KLUSBABES 8

Hey rimke

Dat is heel heftig meid zoveel pijn, hopelijk heb je zometeen wat aan de verloskundige en misschien zegt ze zelf wel dat je naar het ziekenhuis mag,
En je bent niet egoistisch, ik vind het echt verschrikkelijk meid, het was je zo gegund

xxx linda

Lieve Rimke,

Heel veel sterkte meid, echt verschrikkelijk. We denken aan je!

Kus
April

Rimke, je bent niet egoistisch hoor. Het enigste wat je moet doen is nu aan jezelf denken. Ik hoop voor je dat je er snel overheen bent. Van mezelf ben ik er redelijk nuchter over geweest, alhoewel ik er natuurlijk wel verdrietig om ben geweest. Maar geestelijk was ik er sneller overheen dan lichamelijk, en echt verwerken kan je t pas als je lichaam alles verwerkt heeft. Sterkte meid, en we horen je snel. Ik hoop voor je dat de pijn snel ophoudt...

Ik geloof dat iedereen erg geschrokken is van verhaal van Rimke, niemand zit meer op ons forumpje.

Klote he voor Rimke? Je weet dat t een natuurlijk proces is,  maar je hoopt nooit dat t jezelf gebeurt. Hopen maar dat ze niet lang pijn lijdt, en dat ze t snel kan verwerken

Nu toch weer even over mezelf. Ik voel nog steeds mijn linkereileider. Trouwens, van de week voelde ik ook steekjes in mijn rechter. Bij links is t dus ook misgegaan, dus waarschijnlijk zal t daar ook wat gevoeliger zijn, maar t kan toch niet nog steeds mijn ei zijn? Ga van alles denken.
Volgende week vrijdag moet ik toch voor na controle naar gyn, en dan zie ik wel of t goed is. Kan hij gelijk even checken of ik weer zwanger ben haha. Kunnen ze dat eigenlijk al zien, zou week erop mijn NOD hebben. Volgens mij wel.

Heb ik al verteld dat ik vanmorgen eindelijk weer eens 5 km in 1x heb gerend? Ben weet trots op mezelf.

Zo, we gaan zo eten.
Vanavond ben ik er niet meer, hebben een verjaardag

Groetjes

@bieb: tja, ik ben er idd ondersteboven van. Gisteren kreeg ik ook een verhaal te horen van iemand die er na tien weken bij de echo achterkwam dat ze een miskraam had. Normaal ben ik best nuchter, maar nu. Ik krijg zelf mijn echo pas in de 12e week. Maar dan zou ik het op mijn werk al verteld hebben. Stel je voor. Nee, ik moet er niet aan denken.
Wel goed dat je zo'n end hebt gerend. Trouwens, denk je echt dat de vk dat ziet? ik zou anders vooraf aangeven dat de kans bestaat dat het zo is. Dat ze in ieder geval voorzichtig is en er misschien meer op let. Spannend.

Ik heb vandaag niet veel gedaan. Ik loop de hele dag al in mijn pyama rond, ik ben 's middags een tukkie gaan doen. Echter nu ook de hele middag misselijk. En vieze boeren, soms denk ik dat er een oprisping komt, maar dan volgt meteen een kokhalsneiging  (sorry).  Vanavond willen we het aan de 2e persoon vertellen.

hey meiden

Bieb: erg goed dat je weer 5km hebt gerend, pfff vind ik veel te vermoeiend hahah
En ik weet niet wat dat is met die steekjes bij je eileiders, moet je anders inderdaad aan verloskundige vragen als je op controle moet komen

Sterretje: spannend aan wie gaan jullie het vanavond vertellen,

Zo kom net terug van de receptie was wel gezellig, met wie we daar waren gingen nu de kroeg in, inclusief me man, Belde me pa net op, en vroeg of hij soms even moest oppassen zodat ik ook een uurtje de kroeg in kon, vond ik erg lief, en heb natuurlijk ja gezegd, Zometeen komt ie en dan ben ik er ook effe een uurtje uit,
Meiden iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

@ rimke,

meid ik ben er helemaal van ondersteboven. heb de tranen in me ogen. Vindhet zo verschrikkelijk voor jou en je mannetje, ik hoor dat jullie er samen uit gaan komen en dat jullie in een korte periode van een nieuwe zwangerschap mogen genieten. Ik hoop ook dat ze snel wat aan je pijn kunnen doen. succes met alles en dat als je je er weer goed bij voelt je lief en leed weer met ons wil delen. nogmaals veel sterkte.

dikke x en knuffel van Bambi

Lieve rimke,

Jeetje meid, zit te huilen achter mn laptop. Wat vind ik dit erg voor jullie. Had het jullie zo verschrikkelijk gegund!!! Juist jij die na alle tegenslagen zwanger was opeens...... en nu dit, weet ff niet wat ik nu tegen je moet zeggen lieverd. Wens jullie heel veel sterkte en kan het heel goed snappen als je afstand neemt. Hoop je hier toch nog eens tegen te komen. Wens jullie heeeel veel sterkte met dit verlies, steun elkaar en alle goeds voor de toekomst meisje......

Veel liefs happy

Terug
Bovenaan