spullen om zelf sieraden te maken, dus ben benieuwd. Mn ongie is gelukkig weer bijna over dus dan kunnen we weer an de klus  Haha vind het na mn ongie altijd weer fojn om aan de klus te kunnen en dan halverwege de maand denk ik pffff alweer ......... hihi. Ga ff onder de zonnebank en douchen mmmmmm lekker hoor. Kom zo nog wel ff kijken hier.....

liefs happy

Goedemorgen,

Oke, ik begrijp het nu wel...op zich is dat natuurlijk heel goed nieuws want dat betekent dat er nog wel een beeb in je buik groeit. Doe het vooral erg rustig aan en hopelijk zal de zwangerschap goed verlopen.

Maar had je toen je op vakantie was helemaal geen last ergens van behald die ene keer dat je bloed/slijm was verloren?

X

Gezellig happy, naad een sieradenbeurs. Is het ook echt een zondag voor: het regent hier iig!

Hier gaat alles goed hoor. Dag 20 en nog geen ei gehad maar verder...Alhoewel, de impact dat m'n broer een beeb heeft is best groot. Ik heb ineens overal grote twijfels over...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Heb dit ook met m'n man besproken hoor. Ik vind het gewoon allemaal wel heel dichtbij komen nu. Nou ja, ik ga er eens even een zondag rustig over nadenken allemaal. Het is niet zo dat ik geen beeb meer wil, integendeel, maar .... nou ja moeilijk uit te leggen.

We hebben een loge, gezellig!

Ga me even douchen denk ik.

X

Meiden, ben weg had me een uur verkeken dus moet weer gaan rennen !!!!!!! whahaha

Pip, het is hier nog droog gelukkig maar zo te zien duurt dat dat ook lang niet meer !!!!

Fijne dag allemaal, tot vanavond

kus belin

He meiden!
Happy: een sieraden beurs?? Leuk!!! Kan ik een bestelling bij je plaatsen??
Pip: snap je het? Het tweede kindje (de stolsels) zaten om het eerstekindje heen, dus die zagen we niet! En ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, het is een enorme verantwoording, er veranderd een heleboel in je leven als er een kleintje is, maar die twijfel is normaal toch? Kan ik het wel aan? Doe ik het wel goed? Vind ik het allemaal wel waard? Volgens mij heeft iedereen dat joh.

We zijn hier nogsteeds aan het bijkomen...........mijn mannetje is zojuist toch maar naar amsterdam vertrokken vor de halve marathon, knap he? Wilde hem eerst niet lopen en bij mij blijven maar hij kan toch niets doen.
Ik heb nog steeds wel buikpijn en vloei ook nog, maar dat is gelukkig oud bloed.....en nu maar hopen dat deze ng even 7 maanden blijft zitten...........ik denk nu bij ieder krampje, o god, daar gaat deze ook! Maar je doet er niets aan..........ik probeer rustig aan te doen maar heb net toch een beetje in huis gerommeld, dan merk ik dat ik meer pijn krijg dus ik ga nu weer lekker op de bank liggen.........
Geniet van jullie zondag!!!

wow rimke dat is wel goed nieuws..
Wel evengoed jammer dat je van eentje een miskraam hebt gehad,,
was wel even bizar om te lezen..kan me voorstellen hoe bizar het dan voor jullie moet zijn geweest..
Ben erg blij voor jullie, ik duim dat alles goed blijft gaan.. doe rustig aan en pas op jezelf..
veel liefs en een knuffel van kleintje..

rimke: wat een verhaal, een tweeling, maar gelukkig heb je er nog eentje in je buik, hopelijk krijg je nu een voorspoedige zwangerschap meid, pfff niet is niet niks, en mooi dat er even een echo nog werd gemaakt, sterkte meid

Happy: veel plezier bij de sieradenbeurs, enne niet teveel kopen he hhahah

xxxx linda

Terug
Bovenaan